PSV - LASK Linz | Donderdag 24 oktober | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Te slordig met de kansen omspringen en dan krijg je dit. In ieder geval een energiek PSV gezien, wat al heel wat is na het slome PSV dat ik in en tegen Utrecht zag spelen. Wat dat betreft hebben ze de rug wel gerecht, met Dumfries als vanouds voorop in de strijd. Bergwijn zal zijn hamstring wel aan gort hebben gelopen die laatste minuten; ondanks dat hij zeer sterk speelde moet je hem toch ook beoordelen op de twee kansen die hij verprutst, waardoor je hier met 0-0 eindigt. Als ze met dezelfde spirit en tempo tegen AZ spelen kan het nog wel goed komen. Maar er moet wel echt op afronden getraind worden, want dit kan echt niet.
 
Laatst bewerkt:
Nu maar hopen dat Utrecht uit geen grotere klap is geweest dan aanvankelijk gedacht.... Malen en Bergwijn heb je ook niet tegen AZ.
 
Zoet weer zwak
Sadilek ach ach geen LB
Bergwijn slecht
Ihatharen zwak
Bruma ......miskoop
Guti slecht

Prima wedstrijd van Rosario,Dumfries en Gakpo

Bommel slecht wat een wissel en Bergwijn laten staan
Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar daar vond ik een van de lichtpuntjes Mo.

Maar even in het algemeen. Onze eerste aanvoerder gaan we pas op zijn vroegst in de tweede seizoenshelft zien. Hoe triest is dat.
 
Even afgezien van het slecht uitspelen van counterkansen; het voetbal was (weer) hoofdpijnverwekkend.
Overhaast, paniekerig en slordig flipperkast getrap en gedraaf.

pff...er zit zo weinig voetballend vermogen in de achterste 7 spelers
 
Ach ik krijg elke wedstrijd weer gelijk zolang Markje er zit is het niks wordt het niks en blijven we met de verkeerde spelers op de verkeerde plaatsen spelen en wisselen heeft hij nog nooit van gehoord. Maar zal dit mijn enige negatieve post van maken want anders worden de nog 2 a 3 positieven boos. Matige ploeg, slechte wedstrijd en K... coach. Zaterdag zal ik nu alvast zeggen ben je kansloos! Zeker omdat de grootste egoïst die zichzelf belangrijker vindt dan de ploeg en niet wil wisselen met een blessure waarschijnlijk ook geblesseerd is.
 
Waarom bij die corners maar 5 spelers in de 16 ???
Met 6 of 7 vergroot je toch de kansen op een doelpunt...:eek:
 
Ik bedoel psychologisch. Dat de lijn zich niet voorzet tegen AZ.

Ja dat bedoelde ik ook, maar ondanks dat ik hier veel negatieve reacties zie, heb ik wel een ander en beter PSV gezien dan tegen Utrecht, en eerlijk gezegd denk ik ook dat LASK beter is dan Utrecht, dus wat dat betreft lijkt er psychologisch niet zo veel aan de hand; misschien moet alleen iemand effe op die achterkant van de ketchupfles meppen (RvN referentie)
 
Bergwijn was ook zo vervelend vandaag. 90 minuten lang met oogkleppen gespeeld, en vervolgens laat die zich met een hamstringblessure niet wisselen, en bracht daarna logischerwijze niks. Greep iedere keer met zijn hand naar de hamstring. Godver, hoe onprofessioneel ben je dan bezig?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan