PSV - AZ | Zondag 27 oktober | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
1N7TvsW.jpg
 
Nou, Viergever en Hendrix dus beiden (twee wedstrijden) geschorst. Komt vooral laatstgenoemde goed mee weg.

Dit biedt echter wel mogelijkheden. Ik hoop zelf op Schwaab en Guti/Afellay, maar Van Bommel kennende wordt het het volgende:

Zoet

Dumfries
Baumgartl
Schwaab
Boscagli

Rosario
Sadilek
Ihattaren

En dat wordt huilen met de pet op... :sad:

En het kan zo mooi zijn met de Duitse driehoek (Unnerstahl, Schwaab, Baumgartl), een back die wel kan passen (Boscagli) en een voetballer (Guti/Ibi/Thomas) naast Rosario ipv Hendrix 2.0. Toon even wat lef en laat ons genieten van voetballers in plaats van die irritante klunzen.
 
Nou, Viergever en Hendrix dus beiden (twee wedstrijden) geschorst. Komt vooral laatstgenoemde goed mee weg.

Dit biedt echter wel mogelijkheden. Ik hoop zelf op Schwaab en Guti/Afellay, maar Van Bommel kennende wordt het het volgende:

Zoet

Dumfries
Baumgartl
Schwaab
Boscagli

Rosario
Sadilek
Ihattaren

En dat wordt huilen met de pet op... :sad:

En het kan zo mooi zijn met de Duitse driehoek (Unnerstahl, Schwaab, Baumgartl), een back die wel kan passen (Boscagli) en een voetballer (Guti/Ibi/Thomas) naast Rosario ipv Hendrix 2.0. Toon even wat lef en laat ons genieten van voetballers in plaats van die irritante klunzen.
Ik verwacht toch eigenlijk Guti wel. Die is toch door zijn eigen blessure en de aardige optredens van Hendrix uit de basis verdwenen. Zou toch het meest logisch zijn om hem erin te zetten?
 
Nou, Viergever en Hendrix dus beiden (twee wedstrijden) geschorst. Komt vooral laatstgenoemde goed mee weg.

Dit biedt echter wel mogelijkheden. Ik hoop zelf op Schwaab en Guti/Afellay, maar Van Bommel kennende wordt het het volgende:

Zoet

Dumfries
Baumgartl
Schwaab
Boscagli

Rosario
Sadilek
Ihattaren

En dat wordt huilen met de pet op... :sad:

En het kan zo mooi zijn met de Duitse driehoek (Unnerstahl, Schwaab, Baumgartl), een back die wel kan passen (Boscagli) en een voetballer (Guti/Ibi/Thomas) naast Rosario ipv Hendrix 2.0. Toon even wat lef en laat ons genieten van voetballers in plaats van die irritante klunzen.

Ik weet niet of ik wel op Schwaab hoop, is wel heel erg traag.. En dan tegen Boadu. Niet dat er alternatieven zijn maar dat zou weleens een probleempunt kunnen worden.

Boscagli zou ik toejuichen, maar die zal wel een zware dag hebben met Stengs. Mag hij na die wedstrijd weer een half seizoen banken. Sadilek op linksback is overigens een nog veel groter drama, maar uiteraard de grote liefde van v Bommel.

Duitse driehoek zou mooi zijn, maar ik maak mij geen illusies dat we Unnerstall nog ooit op doel gaan zien.
 
Laatst bewerkt:
Nou, Viergever en Hendrix dus beiden (twee wedstrijden) geschorst. Komt vooral laatstgenoemde goed mee weg.

Dit biedt echter wel mogelijkheden. Ik hoop zelf op Schwaab en Guti/Afellay, maar Van Bommel kennende wordt het het volgende:

Zoet

Dumfries
Baumgartl
Schwaab
Boscagli

Rosario
Sadilek
Ihattaren

En dat wordt huilen met de pet op... :sad:

En het kan zo mooi zijn met de Duitse driehoek (Unnerstahl, Schwaab, Baumgartl), een back die wel kan passen (Boscagli) en een voetballer (Guti/Ibi/Thomas) naast Rosario ipv Hendrix 2.0. Toon even wat lef en laat ons genieten van voetballers in plaats van die irritante klunzen.
Tegen AZ gaat het heel moeilijk worden met een linksback die niet kan verdedigen. Misschein Teze eens proberen tegen AZ?
 
Ik zit er bij in het stadion, dan wint psv altijd. Dus bedank me maar anders was het weer puntenverspilling geweest :D
Nou, ik heb het andersom. In afgelopen 1,5 seizoen naar 5 uitwedstrijden geweest. 4x gelijk en 1x verloren. Dus ik pak nu alleen nog thuiswedstrijden. Die gaan mij beter af....
 
Het is wel ironisch. Van Bommel een spijkerharde voetballer, een strateeg op het middenveld, kiest voor laf voetbal en het lijkt op dit moment tactisch ook nergens op
Van Bommel heeft gewoon een trauma overgehouden aan Milan en zal nooit meer met lef zijn elftallen laten voetballen.
 
Ik weet niet of ik wel op Schwaab hoop, is wel heel erg traag.. En dan tegen Boadu. Niet dat er alternatieven zijn maar dat zou weleens een probleempunt kunnen worden.

Boscagli zou ik toejuichen, maar die zal wel een zware dag hebben met Stengs. Mag hij na die wedstrijd weer een half seizoen banken. Sadilek op linksback is overigens een nog veel groter drama, maar uiteraard de grote liefde van v Bommel.

Duitse driehoek zou mooi zijn, maar ik maak mij geen illusies dat we Unnerstall nog ooit op doel gaan zien.
Ik zou ook niet voor Schwaab gaan. Gewoon achterste lijn met Dumfries - Baumgartl - Boscagli - Lato.
Het is een risico met Lato, maar hij moet toch wel wat kunnen. Hij heeft notabene een afkoopsom van € 80.000.000,- o.O in zijn contract staan.
 
Misschien roep ik iets heel geks en ik weet niet of je dit nu tegen AZ moet proberen maar zou Rosario niet centraal achterin kunnen spelen.
Hebben we direct meer ruimte voor creativiteit op het middenveld.
Ook zou ik Ryen Thomas opstellen.
 
Misschien roep ik iets heel geks en ik weet niet of je dit nu tegen AZ moet proberen maar zou Rosario niet centraal achterin kunnen spelen.
Hebben we direct meer ruimte voor creativiteit op het middenveld.
Ook zou ik Ryen Thomas opstellen.

Dat zou kunnen, maar gaat niet gebeuren.
Volgens Transfermarkt:
Favoriete positie : Defensief middenveld
Nevenpositie: Centraal middenveld
Centrale verdediger

Zo gek is het niet, maar Mark van Bommel zet hem gewoon weer op het middenveld. Rosario mag trouwens ook wel eens op de bank voor meer aanvallende middenvelders.
 
Ik zou ook niet voor Schwaab gaan. Gewoon achterste lijn met Dumfries - Baumgartl - Boscagli - Lato.
Het is een risico met Lato, maar hij moet toch wel wat kunnen. Hij heeft notabene een afkoopsom van € 80.000.000,- o.O in zijn contract staan.

Lato ga je nooit meer zien. Vergeet het maar. Derde keus geworden. Zit vaak of bijna altijd niet bij de selectie. Erg jammer allemaal dat die op basis van de eerste helft tegen Wolfsburg ( oefenpotje ) geen kansen meer krijgt, terwijl zo Sadilek iedere week laat zien wat voor dramatische speler dat is. Ik weet zeker dat die onder Cocu bijvoorbeeld wel het vertrouwen had gekregen.
 
Lato ga je nooit meer zien. Vergeet het maar. Derde keus geworden. Zit vaak of bijna altijd niet bij de selectie. Erg jammer allemaal dat die op basis van de eerste helft tegen Wolfsburg ( oefenpotje ) geen kansen meer krijgt, terwijl zo Sadilek iedere week laat zien wat voor dramatische speler dat is. Ik weet zeker dat die onder Cocu bijvoorbeeld wel het vertrouwen had gekregen.
Is dat wel zo of is hij nog steeds niet fit? Wat ik ook raar zou vinden.
En je gaat er van uit dat Van Bommel Lato laat vallen vanwege de wedstrijd tegen Wolfsburg. Dat zou kunnen maar dat is een aanname, want het kan even goed zo zijn dat hij op de training niets laat zien.
 
Ik stel de volgende opstelling voor tegen AZ :

Gakpo ....Malen ....Bergwijn

Rosario .....Ihattaren ....Guti

Doan ....Schwaab ...Baumgartl ...Dumfries

Unnerstall / Zoet

Ik zou Doan eens een keer als back willen zien ipv Sadilek....Doan is technisch veel beter, heeft veel snelheid, loopt gaten dicht en kan met zijn passing helpen met de opbouw van achteren. In ieder geval, slechter dan hoe Sadilek het de afgelopen 2 maanden doet kan haast niet...daarom experiment met Doan als linksback...

Dan de voorspelling. Als Mark voor mijn voorstel opstelling kiest, dan geloof ik wel in een goede afloop. In dat geval denk ik aan een 3-2 eindstand. Blijft Mark koppig, star en naief, dan voorspel ik wederom een nederlaag voor PSV. In dat geval wordt de eindstand 1-3 ....
 
zou wel iets zijn,

Unnerstall

Dumfries Baumgartl Rosario Doan

Thomas Ihattaren Guti

Bergwijn Gakpo/Bruma
Malen
 
Ik stel de volgende opstelling voor tegen AZ :

Gakpo ....Malen ....Bergwijn

Rosario .....Ihattaren ....Guti

Doan ....Schwaab ...Baumgartl ...Dumfries

Unnerstall / Zoet

Ik zou Doan eens een keer als back willen zien ipv Sadilek....Doan is technisch veel beter, heeft veel snelheid, loopt gaten dicht en kan met zijn passing helpen met de opbouw van achteren. In ieder geval, slechter dan hoe Sadilek het de afgelopen 2 maanden doet kan haast niet...daarom experiment met Doan als linksback...

Dan de voorspelling. Als Mark voor mijn voorstel opstelling kiest, dan geloof ik wel in een goede afloop. In dat geval denk ik aan een 3-2 eindstand. Blijft Mark koppig, star en naief, dan voorspel ik wederom een nederlaag voor PSV. In dat geval wordt de eindstand 1-3 ....

Boscagli op de plek van Doan en Doan in plaats van Gakpo. Dan heb je hem.
 
Ik stel de volgende opstelling voor tegen AZ :

Gakpo ....Malen ....Bergwijn

Rosario .....Ihattaren ....Guti

Doan ....Schwaab ...Baumgartl ...Dumfries

Unnerstall / Zoet

Ik zou Doan eens een keer als back willen zien ipv Sadilek....Doan is technisch veel beter, heeft veel snelheid, loopt gaten dicht en kan met zijn passing helpen met de opbouw van achteren. In ieder geval, slechter dan hoe Sadilek het de afgelopen 2 maanden doet kan haast niet...daarom experiment met Doan als linksback...

Dan de voorspelling. Als Mark voor mijn voorstel opstelling kiest, dan geloof ik wel in een goede afloop. In dat geval denk ik aan een 3-2 eindstand. Blijft Mark koppig, star en naief, dan voorspel ik wederom een nederlaag voor PSV. In dat geval wordt de eindstand 1-3 ....
Ook geen gek idee, Doan. Weet alleen niet of dit ook tegen AZ kan, hij speelt dan tegen Stengs
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan