Deal is rond: Vitesse legt Honda voor seizoen vast

link

De deal is rond. Keisuke Honda voetbalt de rest van dit seizoen voor Vitesse. De 98-voudig Japans international is na dagen van onderhandelen tot overeenstemming gekomen met de club uit Arnhem. Hij sluit na de interlandperiode volledig aan bij de groep van coach Leonid Sloetski.

Een slimme zet van Leonid Sloetski.
 
Bazoer kan inderdaad wat verdedigender worden gebruikt maar kan, als ik het me goed herinner, daarnaast ook prima op de 10?
 
Pfft, dat laatste zinnetje: "hij (Honda) is daarnaast ook bondscoach van Cambodja".. Opmerkelijk.
 
Bazoer gaat wel spelen hoor. Is een te goede speler voor Vitesse om te laten banken, ook al heeft hij de mentaliteit van een 14-jarige rebellerende puber. Honda is vooral leuk als extra optie, brengt natuurlijk ervaring en klasse en is commercieel ook interessant.
 
Pfft, dat laatste zinnetje: "hij (Honda) is daarnaast ook bondscoach van Cambodja".. Opmerkelijk.
Ja, hij zal vast een potje missen dan als hij moet coachen. Wel knap hoe hij zijn eigen selectie dan weet te managen vanuit Arnhem.
 
"I've lost 5 games in a row. I tried to change things, I worked hard. But I can't think only about myself, but about the club and supporters and players. If I can't change situation, then maybe someone else can."

Slutsky als reactie op waarom hij ontslag heeft genomen.

Jammer. Had graag gezien dat hij hier in Nederland zou slagen. Sowieso een sympathieke kerel en toch een redelijk aansprekende naam. Naast kwaliteit in de selectie zal communicatie zal wel een van de oorzaken zijn waarom hij het hier niet op de rit kreeg.
 
Dit siert Slutsky: hij trekt zelf de conclusies na 5 nederlagen achter elkaar en neemt zelf ontslag. Mark van Bommel heeft al meer verliespartijen, en weigert conclusies te trekken en heeft aangegeven niet zelf op te stappen....wat hoop ik op dit moment vurig dat zelfs Emmen morgenavond een half maatje te groot is voor PSV.....!
 
Ik dacht altijd dat ze bij Vitesse een of andere mafkees hadden binnengehaald. Maar ik heb wat dingen gezien dat hij bij Andy vd Meyde in de auto zat en volgens mij Ivo Niehe die met zijn programma daar was langsgegaan. Moet zeggen dat ik er sindsdien heel anders over denk, lijkt me een goede persoonlijkheid om te hebben als trainer. Beetje jammer dat hij dan bij de meest identiteitsloze club van Nederland terecht komt, een club die het nooit gaat worden in Nederland. De manier waarop hij afscheid neemt en zijn eigen conclusies trekt, heb ik wel respect voor. Zelfkennis is een belangrijke factor, OF NIET MARK?
 
Terug
Bovenaan Onderaan