Games & Game Consoles

Dan speel je het 2 of 3 keer. :maniac:

Het leuke van een bordspel ten opzichte van een game (ik ben ook een fervent gamer, op het afgelopen jaar na. Heb een nieuwe tv nodig) vind ik dat je tegenover je tegenstander zit. Het maakt het intenser dan wanneer je hem alleen over je headset hoort of zelfs helemaal niet. Daarnaast is het ook gewoon gezelliger.
Ben meer van de korte kaartspellen alhoewel ik als kind van mijn tijd ook te porren ben voor een potje catan
 
We leven bijna in 2020 en jullie praten over bordspellen ;(
( online zijn ze wel leuk, wij doen soms mens erger je niet of Parchisi via de mobiel )
 
We leven bijna in 2020 en jullie praten over bordspellen ;(
( online zijn ze wel leuk, wij doen soms mens erger je niet of Parchisi via de mobiel )
Sorry, maar als spellen als Mens-erger-je-niet jouw niveau interesse bordspel is, zijn we gauw uitgepraat. :geek:
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar als spellen als Mens-erger-je-niet jouw niveau bordspel is, zijn we gauw uitgepraat. :geek:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit echt een bordspellen gamer ben geweest, ik en me hele familie zijn meer van op de playstation tegen elkaar gamen mensen. Schaken, monopoly, mens erger je niet, Parchisi en domino's.. meer kan ik niet vrees ik :D
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit echt een bordspellen gamer ben geweest, ik en me hele familie zijn meer van op de playstation tegen elkaar gamen mensen. Schaken, monopoly, mens erger je niet, Parchisi en domino's.. meer kan ik niet vrees ik :D
Als je van spelletjes houdt (en daar ga ik vanuit als je een gamer bent), zou ik toch eens wat nieuws gaan proberen. De wereld van bordspellen is echt zo waanzinnig groot en zo divers, ongetwijfeld ga je leuke dingen vinden.

Maargoed, niks is verplicht uiteraard. :)
 
Een keer in de zoveel weken doen we een bordenspel avond met vrienden. Erg gezellig en leuk! Wellicht mede door de hoeveelheid bier en whiskey die daarbij gepaard gaat. 🤔
 
Zelden een bordenspelavond meegemaakt waarin geen gewonden vielen door rondvliegende onderdelen of glazen.
 
Bordspellen/kaartspellen die bij ons thuis nog wel eens langskomen zijn spank the monkey en qwixx. Of catan (Siedler) tijdens de kerst bij familie thuis.
Zelf ben ik ook altijd wel fan van feitenkennis spellen als Trivial Pursuit of een goede pubquiz (uiteraard in de kroeg met een groep vrienden), maar dat is als je grensoverscheidende (internationale) gezelschappen hebt vaak wat lastiger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan