Aanvallers

Ik ga het gewoon zeggen. Ik had nog liever Berghuis gehad dan Bruma en Doan. Ik denk oprecht dat we daar veel meer aan hadden gehad dan deze twee.

Kan me ook niet echt iemand herinneren die enthousiast werd van de aankoop Bruma eigenlijk. Ik en IPF van meet af aan al niet iig. Doan gaat kan het onderscheid ook niet maken in dit zinkende schip, maar dat is meer een aankoop voor erbij, in de categorie pakt hij door is het meegenomen en zo niet dan jammer.
Ik wou en wil zowel Berghuis als Bruma niet bij PSV zien, maar helaas moest en zou miskoop Bruma komen van JdJ, voor een belachelijke zak geld.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Kan me ook niet echt iemand herinneren die enthousiast werd van de aankoop Bruma eigenlijk. Ik en IPF van meet af aan al niet iig. Doan gaat kan het onderscheid ook niet maken in dit zinkende schip, maar dat is meer een aankoop voor erbij, in de categorie pakt hij door is het meegenomen en zo niet dan jammer.
Ik wou en wil zowel Berghuis als Bruma niet bij PSV zien, maar helaas moesten zou miskoop Bruma komen van JdJ, voor een belachelijke zak geld.
Doan en Bruma kostten samen 23m :cry::cry::cry::cry::cry::braak:
 
Magallan, Bande en Labyad ook.
Neemt niet weg dat er beter 23 miljoen was geïnvesteerd aan een fatsoenlijke middenvelder.
Klopt, maar met zo een eigen vermogen kan je wat makkelijker een miskleun vervangen. Wij zullen het met deze spelers moeten doen totdat er weer geld verdiend is. Magallan, Bande en Labyad zijn al vervangen.
Neemt niet weg dat jouw voorbeeld helemaal waar is natuurlijk, maar toch.
 
Al was deze met zijn huidige spel bij Ajax ook hier tot miskoop beoordeelt hoor, die krijgt weinig positiviteit vanuit het Ajax kamp

Die is nog niet helemaal bevallen nee.
Alhoewel ik hem tegen Chelsea wel echt goed vond invallen.

Blijft volgens mij in het spel van Ajax gewoon een centrale verdediger.
 
FF ter update, Driesje Mertens is bezig aan zijn laatste contractjaar bij Napoli. Zou lijkt mij een goede ervaren leider zijn die ook voetballend een flinke aanwinst zou zijn om wat balans en ervaring in te brengen. Zou het toejuichen als PSV in de winter in elk geval het gesprek aangaat of hij een terugkeer in de zomer naar Eindhoven op zijn 32e ziet zitten. Is dit seizoen (o.a. tegen Salzburg the MOTM) nog van grote waarde.
 
FF ter update, Driesje Mertens is bezig aan zijn laatste contractjaar bij Napoli. Zou lijkt mij een goede ervaren leider zijn die ook voetballend een flinke aanwinst zou zijn om wat balans en ervaring in te brengen. Zou het toejuichen als PSV in de winter in elk geval het gesprek aangaat of hij een terugkeer in de zomer naar Eindhoven op zijn 32e ziet zitten. Is dit seizoen (o.a. tegen Salzburg the MOTM) nog van grote waarde.
Schijnt al op weg naar Inter te zijn.

According to Sources.
 
FF ter update, Driesje Mertens is bezig aan zijn laatste contractjaar bij Napoli. Zou lijkt mij een goede ervaren leider zijn die ook voetballend een flinke aanwinst zou zijn om wat balans en ervaring in te brengen. Zou het toejuichen als PSV in de winter in elk geval het gesprek aangaat of hij een terugkeer in de zomer naar Eindhoven op zijn 32e ziet zitten. Is dit seizoen (o.a. tegen Salzburg the MOTM) nog van grote waarde.
Gaat naat Inter, ik dacht gelezen te hebben voor 6m per jaar. kansloos dus
 
Zlatan is in gesprek met Bologna,
PSV zou hem moeten strikken ipv Bologna, wij zijn toch een veel mooiere club doen normaal gesproken mee voor de titel en hij is transfervrij.
Malen gaat na dit zeizoen wel weg en Zlatan is garantie voor veel mooie doelpunten.
 
De Zlatan show bij PSV, dat lijkt me geen passende combinatie. Geweldige voetballer maar geen goede match, moet je als PSV zijnde niet willen, liever een talent waar je nadat ZLatan weg is ook nog iets aan hebt
 
Zlatan is in gesprek met Bologna,
PSV zou hem moeten strikken ipv Bologna, wij zijn toch een veel mooiere club doen normaal gesproken mee voor de titel en hij is transfervrij.
Malen gaat na dit zeizoen wel weg en Zlatan is garantie voor veel mooie doelpunten.

Leuk natuurlijk, maar peperduur qua salaris en een persoonlijkheid die niet bij PSV gaat passen. Zeg nou zelf, wil je echt die ''Ik kwam naar Eindhoven, maakte de stad mijn bitch en vertrek als een legende'' attitude omdat hij dan 1 seizoen er een redelijk aantal inschopt? Marketingtechnisch is het dan wel weer leuk. Buiten dit alles komt ie natuurlijk niet. Zo'n Bologna maakt alleen kans omdat die simpelweg in een grote competitie spelen. EN daarnaast komt nog dat Zlatan altijd trots heeft blijven reppen over zijn clubgeschiedenis. Die ligt deels bij Ajax en hij gaat dus niet voor de rivaal spelen.
 
Een fenomeen, maar hij gaat ons team niet beter maken. We hebben constructieve, goeie jongens nodig die Malen, Gakpo, Doan en vooral ons Mo'tje gaan laten bloeien. Zlatan zou ze verstikken onder zijn eigen gewicht.

Naast het feit dat het een ongelooflijke lul met vingers is, en totaal niet bij PSV past. Ik moet er eigenlijk niet aan denken.
 
Lees net dat Balotelli transfervrij weg moet/mag in januari... misschien een leuke verfrissing tussen al onze jaknikkers en ideale schoonzonen. Lost gelijk een aanvallend probleem op. En het seizoen is toch verloren dus wat randzaken geouwehoer erbij is best welkom. Kunnen we ons druk maken om andere zaken dan MvB en JdJ!
 
Zlatan is in gesprek met Bologna,
PSV zou hem moeten strikken ipv Bologna, wij zijn toch een veel mooiere club doen normaal gesproken mee voor de titel en hij is transfervrij.
Malen gaat na dit zeizoen wel weg en Zlatan is garantie voor veel mooie doelpunten.
Zlatan zal gek zijn, hier in de kou en de regen in de Mickey Mouse competitie op kunstgras voor een derde van wat hij in Italie kan verdienen :p

Wel een geweldige voetballer
 
EN daarnaast komt nog dat Zlatan altijd trots heeft blijven reppen over zijn clubgeschiedenis. Die ligt deels bij Ajax en hij gaat dus niet voor de rivaal spelen.

Nou, Zlatan staat toch vooral bekend als clubhoer en heeft nooit problemen gehad met het switchen naar rivaliserende clubs. Dat was geloof ik wel zo'n beetje het enige dat ik aan Zlatan kon waarderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan