Ruststand Inter - Juventus 1-1
4' :BALL: 0-1 Dybala
18' :BALL: 1-1 Martinez ... Penalty na een handsbal van Matthijs De ligt. :oops:
 
Helaas, het was te mooi om waar te zijn. :confused:
Wat vind je van Lukaku? Dat ie een krachtige spits is, was al duidelijk maar ik vind zelf dat hij voetballend tekort komt en hij ook daarom nooit de absolute top zal bereiken. Wat denk jij?
 
Toen het 1-1 stond zette ik in op de next goal van Ronaldo. Op dat moment stond Higuain er nog niet in. Gevolg verloren...:cry:
 
Wat vind je van Lukaku? Dat ie een krachtige spits is, was al duidelijk maar ik vind zelf dat hij voetballend tekort komt en hij ook daarom nooit de absolute top zal bereiken. Wat denk jij?

Ik heb ook mijn twijfels bij Lukaku. Je ziet vaak met spelers als Shaqiri, Bale en Depay dat ze een behoorlijk deel van hun 'explosiviteit' inleveren door een toename in spiermassa. Ik heb het gevoel dat hetzelfde aan de hand is bij Lukaku. Hij is absoluut minder dan bijvoorbeeld Icardi (ik denk dat Inter Lukaku's top is; Icardi zou bij topclubs mee kunnen). Al met al een prima spits voor Inter, maar hogerop zie ik hem niet gauw meer komen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hoewel de laatste handsbal ook wel pech was, blijft het kwakkelen (falen) van De Ligt wel aanhouden. Misschien zouden ze er goed aan doen hem te verhuren als Bonucci weer terug is. Die jongen heeft even totaal geen zelfvertrouwen. Alleen al het feit dat inmiddels al zijn teamgenoten in de media hebben gezegd dat hij goed is, geeft al aan hoe diep hij zit.
 
Hoewel de laatste handsbal ook wel pech was, blijft het kwakkelen (falen) van De Ligt wel aanhouden. Misschien zouden ze er goed aan doen hem te verhuren als Bonucci weer terug is. Die jongen heeft even totaal geen zelfvertrouwen. Alleen al het feit dat inmiddels al zijn teamgenoten in de media hebben gezegd dat hij goed is, geeft al aan hoe diep hij zit.
Aan het begin gaf De Ligt aan dat ie altijd ff moest inkomen aan t begin van het seizoen, houdt nu wel lang aan en dat is m.i. jammer voor hem maar vooral voor Oranje zeker als ie straks op de bank beland.
 
Aan het begin gaf De Ligt aan dat ie altijd ff moest inkomen aan t begin van het seizoen, houdt nu wel lang aan en dat is m.i. jammer voor hem maar vooral voor Oranje zeker als ie straks op de bank beland.

Dan krijgt De Vrij een kans. Hij speelt bij Inter heel sterk, dus daar lever je echt geen kwaliteit mee in. Een centrum van de verdedigende sterren van Liverpool en Inter, niks mis mee.
 
Dit weekend eindelijk een wedstrijd waarin de Ligt wel indruk maakte, ook direct de stadsderby die hij beslist.
Wel wederom weer een handsbal waar hij wederom ook weer helemaal niks aan kon doen. gelukkig krijgt hij (terecht) geen penal tegen.
Oogde verder scherp en sterk in de duels.
Even een fijn opstekertje.

Ondanks dat ik hem liever bij Barca of City in zijn kracht had gezien, geloof ik wel dat dit een jaar (of meer) kan zijn waarin hij ontzettend veel gaat leren.
 
Dit weekend eindelijk een wedstrijd waarin de Ligt wel indruk maakte, ook direct de stadsderby die hij beslist.
Wel wederom weer een handsbal waar hij wederom ook weer helemaal niks aan kon doen. gelukkig krijgt hij (terecht) geen penal tegen.
Oogde verder scherp en sterk in de duels.
Even een fijn opstekertje.

Ondanks dat ik hem liever bij Barca of City in zijn kracht had gezien, geloof ik wel dat dit een jaar (of meer) kan zijn waarin hij ontzettend veel gaat leren.
Dat denk ik ook. Hij is natuurlijk ook nog maar 20 (oid). Hij heeft zeker de potentie om een van de beste verdedigers te worden, maar haasten heeft geen zin. Vorig jaar klopte alles en was hij erg goed (vooral in een paar CL-wedstrijden). Maar dat was ook een piekpunt, want bij Oranje vond ik hem vaker matig dan goed.

We hoeven hem dus ook niet met handschoentjes aan te pakken. Als hij een tijdje slecht speelt, dan mag hij ernaast staan. Zeker omdat we goeie alternatieven hebben bij Oranje. Niks mis mee, hij komt er wel weer. Hij zal straks bij Juve ook minder gaan spelen als iedereen weer fit is. Ook niks mis mee, wordt je ook een vent van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan