Darts

Noppert wint met 11-10. :D Met een 102 finish. Chisnall heeft 2 matchdarts gemist.

Finale: Van Gerwen - Noppert
 
Haha, heerlijk. Noppppieee. Heerlijke overwinning. Wat een geweldige finish voor de wedstrijd.

Alsnog een Nederlandse finale. Ik gun het Noppie wel, maar denk dat Van Gerwen dik gaat winnen.
 
Haha, heerlijk. Noppppieee. Heerlijke overwinning. Wat een geweldige finish voor de wedstrijd.

Alsnog een Nederlandse finale. Ik gun het Noppie wel, maar denk dat Van Gerwen dik gaat winnen.

Vind het voor allebei prima. Gun het Noppert en anders weer een titel voor de meester.
 
Voordeel van de oranje finale is dat we minder van dat sneue geboe van uit de zaal zullen krijgen.
 
Zoals verwacht. Een dikke overwinning voor Shrek. Tank was leeg bij Noppie. Maar ach, geweldige toernooi heeft Noppie gespeeld. Finale betekent ook dat die geplaatst is voor de Grand Slam of Darts. Ook lekker meegenomen. Mooi dat Van Gerwen ook het moment aan Noppie gunt, want dat verdient die kerel ook.

Mooi toernooi gezien. Op naar de volgende.
 
Voordeel van de oranje finale is dat we minder van dat sneue geboe van uit de zaal zullen krijgen.
Ach, ik vind dat niet zo gek. Je speelt in Nederland tegen een Nederlander.
Zoals verwacht. Een dikke overwinning voor Shrek. Tank was leeg bij Noppie. Maar ach, geweldige toernooi heeft Noppie gespeeld. Finale betekent ook dat die geplaatst is voor de Grand Slam of Darts. Ook lekker meegenomen. Mooi dat Van Gerwen ook het moment aan Noppie gunt, want dat verdient die kerel ook.

Mooi toernooi gezien. Op naar de volgende.
Heel knap toernooi van hem. Telkens de betere speler (volgens de ranking) verslagen.
 
Ach, ik vind dat niet zo gek. Je speelt in Nederland tegen een Nederlander.

Heel knap toernooi van hem. Telkens de betere speler (volgens de ranking) verslagen.

Het is ook een goede speler. Op de vloer wordt die beter en beter en betaalt zich nu ook uit op Televisie toernooien. Had niet verwacht dat die 11 legs van Chisnall zou winnen in de halve finale.

Voordeel van de oranje finale is dat we minder van dat sneue geboe van uit de zaal zullen krijgen.

Tja, dit gebeurt overal helaas. Als Anderson of Wright in Schotland speelt tegen Van Gerwen, dan wordt er ook altijd boegeroep naar Van Gerwen. Vaak zat gebeurt in het verleden. Het hoort niet, maar je kan het niet stoppen helaas.
 
Tja, dit gebeurt overal helaas. Als Anderson of Wright in Schotland speelt tegen Van Gerwen, dan wordt er ook altijd boegeroep naar Van Gerwen. Vaak zat gebeurt in het verleden. Het hoort niet, maar je kan het niet stoppen helaas.

Geef ze ook maar gewoon de ruimte om een beetje baldadig te zijn. Als het bij boeroepen blijft, is het prima.
 
Laatste 16 van de Grand Slam of Darts:

van Gerwen M. (1) White I.
Wade J. (8) Lewis A.
Price G. (5) Webster D.
Anderson G. (4) Thornton R.

Chisnall D . Harrington R.
Wright P. (7) Cross R. (2)
Clemens G. Durrant G.
Smith M. (3) Gurney D. (6)

Geen Noppert helaas. Niet door de groepsfase heen gekomen.
 
Laatste 16 van de Grand Slam of Darts:

van Gerwen M. (1) White I.
Wade J. (8) Lewis A.
Price G. (5) Webster D.
Anderson G. (4) Thornton R.

Chisnall D . Harrington R.
Wright P. (7) Cross R. (2)
Clemens G. Durrant G.
Smith M. (3) Gurney D. (6)

Geen Noppert helaas. Niet door de groepsfase heen gekomen.
De bookies hebben Wright favoriet tegen Cross. Opmerkelijk vond ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan