PSV - LASK Linz | Donderdag 24 oktober | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Scheids neemt een minuut de tijd om een plastic bekertje van het veld te brengen, maar trekt die tijd er vervolgens niet bij.. (n)(n)(n)
 
Je zag het vanaf de zijlijn prima. Ik in ieder geval in beeld hier. De coach moet zoiets inschatten. Kan hij dat niet dan faalt hij in mijn optiek

Als een speler zegt dat het gaat, moet je daar als coach vanuit kunnen gaan. Je hebt het hier over een dragende speler, niet over een jeugdspeler.
 
Zoet weer zwak
Sadilek ach ach geen LB
Bergwijn slecht
Ihatharen zwak
Bruma ......miskoop
Guti slecht

Prima wedstrijd van Rosario,Dumfries en Gakpo

Bommel slecht wat een wissel en Bergwijn laten staan
 
Nee sorry met zo’n mietje die zichzelf continu verstopt en denkt af en toe mee te moeten doen, ga ik iig wel verlangen naar Hendrix.
Ik ga verlangen naar een ignore knop voor bepaalde woorden ipv bepaalde gebruikers. Hendrix zou het eerste woord zijn dat ik eruit filter.
 
Bommeltje bewijst nogmaals wat voor domme trainer het ook is en het nooit zal gaan maken in zijn carriere als trainer. Het liefst zie ik hem nu al vertrekken.

Wat een wissels weer joh op het eind. Lekker twee tegerlijketijd erin beuken, terwijl Bergwijn op dat moment gewoon niet meer verder kon. Ryan Thomas op linksbuiten de laatste minuten. Het is echt onbegrijpelijk. Het is dus moeilijk om Mitroglou voor Bergwijn in te brengen en Thomas voor Guti en Ihattaran laten staan? Rot toch op man.

Wat een frustrerende avond. Twee ballen op de lat. Dit LASK Linz was niet eens bijzonder. Heel erg jammer dat je hier niet wint.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan