FC Emmen - PSV | Zondag 1 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
xmaodBk.png


Latertje op de zondag...
 
Ik verklap alvast de interview achteraf met prutser MVB

- Lange afstand tot Emmen, vroeg opstaan en dan heel dag wachten om als laatste aan de bak te gaan, in het donker en het was koud.. Ik snap dat de fans teleurgesteld zijn dat we hebben verloren maar ik zie nog perspectief :FP:

Tot zo ver, M.V.B
:braak:
 
Emmen uit altijd lastig... (2-2 laatste keer), die periode waar het verval onder Van Bommel vorig seizoen inzette.

Niet altijd. :rolleyes:

Tja, hebben daar nog nooit gewonnen..

Toch wel :D

PSV heeft slechts 2 x uit gespeeld tegen Emmen.
13 november 1982 2e ronde KNVB Beker Emmen - PSV 1-7
23' Jurrie Koolhof 0-1, 38' Jung Moo Huh 0-2, 40' Jurrie Koolhof 0-3, 52' Geert Hoiting 1-3, 78' René van de Kerkhof 1-4, 79' Jan Poortvliet 1-5, 83' Jurrie Koolhof 1-6, 87' Jurrie Koolhof 1-7
 
Ik verklap alvast de interview achteraf met prutser MVB

- Lange afstand tot Emmen, vroeg opstaan en dan heel dag wachten om als laatste aan de bak te gaan, in het donker en het was koud.. Ik snap dat de fans teleurgesteld zijn dat we hebben verloren maar ik zie nog perspectief :FP:

Tot zo ver, M.V.B
:braak:

En vergeet niet: "FC Emmen is gewoon een hele goede ploeg.":ROFL:
 
Ik verklap alvast de interview achteraf met prutser MVB

- Lange afstand tot Emmen, vroeg opstaan en dan heel dag wachten om als laatste aan de bak te gaan, in het donker en het was koud.. Ik snap dat de fans teleurgesteld zijn dat we hebben verloren maar ik zie nog perspectief :FP:

Tot zo ver, M.V.B
:braak:
Jij had toch niks te melden over deze wedstrijd? 😝
 
Ben bang dat we winnen en het als excuus gebruikt gaat worden dat we de weg omhoog hebben ingezet.
 
MvB zal overwinning met zeer hautaine houding de media de les lezen van zijn gelijk dat hij de ploeg weer aan het voetballen krijgt. zie je nou wel ik ben toptrainer. Let even op we winnen hier wel van emmen, en we werden niet weggespeeld. Het is allemaal PSV onwaardig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan