Engels voetbal

Dit durfde je niet te zeggen toen jullie Omar hebben getransfereerd naar jullie team:p:D

Sterker nog, deze piramidebouwer was er deels verantwoordelijk voor dat Rednas in het team terechtkwam. Stank voor dank noemt men dat.
 
Arsenal heeft een EGYPTENAAR gekocht...dan moet je toch wel heel wanhopig zijn :shifty:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=266885

Kijk, een Egyptenaar voegt wel iets toe schijnt, maar om d'r nou voor te betalen....



Nou, gewoon n gratis Egyptenaar, zoals wij het hier ook doen :D

Zou Wenger een Piramidespel willen spelen met Arsenal?

Misschien was dit de ontbrekende factor om wel een keer tot de top van de piramide te komen.

Zo jammer dit allemaal... :D

Ik ben al mijn hele leven voor Arsenal. Hopelijk worden ze kampioen. :shifty:
 
Sterker nog, deze piramidebouwer was er deels verantwoordelijk voor dat Rednas in het team terechtkwam. Stank voor dank noemt men dat.

Oh ja. Nog bedankt he, vriend! (a)

Arsenal vind ik wel een aardig clubje. Spelen bij tijd en wijlen goed voetbal, alleen resulteert het niet altijd in punten.
 
Ik lees net dit over het incident op de persconferentie van LvG:

• Het relletje tussen Neil Custis van The Sun en Manchester United-manager Louis van Gaal kreeg nog een vervolg. Na de persconferentie na het 3-3 gelijkspel noemde de Nederlandse manager, die baalde van de kritiek op zijn aanvoerder, Custis bij het verlaten van de zaal 'that fat man'. Het doelwit reageerde in The Sun vervolgens geprikkeld. 'Je hebt gelijk Louis, ik ben dik. Ik heb een knieoperatie achter de rug en kan daardoor al maanden niet trainen. Daardoor ben ik flink aangekomen. Maar ik ga er in de maanden januari en februari op letten en een personal trainer aanstellen. Ik kan dus wel mijn eigen fouten toegeven. Er zijn mensen die dat niet kunnen', besloot hij met een sneer naar Van Gaal, die met Man Utd teleurstellend presteert. Bekijk onderstaand de aanleiding nog eens.

Wow, gewoon schandalig..
 
Volgens mij ook.
Van Gaal kan wel een hork zijn en soms vind ik dat ook nog terecht, maar mensen uitschelden voor dik of lelijk enz heeft hij nog nooit gedaan. Hij trekt ten slotte zelf ook niet de volle zalen.

Mensen uitschelden zie ik hem wel doen, zeker als hij in de hoek zit waar de klappen val.
En dan daar nog bovenop zijn verrekte slechte engels. Ik denk dat hij al zenuwachtig is als hij weer naar een persconferentie moet.

Zag gisteren trouwens een stukje van de wedstrijd van Chelsea voorbij komen, maar wat een drol van een vent is Diego Costa. Gadverdamme :braak:
 
Mensen uitschelden zie ik hem wel doen, zeker als hij in de hoek zit waar de klappen val.
En dan daar nog bovenop zijn verrekte slechte engels. Ik denk dat hij al zenuwachtig is als hij weer naar een persconferentie moet.

Zag gisteren trouwens een stukje van de wedstrijd van Chelsea voorbij komen, maar wat een drol van een vent is Diego Costa. Gadverdamme :braak:
Diego Costa is een van de meest smerige spelers die er is. Levenslang schorsen die debiel. Gelukkig is die andere debiel Mourinho al de laan uitgestuurd. Onder hem veranderden de meest sierlijke voetballers bij Real in wilde beesten en werd een Pepe gewoon psychotisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan