Ryan Thomas (M)

Ik vond hem wel goed en ijverig overkomen, iets tė ijverig. Zie hem liever dan Guti na zijn schorsing.
Wordt ook weer voor 2 wedstrijden geschorst straks. Dus voorlopig zit je nog vast aan dat mietje uit Mexico.
 
Laat Thomas maar tot de winterstop weer plasts nemen op de bank...vorig seizoen niet gemist en na een dergelijke actie van vanmiddag hoef ik hem de komende weken ook niet meer te zien in de basis...:mad:

Och, Hendrix en Viergever deden hetzelfde. Thomas mag van mij gewoon een tweede kans krijgen. Het is niet alsof we zoveel andere keuzes hebben.
 
Hij lijkt op het moment te brengen wat het team nodig heeft. Hij kan ook zomaar een Guti/Rosario 2.0 worden met een goed begin en dan helemaal niks meer.

En dan te bedenken dat JDJ Guti haalde die 2x(?) duurder was, omdat Thomas direct geblesseerd raakte..
 
Hij lijkt op het moment te brengen wat het team nodig heeft. Hij kan ook zomaar een Guti/Rosario 2.0 worden met een goed begin en dan helemaal niks meer.

En dan te bedenken dat JDJ Guti haalde die 2x(?) duurder was, omdat Thomas direct geblesseerd raakte..

Bij deze jongen heb ik dat niet. Speelt goed wanneer PSV k*t speelt, zal ook goed spelen wanneer PSV gaat draaien. Heeft namelijk een bepaald standaard niveau wat op zich PSV-waardig is.
 
Hij lijkt op het moment te brengen wat het team nodig heeft. Hij kan ook zomaar een Guti/Rosario 2.0 worden met een goed begin en dan helemaal niks meer.

En dan te bedenken dat JDJ Guti haalde die 2x(?) duurder was, omdat Thomas direct geblesseerd raakte..
Je moet je jaartallen even goedzetten, ook Guti is door Brands gehaald.
 
Het voordeel dat Thomas heeft over Guti is dat hij geen, niet lullig bedoelt, mietje is. In een slechte wedstrijd geeft Thomas wel 100% en gaat hij er wel vol voor. Daarnaast was hij een verademing naast Rosario, veel passing ging naar voren en ja dan gaat er wel eens een balletje naar de tegenstander maar als het wel lukt wordt het spel daar zoveel beter van.
 
Thomas was ook een van de weinige die in de 2e helft tegen Emmen een voldoende haalde. Mooi om te zien dat iemand met zoveel tegenslagen er weer bovenop is gekomen. Tekent ook wel de mentaliteit van deze jongen.


eens, maar als Thomas al niet gemotiveerd is na zoveel tegenslag dan weet ik ik het niet meer.
 
Ik ben nog even voorzichtig. Voorlopig heeft Thomas nog niet zoveel wedstrijden voor ons gespeeld en gisteren was natuurlijk met alle respect tegen Fortuna Sittard in eigen huis. Guti was ook fantastisch in het begin en begon ook nog best aardig aan dit seizoen. Voor nu doet Thomas wat hij moet doen en ben ik tevreden, maar ook hij kan zomer in een dip belanden en hij moet het eerst maar eens over een langere tijd laten zien en ook in topwedstrijden.
 
Ik ben nog even voorzichtig. Voorlopig heeft Thomas nog niet zoveel wedstrijden voor ons gespeeld en gisteren was natuurlijk met alle respect tegen Fortuna Sittard in eigen huis. Guti was ook fantastisch in het begin en begon ook nog best aardig aan dit seizoen. Voor nu doet Thomas wat hij moet doen en ben ik tevreden, maar ook hij kan zomer in een dip belanden en hij moet het eerst maar eens over een langere tijd laten zien en ook in topwedstrijden.

Ik denk niet dat een grote jongen gaat worden. Als het niveau van PSV weer stijgt komt ie tekort. Verwacht ik. Nu doet ie gewoon goeie dingen voor het elftal en daar ben ik blij om. Deze jongens heb je nodig.
 
Het lag iedere keer op het puntje van m'n tong, maar nou weet ik het weer:

Thomas is de tweelingbroer van Ramselaar. Zelfde niveau, zelfde bouw. De één is net iets beter met de bal aan de voet, de ander net iets beter zonder bal. Allebei echter reserve-materiaal voor FC Utrecht. Lekker rennen tot je een ons weegt, zonder daadwerkelijk belangrijk te zijn.

Jammer, want in tegenstelling tot Ramselaar vind ik Thomas wel een sympathieke kerel die je het allerbeste gunt.

En ja, ik ben me ervan bewust dat Thomas gisteren de 2-0 scoorde tegen Willem II. Maar ik mag hopen dat dat niet de graadmeter is.
 
Het lag iedere keer op het puntje van m'n tong, maar nou weet ik het weer:

Thomas is de tweelingbroer van Ramselaar. Zelfde niveau, zelfde bouw. De één is net iets beter met de bal aan de voet, de ander net iets beter zonder bal. Allebei echter reserve-materiaal voor FC Utrecht. Lekker rennen tot je een ons weegt, zonder daadwerkelijk belangrijk te zijn.

Jammer, want in tegenstelling tot Ramselaar vind ik Thomas wel een sympathieke kerel die je het allerbeste gunt.

En ja, ik ben me ervan bewust dat Thomas gisteren de 2-0 scoorde tegen Willem II. Maar ik mag hopen dat dat niet de graadmeter is.
Ik ben ook nog niet overtuigd. Misschien op dit moment wel een "goede" speler voor PSV. In tegenstelling tot de flegmatieke en trage Guti.
 
Ik ben ook nog niet overtuigd. Misschien op dit moment wel een "goede" speler voor PSV. In tegenstelling tot de flegmatieke en trage Guti.
Ik ben ook nog niet overtuigd. Dit is wel dezelfde Thomas die wij de afgelopen wedstrijden neergesabeld hebben en met z'n allen PSV-onwaardig vonden. Zaterdag speelde hij wel in een andere rol en op een andere positie. Wellicht dat hij daar beter tot zijn recht komt. Maar om nu de vlag uit de hangen voor Thomas, gaat mij te ver. Laten we het over 4-5 wedstrijden evalueren, maar dan moet hij wel steeds in de basis gestart zijn en elke wedstrijd minimaal een uur meegespeeld hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan