Games & Game Consoles

Nee, zover ik kan zien is bij nog versleutelde tracks de hoofdoorzaak gewoon een te laag player level. Ik weet niet hoe fanatiek je zoon aan het racen is, maar ik zie online her en der wat mopperende fanatics over hoe lang het wel niet duurt om tot level 50 te komen.

Welk level is ie? Heb je de voortgangsbalk al gevonden? Er moet iets van terug te zien zijn.

Heb je zelf al via Google gezocht?

Nee geen voortgangsbalk te vinden, dat is het frustrerende. Hij is 5 en wint bij gevorderde zijn race. Tsjah.
Ook al geneusd op GT forum en die zeggen misschien over updates. Dus ga dat nog wel proberen. Maar heb bv. ook F1 2019 waar ik gewoon alles kan spelen... Dus dit voelt wel erg vervelend.
 
Nee geen voortgangsbalk te vinden, dat is het frustrerende. Hij is 5 en wint bij gevorderde zijn race. Tsjah.
Ook al geneusd op GT forum en die zeggen misschien over updates. Dus ga dat nog wel proberen. Maar heb bv. ook F1 2019 waar ik gewoon alles kan spelen... Dus dit voelt wel erg vervelend.

Ik zou graag eens met je mee neuzen. Maar heb het spel niet.

Kun je iets met onderstaande? Iets herkenbaars tussen vanuit je game?

Copied the below from the online manual for the game. Hope it helps:

・Beginner League: Driver Level must be 5 or higher.
・Amateur League: Driver Level must be 10 or higher.
・Professional League: Driver Level must be 20 or higher.
・Endurance League: Driver Level must be 30 or higher.

I wasn't sure at first how to unlock more races either but noticed that at each of the levels mentioned above I was awarded Amethyst and Ruby which corresponds to Amateur and Professional events. Have yet to unlock the Emerald Endurance League.

Also, I built up most of my driver level by completing the Driving School, Circuit Experience and Mission Challenges so you don't need to solely take part in the GT League for your level to increase.
 
Rectificatie. Internet lijkt inderdaad noodzakelijk te zijn, anders wordt je voortgang niet opgeslagen.

https://www.ign.com/wikis/gran-turismo-sport/Tips_and_Tricks

If your PlayStation 4 cannot connect to the Polyphony Digital servers, you cannot save your progress in Gran Turismo Sport. This means all your Currencies, not to mention your progress toward new unlockable features, will be stopped cold.

You can still play the game in Arcade mode if a connection cannot be established, but any progress you make (and any rewards you would have earned) will be lost.
 
Het ergste is dat als een van de pijlers van EA voor de carriere mode voor Fifa 20 was, ik citeer:
  • Het algoritme verbeterd dat wordt gebruikt door AI-teams om hun basisopstelling te bepalen. Gaandeweg zou je veel minder gevallen moeten zien waarin de tegenstander niet zijn eerste basiselftal in belangrijke wedstrijden opstelt.
In plaats van beter is het alleen maar slechter geworden. Ik heb de beta van Fifa gespeeld, toen zijn dit soort dingen al aangekaart, inmiddels is het wel erkend door EA maar tot op heden niets mee gedaan. Ook ik twijfel om over te stappen naar Pes. Ik heb alle Fifa's van 98 t/m 20 muv 2001, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Het lijkt er nu meer op alsof ze de versie van 15 augustus hebben gebruikt, ipv de definitieve van 2 september (bij wijze van spreken). Ook de CL & EL loting is nog die van vorig seizoen. Een grotere faal kun je eigenlijk niet maken, een onafgemaakt spel op de markt brengen.
 
Het lijkt er nu meer op alsof ze de versie van 15 augustus hebben gebruikt, ipv de definitieve van 2 september (bij wijze van spreken). Ook de CL & EL loting is nog die van vorig seizoen. Een grotere faal kun je eigenlijk niet maken, een onafgemaakt spel op de markt brengen.
Ook aanpassingen die je doet in besturing moet je elke keer opnieuw doen als je t spel opstart. en die ellendige trainer die elke keer weer aanstaat. Wat een deceptie dit spel.
 
Top! Er is een grote update en een selectie update bij Fifa20. Resultaat: je krijgt een foutmelding als je het spel opstart bij aanmelden op de EA servers en het spel wordt beëindigd. ? fijn EA!
 
Top! Er is een grote update en een selectie update bij Fifa20. Resultaat: je krijgt een foutmelding als je het spel opstart bij aanmelden op de EA servers en het spel wordt beëindigd. ? fijn EA!

Ik heb de update ook gedaan en heb nergens last van. Overigens was het me niet duidelijk dat het om een selectie update gaat, staat ook niet benoemd in de notities over de update
 
Ik heb de update ook gedaan en heb nergens last van. Overigens was het me niet duidelijk dat het om een selectie update gaat, staat ook niet benoemd in de notities over de update
Als ik start zonder aanmelden bij ea, dus tussentijds annuleren werkt het wel.
Het is een algehele update tegen alle bugs, hopelijk alle! Er is vanuit het instellingen menu daarnaast de nieuwe selectie update te downloaden.
 
Iemand Call of Duty Mobile getest? Niet direct een fan. Toegegeven, de graphics zijn voor een mobiele game echt fantastisch. Maar daartegenover staan veel dingen die me tegenstaan. Situaties die te overweldigend overkomen, de gun handling is matig, veel wapens erg overpowered en de game balance is verre van optimaal. Nee dan is de grote concurrent PUBG toch echt nog steeds de koning.
 
Vandaag komt Red Dead Redemption 2
voor de PC, de beste grootste mooiste PC game ever madeeeeee, heb er speciaal verlof voor genomen zelfs :D
 
Vandaag komt Red Dead Redemption 2
voor de PC, de beste grootste mooiste PC game ever madeeeeee, heb er speciaal verlof voor genomen zelfs :D

Nu pas? RDR2 is toch al maanden eerder voor Xbox gelaunched? Van wat ik gehoord heb; geweldige graphics en zeer goede game. Veel plezier.
 
Muis en keyboard + veeel betere graphics, 5.1 sound... kan een console never nooit aan tippen :D

Ben benieuwd naar het grafische deel dan, aangezien ik het op de PS4 al erg mooi vond.

Enjoy, het is een hele goeie game, maar zoals al eerder geschreven had het op mij gewoon niet dezelfde impact als RDR1 destijds. En daarmee wil ik niets tekort doen, al vond ik het law en honor systeem in RDR2 niet heel goed werken.

Dikke tip, speel het in beginsel gewoon als bad guy. Ontplooit het verhaal zich vele malen logischer.
 
Zijn er ook bordspelliefhebbers?

Ik ben zelf helemaal gek van Sid Meier's Civilization. Fantastisch bordspel waar ik me helemaal in kan verliezen.

Ik ga voor mijn verjaardag Tapestry vragen. Als het goed is een soortgelijk spel, maar een wat kortere speelduur. Het nadeel van Civilization vind ik dat je zo 4 uur kwijt bent, is niet altijd makkelijk die tijd te vinden.
 
Zijn er ook bordspelliefhebbers?

Ik ben zelf helemaal gek van Sid Meier's Civilization. Fantastisch bordspel waar ik me helemaal in kan verliezen.

Ik ga voor mijn verjaardag Tapestry vragen. Als het goed is een soortgelijk spel, maar een wat kortere speelduur. Het nadeel van Civilization vind ik dat je zo 4 uur kwijt bent, is niet altijd makkelijk die tijd te vinden.

Nee, niet meteen. Als ik klaar ben met gamen zet ik de PS of PC uit. Bij een bordspel voel ik me eerder verplicht de hele zit door te gaan, en die tijd wil ik er niet snel voor vrijmaken.
 
Nee, niet meteen. Als ik klaar ben met gamen zet ik de PS of PC uit. Bij een bordspel voel ik me eerder verplicht de hele zit door te gaan, en die tijd wil ik er niet snel voor vrijmaken.
Je hebt ook bordspellen van een halfuurtje he. ;)
 
Ja, maar die zal ik dus ook weer niet zo snel kopen. Voor een half uurtje. Ziet u mijn probleem?
Dan speel je het 2 of 3 keer. :maniac:

Het leuke van een bordspel ten opzichte van een game (ik ben ook een fervent gamer, op het afgelopen jaar na. Heb een nieuwe tv nodig) vind ik dat je tegenover je tegenstander zit. Het maakt het intenser dan wanneer je hem alleen over je headset hoort of zelfs helemaal niet. Daarnaast is het ook gewoon gezelliger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan