PSV - LASK Linz | Donderdag 24 oktober | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zoals door nagenoeg iedereen verwacht. Baumgartl vind ik geen miskoop (al is tien miljoen erg veel geld), maar de rest is echt brandhout. Al die linksbacks, Bruma, Ruiter...
Nee joh JdJ moet je de tijd geven om te groeien in zijn rol. Leuke stageplek PSV.
 
Helaas weer falende arbitrage vanavond.
Geen strafschop in 1e helft bij overtreding op Bergwikn.
En in 2e helft had PSV last van een vaandelzwaaier langs de kant die er minimaal 2x langs zat met zijn signalen.
Daarnaast 6 wissels veel tijdrekken en toch maar 2 minuten bijtellen. Ongelofelijk.
 
Toch nog even kort:

Zoet: 6. Niks te doen gehad.

Dumfries: 6. Stabiel. Werkt hard, maar slordig.
Schwaab: 7. Een van de beteren. Verdedigend en aanvallend steady, had een goal verdiend.
Viergever: 6. Oké.
Sadilek: 4. Dit kan echt niet...

Rosario: 7. Voor mij de beste man van het veld, vooral in de eerste helft. Een aantal kansen gecreëerd met goede passes en enkele belangrijke duels gewonnen. Mindere tweede helft.
Guti: 5. Één goede pass gezien, maar heeft z'n kans zeker nog niet gegrepen. Onzichtbaar.
Ihattaren: 6. Goede eerste helft met een paar prachtige passes. Tweede helft matig.

Doan: 5. Matig.
Bergwijn: 7. De eerste helft was echt genieten. Tweede helaas minder, maar sleurde en werkte zich kapot.
Gakpo: 5. Onzichtbaar, zoals vaker als hij in de basis start. Wel één goede pass op Mo.
 
Bergwijn: 7. De eerste helft was echt genieten. Tweede helaas minder, maar sleurde en werkte zich kapot.

Ja, letterlijk dus :cautious:

Dumfries mag ook wel een zeven krijgen hoor. Samen met Rosario en Bergwijn de uitblinkers. Mo net daaronder. Dumf was weer ouderwets aan het aanjagen en opstormen aan die rechterkant. Stichtte veel gevaar. Iedereen was uiteindelijk slordig, en vooral Bergwijn in de afronding dus als die een zeven krijgt, dan Dumfries toch ook.
 
Was afgelopen weekend toeschouwer bij de EK baanwielrennen. Dat was topsport.
Wielrenners zijn daarnaast ook goed benaderbaar, geen poespas. Gewoon ‘zij’ en niet met wauwelstem ‘hun was meer goed als ons.’

Wat heb ik me, vóór (de opstelling), tijdens (gedraaf en gehol) en ná (de interviews, behalve Schwaab) de wedstrijd, blauw zitten ergeren vanavond.

Zolang Rosario als eerste op het wedstrijdformulier gezet wordt, wint PSV nooit een prijs.
 
De laatste thuiswedstrijd winnen kan ook nog onvoldoende zijn... En ja we zijn lang geleden al eerder met 10 punten uitgeschakeld. Cl jarem 90
Als mijn vlugge berekening klopt zijn we in dit geval met 12 punten pas verzekerd van de volgende ronde. Dus of twee keer winnen of een keer winnen en twee keer gelijk
 
Doordrukken
Toch nog even kort:

Zoet: 6. Niks te doen gehad.

Dumfries: 6. Stabiel. Werkt hard, maar slordig.
Schwaab: 7. Een van de beteren. Verdedigend en aanvallend steady, had een goal verdiend.
Viergever: 6. Oké.
Sadilek: 4. Dit kan echt niet...

Rosario: 7. Voor mij de beste man van het veld, vooral in de eerste helft. Een aantal kansen gecreëerd met goede passes en enkele belangrijke duels gewonnen. Mindere tweede helft.
Guti: 5. Één goede pass gezien, maar heeft z'n kans zeker nog niet gegrepen. Onzichtbaar.
Ihattaren: 6. Goede eerste helft met een paar prachtige passes. Tweede helft matig.

Doan: 5. Matig.
Bergwijn: 7. De eerste helft was echt genieten. Tweede helaas minder, maar sleurde en werkte zich kapot.
Gakpo: 5. Onzichtbaar, zoals vaker als hij in de basis start. Wel één goede pass op Mo.

Voor mij Dumfries een punt meer, die er bij Rosario vanaf mag (wat speelde die ontiegelijk slap qua passing vanaf minuut 60; had graag Thomas als vervanger gezien. Al was Guti ook toe aan de bank). En dat terwijl ik meestal relatief positief ben over Pablo.

Mo een halfje extra en die er bij Bergwijn vanaf. Bergwijn speelde goed voor grote delen maar als je - zelfs al is t gezonde strijdlust - grote kansen in de spits mist en ervoor zorgt dat er in de cruciale slotfase waarin iets geforceerd moet worden eigenlijk n man minder staat... (Plus hem en Malen missen tegen AZ - dat neem ik Steven wel kwalijk)..
 
Laatst bewerkt:
Als mijn vlugge berekening klopt zijn we in dit geval met 12 punten pas verzekerd van de volgende ronde. Dus of twee keer winnen of een keer winnen en twee keer gelijk

Als we uit bij Lask winnen hebben we daarna aan 1 gelijkspel genoeg toch? Lask kan dan namelijk niet meer op 11 punten komen.
 
Als we uit bij Lask winnen hebben we daarna aan 1 gelijkspel genoeg toch? Lask kan dan namelijk niet meer op 11 punten komen.

Ik ben van geen enkele tegenstander onder de indruk geraakt. Allemaal zouden we ze nog moeten winnen. Ook Sporting uit.
 
Als we uit bij Lask winnen hebben we daarna aan 1 gelijkspel genoeg toch? Lask kan dan namelijk niet meer op 11 punten komen.
Ja dat kan. Ik zei het meer om aan te geven bij welke hoeveelheid punten we veilig zijn. (Bij 12 dus)

In principe is 1 gelijkspel al genoeg om door te gaan, maar dan moeten andere resultaten wel (heel) gunstig uitpakken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan