Hoorde net op VI dat Bergwijn tot zijn goal een percentage van geslaagde passes van 100 procent had. Da's toch voor een aanvallende speler ongehoord...
 
Hoorde net op VI dat Bergwijn tot zijn goal een percentage van geslaagde passes van 100 procent had. Da's toch voor een aanvallende speler ongehoord...
Zegt niet alles, hoeveel had hij er afgeleverd? Maar niettemin, hij draait echt lekker alleen ziet niet iedereen dat omdat hij weinig scoort.
 
Nooit getwijfeld aan hem. Moest ook duidelijk wennen aan een ander soort spits in de voorhoede, maar het gemak waarmee Bergwijn voetbalt getuigt van veel klasse.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik ben erg blij voor Bergwijn dat hij weer eens gescoord heeft. Natuurlijk is het een uitstekende speler, maar het was de laatste tijd niet echt top.
Elke speler krijgt op zijn tijd een kleine terugval, dat is heel normaal. Hopelijk voor in de eerste plaats hemzelf, en ook voor ons gaat het nu weer crescendo met hem.
Omdat het 0-0 stond tegen VVV, dacht ik dat het beter was hem te vervangen door Gakpo. Gelukkig heeft hij die gedachte van mij gelogenstraft.
 
Zo zie je maar weer hoe belangrijk Bergwijn is. Wat een prachtgoals. Zonder zijn klasse vandaag speel je misschien wel gewoon gelijk. Leek wat vermoeid bij zijn wissel, hopelijk geen terugslag. Nog maar even genieten van Bergwijn, die zich via onze jeugd naar sterspeler van dit team heeft weten te schoppen, want komende zomer gaat hij mee naar het EK en daarna is hij weg.
 
Zo zie je maar weer hoe belangrijk Bergwijn is. Wat een prachtgoals. Zonder zijn klasse vandaag speel je misschien wel gewoon gelijk. Leek wat vermoeid bij zijn wissel, hopelijk geen terugslag. Nog maar even genieten van Bergwijn, die zich via onze jeugd naar sterspeler van dit team heeft weten te schoppen, want komende zomer gaat hij mee naar het EK en daarna is hij weg.
Na afloop zei hij dat hij nog wel even kon. Lijkt mij verstandig van Mark. Hebben hem hard nodig.
 
Gewoon de beste speler van PSV. Samen met Ihattaren technisch boven alle anderen. Daarna pas komt Malen. Hopelijk ontwikkelt hij zich ook op andere vlakken: nog altijd te wisselvallig om naar de top te kunnen. En verder maakt hij altijd een zeer timide en vlakke indruk tijdens de interviews. Dat laatste kun je best wel veranderen want vaardigheden kun je leren. Op die manier wordt je ook echt een persoonlijkheid. Normaal gesproken was iemand van zijn kaliber en status allang als de aanvoerder van PSV gekozen boven anderen. Dat MvB op Rosario of Dumfries uitkomt, mag Stevie Wonder zich aanrekenen.
 
Er is ingebroken bij Bergwijn.

Bergwijn looft 10.000 euro uit na inbraak

link

,,Er is gisteren ingebroken bij me in Eindhoven", schrijft Steven Bergwijn in een Instagram-story. ,,Wie daders brengt of gouden tip krijgt 10k.”
 
Er is ingebroken bij Bergwijn.

Bergwijn looft 10.000 euro uit na inbraak

link

,,Er is gisteren ingebroken bij me in Eindhoven", schrijft Steven Bergwijn in een Instagram-story. ,,Wie daders brengt of gouden tip krijgt 10k.”

mogen we ook een willekeurig iemand uitleveren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan