Sporting CP - PSV | Donderdag 28 november | Einstand 4- 0 (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het laat zien dat er geen coachende speler is.
Weer, de selectie is niet in balans. Niet genoeg kwaliteit, voor het seizoen 7 spelers aangekocht/huurd, die alle 7 helemaal niets toevoegen. Daarnaast is re het jaar daarvoor ook nog veel duur brandhout gekocht (Guti, Romero) en Pereiro is duur gekocht en loopt gratis de deur uit. het is gewoonn ieder jaar minder geworden, en PSV moet nu deze zomerergens geld vandaan halen (verkoop bergwijn?) en daarvan de selectie echt versterken. dat betekent dus een nieuwe TD, want Jdj kan het dus niet
 
Ibi dan maar laten spelen? Die speelt dan wel slecht, maar niet slechter dan normaal. Dan kom je uiteindelijk nog op een kleine voldoende.

Ik denk: Manolev terughalen en band geven.

Of dat Griekse serveerstertje. Het maakt nu toch allemaal niks meer uit.
 
Wat mij betreft moeten er maatregelen getroffen worden na deze enorme afgang. Om te beginnen met een ontslag van JdJ. Gerbrands mag ook gelijk zijn biezen pakken. Mag hij zich lekker gaan concentreren op zijn boekjes over succes.

Alsof dat alles op gaat lossen. Iedereen ontslaan.
Na dit seizoen gaan onze beste spelers weg en mogelijk al in de winterstop.
We houden niemand meer over.
 
Weer, de selectie is niet in balans. Niet genoeg kwaliteit, voor het seizoen 7 spelers aangekocht/huurd, die alle 7 helemaal niets toevoegen. Daarnaast is re het jaar daarvoor ook nog veel duur brandhout gekocht (Guti, Romero) en Pereiro is duur gekocht en loopt gratis de deur uit. het is gewoonn ieder jaar minder geworden, en PSV moet nu deze zomerergens geld vandaan halen (verkoop bergwijn?) en daarvan de selectie echt versterken. dat betekent dus een nieuwe TD, want Jdj kan het dus niet

Blijft toch ongelooflijk dat er ruim 30 miljoen over de balk is gesmeten...
MvB riep echt al om die opbouwende middenvelder en CV... Dat moet toch echt worden gezegd. Wie kwam er? Doan.

Ik blijf er bij, wat ik aan het begin van dit seizoen zei....Dit team is onevenwichtig en heeft vele zwakke plekken, maar met één, ja één, middenvelder die ofwel een pass ofwel loopvermogen heeft, zou er zó veel anders zijn. Dat zou in de competitie echt minimaal 8 punten hebben gescheeld, en overwintering in EL. Beslist.
 
Heb de wedstrijd niet gezien, geld ingezet op Sporting (odds 2.85!!!), en niet verbaasd dat het zo loopt. MvB zoekt altijd naar de niet-voetballende oplossing. Het ontbreekt aan voetbal bij PSV. Hendrix, Sadilek, Dumfries, Rosario kunnen geen bal over 20 meter spelen. Kunnen geen strakke bal over 30 meter ontvangen. Altijd weer een extra tikje, iets te hoog opstuitend, 0.4 seconde meer tijd nodig voor elk balcontact. Volcontinu ruzie met de bal. En wordt alleen maar erger. MvB maakt niemand beter, kiest als het kan voor controle door voetbal eruit te halen...

Helemaal klaar met mijn voetbal-idool Van Bommel. Hij leert niet, is eigenwijs, kan niet communiceren en blijkt nu ook tactisch onbenullig.
Paard.
Ruiter.
Klaar.
Type pannenkoek, MvB kan ook Marco van Basten zijn, soortgelijk gebrek aan trainers kwaliteiten.

Laatste waarschuwing voor Toon. Als je nu niet ingrijpt, ben jij ook ongeloofwaardig. Geen boeken meer, maar leiden graag.
 
Weer, de selectie is niet in balans. Niet genoeg kwaliteit, voor het seizoen 7 spelers aangekocht/huurd, die alle 7 helemaal niets toevoegen. Daarnaast is re het jaar daarvoor ook nog veel duur brandhout gekocht (Guti, Romero) en Pereiro is duur gekocht en loopt gratis de deur uit. het is gewoonn ieder jaar minder geworden, en PSV moet nu deze zomerergens geld vandaan halen (verkoop bergwijn?) en daarvan de selectie echt versterken. dat betekent dus een nieuwe TD, want Jdj kan het dus niet
Nee joh we gaan deze keer Stadion verkopen 1574980035164.png
 
Heb de wedstrijd niet gezien, geld ingezet op Sporting (odds 2.85!!!), en niet verbaasd dat het zo loopt. MvB zoekt altijd naar de niet-voetballende oplossing. Het ontbreekt aan voetbal bij PSV. Hendrix, Sadilek, Dumfries, Rosario kunnen geen bal over 20 meter spelen. Kunnen geen strakke bal over 30 meter ontvangen. Altijd weer een extra tikje, iets te hoog opstuitend, 0.4 seconde meer tijd nodig voor elk balcontact. Volcontinu ruzie met de bal. En wordt alleen maar erger. MvB maakt niemand beter, kiest als het kan voor controle door voetbal eruit te halen...

Helemaal klaar met mijn voetbal-idool Van Bommel. Hij leert niet, is eigenwijs, kan niet communiceren en blijkt nu ook tactisch onbenullig.
Paard.
Ruiter.
Klaar.
Type pannenkoek, MvB kan ook Marco van Basten zijn, soortgelijk gebrek aan trainers kwaliteiten.

Laatste waarschuwing voor Toon. Als je nu niet ingrijpt, ben jij ook ongeloofwaardig. Geen boeken meer, maar leiden graag.

Ik wil ook morgen lezen dat er wordt ingegrepen. Anders is het totaal niet geloofwaardig meer.
 
Blijft toch ongelooflijk dat er ruim 30 miljoen over de balk is gesmeten...
MvB riep echt al om die opbouwende middenvelder en CV... Dat moet toch echt worden gezegd. Wie kwam er? Doan.

Ik blijf er bij, wat ik aan het begin van dit seizoen zei....Dit team is onevenwichtig en heeft vele zwakke plekken, maar met één, ja één, middenvelder die ofwel een pass ofwel loopvermogen heeft, zou er zó veel anders zijn. Dat zou in de competitie echt minimaal 8 punten hebben gescheeld, en overwintering in EL. Beslist.
Doe er nog maar 30 bij (Romero, Guti, Pereiro).
Edit: dan vergeet ik Ramselaar en Luckassen nog: weer 10m
 
Weer, de selectie is niet in balans. Niet genoeg kwaliteit, voor het seizoen 7 spelers aangekocht/huurd, die alle 7 helemaal niets toevoegen. Daarnaast is re het jaar daarvoor ook nog veel duur brandhout gekocht (Guti, Romero) en Pereiro is duur gekocht en loopt gratis de deur uit. het is gewoonn ieder jaar minder geworden, en PSV moet nu deze zomerergens geld vandaan halen (verkoop bergwijn?) en daarvan de selectie echt versterken. dat betekent dus een nieuwe TD, want Jdj kan het dus niet
Lijkt me dat er nog wel geld is. 40 miljoen ontvangen voor Lozano en iets van 35 miljoen uitgegeven deze zomer. Maakt dat de CL inkomsten van afgelopen seizoen nog niet verbruikt zijn lijkt me. Gaat ook om ruim 40 miljoen volgens mij
 
Alsof dat alles op gaat lossen. Iedereen ontslaan.
Na dit seizoen gaan onze beste spelers weg en mogelijk al in de winterstop.
We houden niemand meer over.

Wat wil je dan? Ze maar verder laten aankloten? Het kan gewoon niet langer zo. Deze directie mist gewoon alle eigenschappen die een directie van een topclub moet hebben; dat is toch al jaren duidelijk? Met meer geluk dan wijsheid heeft PSV nog wat kampioenschappen in de wacht weten te slepen, maar dat verdoezelde alleen maar hun onkunde. Nu zitten we in een Reker 2.0 fase, en ik zie deze directie niet bij machte zijn om zich daar uit te worstelen. Er zijn mensen met visie nodig, met verstand van voetbal, en die ook hard kunnen zijn wanneer het nodig is, zoals nu.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan