Selectie PSV: Algemeen

Unnerstall zal er nooit in komen, en blijkbaar moeten we dus eerst Ruiter in actie zien, want hij is tweede keeper...
Overigens ben ik bang dat Thomas of Guti lood om oud ijzer zal zijn.
Ik vond Thomas positief opvallen die minuten die hij speelde. Straalt in ieder geval veel meer uit, speelt fysiek en kan scoren. Guti is echt ver beneden de ondergrens, Als ik zou mogen kiezen, staat gewoon hendrix er weer in, en ik denk dat MvB dat ook denkt
 
Ik vond Thomas positief opvallen die minuten die hij speelde. Straalt in ieder geval veel meer uit, speelt fysiek en kan scoren. Guti is echt ver beneden de ondergrens, Als ik zou mogen kiezen, staat gewoon hendrix er weer in, en ik denk dat MvB dat ook denkt
Ben helemaal klaar met, als mijn haar maar goed zit, Guti. Geeft nooit thuis, verdedigt als een oud w..f en nooit beslissend. Helemaal klaar mee
 
Ik vond Thomas positief opvallen die minuten die hij speelde. Straalt in ieder geval veel meer uit, speelt fysiek en kan scoren. Guti is echt ver beneden de ondergrens, Als ik zou mogen kiezen, staat gewoon hendrix er weer in, en ik denk dat MvB dat ook denkt
Nou, dat Hendrix niet mee was naar Oostenrijk zegt ook iets. Toch?
 
Ik begin zowaar Pereiro te missen :CENSORED:

Ben redelijk afgehaakt al paar weken, sinds onze jeugdspeler geblesseerd raakten. Waar we bang voor waren, blijkt bewaarheid. Eerste weken heeft PSV boven verwachting gespeeld, maar bij minste tegenslag en vormcrisis, komen de vele tekortkomingen aan het licht. Juist de jeugd, die PSV de moeite van het aankijken waard maakte, zijn geblesseerd. Dan moet ik dus naar een kleurloos elftal gaan kijken met Zoet, Viergever, Hendrix, Rosario en Doan. Kijk eens naar startopstelling van gisteren. Daar kijk je niet voor je plezier naar.

Al vele malen eerder gemeld, PSV had moeten doorselecteren en afscheid moeten nemen van Zoet, Viergever en Hendrix.

Dan de aankopen:
Robin Ruiter: wtf?
Lato: ge-wel-dig talent. Komt nog niet mee met Jong PSV.
Boscagli: blijkbaar niet goed genoeg, hoewel ik hem nu liever zie spelen en dan Sadilek op het middenveld.
Baumgartl: enige echte zinvolle aankoop.
Schwaab: voor de breedte, vooruit dan maar, maar wederom geen aankoop die PSV sterker maakt. De wederzijdse liefde is wel aandoenlijk.
Afellay: onderdeel van maatschappelijk ondernemen bij PSV. Nog altijd niet in staat wedstrijd minuten te maken. Tob aankoop.
Bruma: best 5 mln waard... of wacht, er is 15 mln voor neergelegd. Nou ja, geld was toch geen probleem voor PSV...
Doan: ...snif, snif... niveau Feher en Zonneveld, koop je niet, haal je gratis op als 18e man of zo
Mitroglou: coole cult-held. Leuk als joker.

Kortom: volkomen kansloos aankoopbeleid. Nauwelijks kwaliteitsinjectie. Juist de jeugd is het enige dat iets toevoegt aan het huidige team: Ihattaren, Bergwijn, Malen, Gakpo, Lammers. Als er daarvan dus 3 geblesseerd zijn, dan houd je weinig over.

Als je dan per linie gaat bekijken, dan blijft er bitter weinig over:
Dumfries en Baumgartl. Enige voldoende verdedigers, geen buitencategorie.
Doet me afvragen waarom niet gewoon Teze ingezet wordt: slechter wordt het niet. Boscagli ben ik nog niet over uit.
Ihattaren redt de eer op het middenveld. Verder Sadilek, Rosario, Guitierrez en Pereiro enige die voldoende kúnnen scoren, maar de eerste twee kleurloos, de andere twee geven net zo vaak niet thuis, als wel. Sadilek ondergaat de Hutchinson aanpak: redelijke middenvelder wordt verkwanseld op de back positie.
Malen, Bergwijn, Gakpo, Lammers en Mitroglou voldoende kwaliteit, maar juist eerstgenoemde twee hebben exceptionele kwaliteiten en zijn nu geblesseerd.

Ik beschouw dit jaar als verloren. Ik hoop alleen op terugkeer jeugd, dan ga ik misschien nog eens potje kijken. Maar als er startopstellingen blijven komen als gisteren, dan neem ik een lange vakantie wat betreft voetbal kijken.
 
Serieuze vragen:
Wie komt wel eens op de Herdgang en ziet geregeld trainingen van de PSV selectie?
Waar trainen ze eigenlijk de hele week op ( en dat bedoel ik niet een voetbalveld of gras ;)) , want in de wedstrijden mislukt vrijwel alles?
 
Serieuze vragen:
Wie komt wel eens op de Herdgang en ziet geregeld trainingen van de PSV selectie?
Waar trainen ze eigenlijk de hele week op ( en dat bedoel ik niet een voetbalveld of gras ;)) , want in de wedstrijden mislukt vrijwel alles?
Ik denk wie het vaakst naar de trainingen kijkt zijn de gesloten hekken die de supporters weg moeten houden.
 
Serieuze vragen:
Wie komt wel eens op de Herdgang en ziet geregeld trainingen van de PSV selectie?
Waar trainen ze eigenlijk de hele week op ( en dat bedoel ik niet een voetbalveld of gras ;)) , want in de wedstrijden mislukt vrijwel alles?

Zijn gesloten trainingen onder Van Bommel, toch?
 
Serieuze vragen:
Wie komt wel eens op de Herdgang en ziet geregeld trainingen van de PSV selectie?
Waar trainen ze eigenlijk de hele week op ( en dat bedoel ik niet een voetbalveld of gras ;)) , want in de wedstrijden mislukt vrijwel alles?
Vraag ik me ook af ja. Ik kan wel het verschil zien tussen iets dat even niet lukt en gebrek aan progressie.

Tactisch vind ik het al jaren armoedig, over heel de linie overigens, niet alleen PSV.
Dat moet je Koeman dan wel weer meegeven, die vind ik tactisch heel sterk. Maar verder mis ik toch de Beenhakkers en Hiddinks.

Een coach moet ook een systeem zien te hanteren waarin spelers en daarmee het team als geheel het geleerde kwijt kunnen.
 
Straks wordt je nog 3e en ook geen eventueel CL voetbal. Lekkere aantrekkelijk gemaakt voor de spelers die je wil halen straks. Bedankt John en Toon!
 
Die titelstrijd is nog precies net zo spannend als vorige week.
De spanning is nu wel weg Remy.
Jammer, volgend jaar kan het alleen maar beter gaan onder een andere coach, die hopelijk wél taktisch sterk is.
Of zou Bommel in de winterstop alsnog opstappen?
Wij gedesillusioneerde PSV fans blijven zowieso achter met een bittere nasmaak...:sick:
 
Straks wordt je nog 3e en ook geen eventueel CL voetbal. Lekkere aantrekkelijk gemaakt voor de spelers die je wil halen straks. Bedankt John en Toon!

Als je zo speelt heb je niets te zoeken in de CL en ook niet in de EL.
Je zou niet misstaan in de Hoofdklasse of Topklasse amateurs. :oops:
 
De spanning is nu wel weg Remy.
Jammer, volgend jaar kan het alleen maar beter gaan onder een andere coach, die hopelijk wél taktisch sterk is.
Of zou Bommel in de winterstop alsnog opstappen?
Wij gedesillusioneerde PSV fans blijven zowieso achter met een bittere nasmaak...:sick:
Mag jij Remy zeggen? 😲
 
De spanning is nu wel weg Remy.
Jammer, volgend jaar kan het alleen maar beter gaan onder een andere coach, die hopelijk wél taktisch sterk is.
Of zou Bommel in de winterstop alsnog opstappen?
Wij gedesillusioneerde PSV fans blijven zowieso achter met een bittere nasmaak...:sick:
Ja, een paar verliespartijen en een stapel verliespunten later kun je deze post best nog eens aanhalen. Maar dat is niet hetzelfde als toen ik die opmerking maakte.

Ik hoop ook dat Bommel snel vertrekt, maar ik zou niet weten wie wél iets kan met deze janboel. JdJ moet wat mij betreft eerst pleite. Wat een ongelofelijke mispeer is dat zeg. Ik begrijp niet dat ze hem deze vrijheid geven. Daarnaast snap ik ons scoutingsapoaraat al jaren niet. (En dat is uiteindelijk toch verantwoordelijk voor wat JdJ aangeboden krijgt.)
 
Straks wordt je nog 3e en ook geen eventueel CL voetbal. Lekkere aantrekkelijk gemaakt voor de spelers die je wil halen straks. Bedankt John en Toon!
PSV wordt hoogstens 3e....meer zit er niet in....maar komen er in de winterstop geen versterkingen in de achterhoede en op het middenveld, dan vrees ik dat PSV zelfs niet in de Top-3 zal eindigen....
 
PSV wordt hoogstens 3e....meer zit er niet in....maar komen er in de winterstop geen versterkingen in de achterhoede en op het middenveld, dan vrees ik dat PSV zelfs niet in de Top-3 zal eindigen....
Doem denker, wie moeten er buiten 020 en AZ boven PSV eindigen? Feyenoord ?hou op he. Vanuit gaande dat we gewoon de weg omhoog hebben gevonden (nog kutter kan denk ik niet)
 
Wel fijn dat er nu een interland break komt. Elke extra tijd die afgesnoept kan worden van de tijd die al de geblesseerden nodig hebben om weer fit te raken is meegenomen en ook broodnodig. De oliedomme Bergwijn-actie begint nu extra irritant te worden. Hierin treft echt niet alleen MvB blaam m.i., maar Bergwijn net zo hard. En de Malen blessure begint ook wel te irriteren, met name omdat die eigenlijk uit het niets kwam en niet eens zo ernstig leek, maar het lijkt wel of hij al een paar maanden aan de kant staat.

Kan niet wachten tot zij en ook Lammers wwer terug komen. Met Lammers, Mo, Bergwijn en Malen in de voorhoede moet je de PSV-verdediging die niveautje ADO is wel kunnen verbloemen.
 
PSV wordt hoogstens 3e....meer zit er niet in....maar komen er in de winterstop geen versterkingen in de achterhoede en op het middenveld, dan vrees ik dat PSV zelfs niet in de Top-3 zal eindigen....

Als je met 1 punt uit 4 wedstrijden nog steeds op de 3e plaats staat zegt dit natuurlijk ook veel over de rest van de eredivisie Mickey Mouse competitie. Op Ajax na verliezen de clubs veel punten. AZ kan op afstand nog een beetje volgen en de rest staat een straatlengte achter.
 
Joh, jullie worden echt wel 2e.
AZ is ook geen wereldteam. Gaan nog wel punten verspelen.

Zodra Bergwijn en Malen er weer bij zijn, ben je gewoon beter als AZ.
Althans, dat zou je wel moeten zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan