Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Echt knap hoe Ajax met een inmiddels tamelijk geïmproviseerd elftal gewoon domineert.
Het resultaat is knap maar ik heb vooral een wedstrijd met veel fouten en slordigheden aan beide kanten gezien dan de dominantie van Ajax. Ja de laatste 20 minuten nadat Lille gebroken was en niets meer kon. Maar tot de 60e minuut heb ik veel fouten gezien van Ziyech, Promes, Tadic en de rest. En dat is tegen een ploeg in diepe crisis en nummer 10 van Frankrijk.
Het resultaat is sowieso knap te noemen idd als je ziet dat het elftal 3 spelers mist.
 
Overwintering zeker, niveau nog niet als ik t goed heb?
Klopt. Als Chelsea wint van Lille (lijkt me niet onwaarschijnlijk) en Valencia in de Arena (lijkt me onwaarschijnlijker) gaat Ajax met tien punten alsnog niet verder in de CL.

Dat is inderdaad een puntenaantal met pijnlijke herinneringen voor ons, aangezien dit scenario ons ruim 15 jaar geleden overkwam...
 
Klopt. Als Chelsea wint van Lille (lijkt me niet onwaarschijnlijk) en Valencia in de Arena (lijkt me onwaarschijnlijker) gaat Ajax met tien punten alsnog niet verder in de CL.

Dat is inderdaad een puntenaantal met pijnlijke herinneringen voor ons, aangezien dit scenario ons ruim 15 jaar geleden overkwam...
Dan is PSV weer in zoveel een trendsetter. ;)
 
Klopt. Als Chelsea wint van Lille (lijkt me niet onwaarschijnlijk) en Valencia in de Arena (lijkt me onwaarschijnlijker) gaat Ajax met tien punten alsnog niet verder in de CL.

Dat is inderdaad een puntenaantal met pijnlijke herinneringen voor ons, aangezien dit scenario ons ruim 15 jaar geleden overkwam...
Ja terwijl fnoord toen doorging met 8 punten 5x gelijk en 1x winst..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan