Sporting CP - PSV | Donderdag 28 november | Einstand 4- 0 (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is helemaal niet meer belangrijk
Zeker wel belangrijk. Nog steeds een kleine kans op de 2e ronde. Lask moet dan thuis winnen van Sporting bij elk ander resultaat is het uitgeschakeld. ( oke wij moeten dan wel ff winnen van Rosenborg , kleinigheidje 🤣)
 
Wat een marteling. Ik denk dat ik vandaag Rosenborg maar ga kijken/aanmoedigen en dan hopen op een betere wedstrijd van PSV tegen Rosenborg en puntverlies van LASK over twee weken. Deze wedstrijd kijken doet te veel pijn. Misschien dat Mark in de tussentijd ontslagen wordt en er iemand anders komt, maar dat lost vrees ik weinig van de problemen op; onze selectie is simpelweg niet bekwaam/gretig/volwassen genoeg...
 
Wanneer trekt van Bommel zijn conclusies? Deze slappe directie gaat hem sowieso niet wegsturen.

En jij denkt dat Bommel een Jaap Stam gaat doen? Tuurlijk niet. Gezichtsverlies voor Bommel als die dat doet, en weet dan meteen dat zijn carriere als trainer over is. Of Kozakken Boys, of Almere City moeten hem hebben.
 
LASK gaat gewoon winnen van Sporting, want Sporting wil alleen maar overwinteren. Komen over twee weken met een B-elftal, dat hebben ze al gezegd.
 
Gelukkig gekozen om te gaan trainen in plaats van naar dit PSV te kijken, heb ik in ieder geval de eerste helft gemist, veel slechter kan het in de tweede helft niet worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan