Sporting CP - PSV | Donderdag 28 november | Einstand 4- 0 (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hier heb je direct het antwoord op je vraag....

En op Voetbalprimeur hebben ze het zelfs over 6 spelers ! Kortom: ook in Mexico heeft PSV inmiddels alle glans uit het verleden verloren....
 

En op Voetbalprimeur hebben ze het zelfs over 6 spelers ! Kortom: ook in Mexico heeft PSV inmiddels alle glans uit het verleden verloren....
Zullen we even afwachten hoeveel van die 6 spelers door ajax gecontracteerd gaan worden en hoeveel er dan daarvan in het eerste komen te spelen. Mijn voorspelling, gebaseerd op evaringen uit het verleden, NUL. De kans dat daar een Lozano, Moreno of Guardado tussen zit is nihil. Die spelers houden ze namelijk gewoon zelf, laten ze in hun eerste spelen en verkopen ze dan voor miljoenen. Dit is de koopjesbak van Pachuco, veel plezier ermee.

En hoeveel glans PSV had in Mexico? Ik vermoed dat mensen gewoon fan zijn van Guardado of Lozano en daardoor een club met veel meer belangstelling volgen. Net zoals ik altijd de uitslagen van Bayern volgde en nu Lyon, Liverpol en Napoli, om te zien hoe Robben, Memphis, Gini en Lozano het doen. Nu Robben weer weg is heb ik letterlijk nog geen enkele keer naar wat voor wedstrijd dan ook van bayern omgekeken.
 
Maar of Ajax deze spelers contracteert of niet, het feit dat Ajax ze een oefenstage aanbiedt zegt al genoeg....PSV doet helemaal niets meer in Mexico en dat wringt bij mij, want in onze huidige situatie zouden grote talenten uit Mexico of welk land dan ook, wel die oefenstage moeten krijgen, zodat je als PSV tijdig de pareltjes eruit kan halen....Ajax doet dus moeite om er direct 6 een stageplek aan te bieden, terwijl PSV tot nu toe niets doet in die richting....!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zullen we even afwachten hoeveel van die 6 spelers door ajax gecontracteerd gaan worden en hoeveel er dan daarvan in het eerste komen te spelen. Mijn voorspelling, gebaseerd op evaringen uit het verleden, NUL. De kans dat daar een Lozano, Moreno of Guardado tussen zit is nihil. Die spelers houden ze namelijk gewoon zelf, laten ze in hun eerste spelen en verkopen ze dan voor miljoenen. Dit is de koopjesbak van Pachuco, veel plezier ermee.

En hoeveel glans PSV had in Mexico? Ik vermoed dat mensen gewoon fan zijn van Guardado of Lozano en daardoor een club met veel meer belangstelling volgen. Net zoals ik altijd de uitslagen van Bayern volgde en nu Lyon, Liverpol en Napoli, om te zien hoe Robben, Memphis, Gini en Lozano het doen. Nu Robben weer weg is heb ik letterlijk nog geen enkele keer naar wat voor wedstrijd dan ook van bayern omgekeken.

En natuurlijk Sevilla :)
 
Zullen we even afwachten hoeveel van die 6 spelers door ajax gecontracteerd gaan worden en hoeveel er dan daarvan in het eerste komen te spelen. Mijn voorspelling, gebaseerd op evaringen uit het verleden, NUL. De kans dat daar een Lozano, Moreno of Guardado tussen zit is nihil. Die spelers houden ze namelijk gewoon zelf, laten ze in hun eerste spelen en verkopen ze dan voor miljoenen. Dit is de koopjesbak van Pachuco, veel plezier ermee.

En hoeveel glans PSV had in Mexico? Ik vermoed dat mensen gewoon fan zijn van Guardado of Lozano en daardoor een club met veel meer belangstelling volgen. Net zoals ik altijd de uitslagen van Bayern volgde en nu Lyon, Liverpol en Napoli, om te zien hoe Robben, Memphis, Gini en Lozano het doen. Nu Robben weer weg is heb ik letterlijk nog geen enkele keer naar wat voor wedstrijd dan ook van bayern omgekeken.
Helemaal mee eens hoor, maar als Nederlander onderschatten wij vaak het effect van zulke processen. Neem Salah bij Liverpool. Natuurlijk is dat een extreem voorbeeld, maar Liverpool heeft opeens dik 100 miljoen extra fans die nooit eerder naar die club om keken. Gigantische Arabische sponsors, extra TV-gelden, merchandise en vooral de status waardoor ieder talent uit de regio droomt om naar jouw club te gaan.

Met de voorbeelden die jij noemt: super leuk dat honderdduizend PSV-fans nu geïnteresseerd zijn in Napoli vanwege Lozano, maar de honderd miljoen fanatieke volgers uit voetbalgek Mexico is een absurde aanwinst voor ieder team.

En dat zijn we dus kwijt aan het raken / kwijtgeraakt aan Ajax... Alsof we nog niet genoeg achter de feiten aan lopen.
 
Maar of Ajax deze spelers contracteert of niet, het feit dat Ajax ze een oefenstage aanbiedt zegt al genoeg....PSV doet helemaal niets meer in Mexico en dat wringt bij mij, want in onze huidige situatie zouden grote talenten uit Mexico of welk land dan ook, wel die oefenstage moeten krijgen, zodat je als PSV tijdig de pareltjes eruit kan halen....Ajax doet dus moeite om er direct 6 een stageplek aan te bieden, terwijl PSV tot nu toe niets doet in die richting....!
Ik ben even de naam van de Peruviaanse Cruyff vergeten, waar iedereen toen zo lyrisch over was.
 
Puur om PSV te jennen, wat een *** club is het toch ook 😜
Dat is het natuurlijk wel. De Mexicaanse spelers zullen best potentie hebben, maar de Mexicaanse voetbalmarkt is natuurlijk op zichzelf al de moeite waard om Mexicaanse spelers te contracteren. Veel geld in te verdienen.
 
Zullen we even afwachten hoeveel van die 6 spelers door ajax gecontracteerd gaan worden en hoeveel er dan daarvan in het eerste komen te spelen. Mijn voorspelling, gebaseerd op evaringen uit het verleden, NUL. De kans dat daar een Lozano, Moreno of Guardado tussen zit is nihil. Die spelers houden ze namelijk gewoon zelf, laten ze in hun eerste spelen en verkopen ze dan voor miljoenen. Dit is de koopjesbak van Pachuco, veel plezier ermee.

En hoeveel glans PSV had in Mexico? Ik vermoed dat mensen gewoon fan zijn van Guardado of Lozano en daardoor een club met veel meer belangstelling volgen. Net zoals ik altijd de uitslagen van Bayern volgde en nu Lyon, Liverpol en Napoli, om te zien hoe Robben, Memphis, Gini en Lozano het doen. Nu Robben weer weg is heb ik letterlijk nog geen enkele keer naar wat voor wedstrijd dan ook van bayern omgekeken.
Klopt helemaal! Alleen vind ik de uitbreiding van de Ajax tentakels in Mexico alarmerend voor PSV. Het is namelijk heel simpel: voor die tijd zag je dit niet maar nu wel. Een zorgelijke ontwikkeling voor PSV die het toch al moet hebben van slimme interventies. Ajax heeft nu de uitstraling om dit te doen en wij niet meer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan