Prima heren. Voor Utrecht uit was je anders gedeeld koploper met Ajax, en stond je in de Europa League er goed voor.

Maar nu het gigantisch slecht gaat, ligt het aan de aankopen. Uhuh.

Prima heer. Voor Utrecht uit was je anders gedeeld koploper met Ajax, en stond je in de Europa League er goed voor.

Maar nu het gigantisch slecht gaat, ligt het aan de trainer. Uhuh.
 
Ja en toen kregen we 2 rode kaarten en hierna raakten Malen en Bergwijn ook al geblesseerd... Sterke argumentatie.

Tja, het is al erg genoeg dat we blijkbaar niveautje RKC zijn als Malen en Bergwijn geblesseerd zijn. Tel daarbij op dat Sadilek, Schwaab en Rosario keer op keer opgesteld worden, en je mag nog tevreden zijn met een derde plek, en een derde plek in de Europa League.
 
Tja, het is al erg genoeg dat we blijkbaar niveautje RKC zijn als Malen en Bergwijn geblesseerd zijn. Tel daarbij op dat Sadilek, Schwaab en Rosario keer op keer opgesteld worden, en je mag nog tevreden zijn met een derde plek, en een derde plek in de Europa League.
Wel knap trouwens hoe de achterhoede er blijkbaar voor weet te zorgen dat er voorin niet gescoord wordt. :unsure:
 
Wel knap trouwens hoe de achterhoede er blijkbaar voor weet te zorgen dat er voorin niet gescoord wordt. :unsure:

Lijkt me ook moeilijk voor een aanvaller als Schwaab iedere keer lange ballen speelt, Sadilek die niet meer over de middellijn mag van Bommel en Rosario 9 vd 10 keer terug speelt op Schwaab.
 
Prima heren. Voor Utrecht uit was je anders gedeeld koploper met Ajax, en stond je in de Europa League er goed voor.

Maar nu het gigantisch slecht gaat, ligt het aan de aankopen. Uhuh.
Dit bevestigt toch eigenlijk alleen maar het punt dat hier gemaakt wordt?

We stonden namelijk gedeeld eerste toen er geen aankopen meespeelden. Nu de sterren uit de eigen jeugd geblesseerd zijn, moest er vijf wedstrijden lang een beroep gedaan worden op de geweldige aankopen van De Jong. We hebben allemaal gezien hoe hopeloos zij stuk voor stuk door het ijs zijn gezakt.

Hoewel ik het er zeker niet mee eens ben, snap ik best dat er in tijden van crisis naar de trainer wordt gewezen. Maar in dit geval blijkt wederom dat er gewoon met geld is gesmeten (bijna veertig miljoen!) en ons team dus gewoon gedragen wordt door jochies uit de eigen jeugd.

Met dat in het achterhoofd, is het eigenlijk wel prima dat deze twee heren mot hebben. John de Jong heeft gefaald en Van Bommel met zijn onkunde opgezadeld.
 
Daar gaat de heer van Bommel weer om problem bij iemand anders neer te liggen dan eens in spiegel te kijken.
Ik had al in mijn eerder posten aangegeven dat deze trio beschadigd onze club dus weg met deze trio
 
Laatst bewerkt:
Huub Stevens? Die zie ik al ruzie maken op de training a la Mendez met Guti.
Ok, zojuist Huub gesproken. Ik vroeg hem of PSV hem benaderd had om eventueel (interim) coach te worden. Antwoord: NEE.
Wil je überhaupt wel Van Bommel opvolgen? Antwoord was een klip en klaar: NEE absoluut niet. Had ook volgens hem niets met zijn verleden bij PSV als trainer te maken, toen ik hem dat vroeg. Ik heb mijn twijfels, daar hij destijds de wind flink van voren kreeg.
Hij zei dat PSV gekozen heeft voor jonge trainers toekomstgericht bezien, en dat Van Bommel moet leren van zijn fouten. PSV vind hem dus te oud., denk ik.
Sadilek zou hij nooit linksback zetten, zoals wij ook zeggen, en Rosario zou bij hem er niet instaan. Niet omdat hij niet kan voetballen, zo zei hij, maar omdat hij nauwelijks/geen rendement brengt. Guti was hij ook niet meer over te spreken, vooreerst wel, terecht mijns inziens.
O, en Ruud v. Nistelrooij had volgens hem ook geen interesse om PSV 1 te gaan leiden. Die had hij gisteren op de Herdgang nog gesproken.
PSV was nog altijd zijn club, maar met deze selectie moet je minimaal 2e eindigen in de Eredivisie, aldus ook Stevens.
 
Ok, zojuist Huub gesproken. Ik vroeg hem of PSV hem benaderd had om eventueel (interim) coach te worden. Antwoord: NEE.
Wil je überhaupt wel Van Bommel opvolgen? Antwoord was een klip en klaar: NEE absoluut niet. Had ook volgens hem niets met zijn verleden bij PSV als trainer te maken, toen ik hem dat vroeg. Ik heb mijn twijfels, daar hij destijds de wind flink van voren kreeg.
Hij zei dat PSV gekozen heeft voor jonge trainers toekomstgericht bezien, en dat Van Bommel moet leren van zijn fouten. PSV vind hem dus te oud., denk ik.
Sadilek zou hij nooit linksback zetten, zoals wij ook zeggen, en Rosario zou bij hem er niet instaan. Niet omdat hij niet kan voetballen, zo zei hij, maar omdat hij nauwelijks/geen rendement brengt. Guti was hij ook niet meer over te spreken, vooreerst wel, terecht mijns inziens.
O, en Ruud v. Nistelrooij had volgens hem ook geen interesse om PSV 1 te gaan leiden. Die had hij gisteren op de Herdgang nog gesproken.
PSV was nog altijd zijn club, maar met deze selectie moet je minimaal 2e eindigen in de Eredivisie, aldus ook Stevens.

Dank je! Hoe kom je aan die directe lijn met Huub?
 
Ok, zojuist Huub gesproken. Ik vroeg hem of PSV hem benaderd had om eventueel (interim) coach te worden. Antwoord: NEE.
Wil je überhaupt wel Van Bommel opvolgen? Antwoord was een klip en klaar: NEE absoluut niet. Had ook volgens hem niets met zijn verleden bij PSV als trainer te maken, toen ik hem dat vroeg. Ik heb mijn twijfels, daar hij destijds de wind flink van voren kreeg.
Hij zei dat PSV gekozen heeft voor jonge trainers toekomstgericht bezien, en dat Van Bommel moet leren van zijn fouten. PSV vind hem dus te oud., denk ik.
Sadilek zou hij nooit linksback zetten, zoals wij ook zeggen, en Rosario zou bij hem er niet instaan. Niet omdat hij niet kan voetballen, zo zei hij, maar omdat hij nauwelijks/geen rendement brengt. Guti was hij ook niet meer over te spreken, vooreerst wel, terecht mijns inziens.
O, en Ruud v. Nistelrooij had volgens hem ook geen interesse om PSV 1 te gaan leiden. Die had hij gisteren op de Herdgang nog gesproken.
PSV was nog altijd zijn club, maar met deze selectie moet je minimaal 2e eindigen in de Eredivisie, aldus ook Stevens.

Dan blijft er nog maar een optie over: Boem Boem Theo. Dan hebben we in ieder geval elke week vuurwerk op het veld
 
Terug
Bovenaan Onderaan