Rosenborg BK - PSV | Donderdag 3 oktober | Eindstand: 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
0DASA42.png
 
De vorige uitwedstrijd tegen een Noorse club had PSV alle moeite van de wereld. Maar PSV is nu veel verder dan toen. Hier kan de basis voor overwintering worden gelegd, mochten we hier 3 punten pakken. Wat we van Rosenborg kunnen verwachten? Geen idee eerlijk gezegd.
 
De vorige uitwedstrijd tegen een Noorse club had PSV alle moeite van de wereld. Maar PSV is nu veel verder dan toen. Hier kan de basis voor overwintering worden gelegd, mochten we hier 3 punten pakken. Wat we van Rosenborg kunnen verwachten? Geen idee eerlijk gezegd.

We zijn inderdaad verder. Overigens is RBK doorgaans ook meer een topclub in eigen land, die gaan in eigen huis denk ik niet alleen maar de bus parkeren (al zal PSV vast het spel moeten maken), dus je krijgt vast wel meer ruimte.
 
De voorgaande wedstrijden bieden hoop, en tegen Sporting liet men zien toch te kunnen blijven gaan als het moet.
1-5.
 
Blijft een stugge ploeg, maar moet voor PSV wel degelijk "te doen" zijn. 1-2, en dat is gewoon goed, Europees gezien.
 
Bij de bookmakers is PSV de absolute favoriet. Laat je bij Unibet PSV winnen krijg je 1.85 x je inzet. Laat je Rosenborg winnen, dan krijg je 4.50 x je inzet.
IK zeg: 1-4
 
Nou, ik weet het niet hoor. Uitwedstrijd, stugge noren. Ik vrees een gelijkspelletje. Ik krijg er in ieder geval niks van mee. Het is tijdens mijn training.
 
Rosenborg, de huidige nummer 4 van Noorwegen. Verloor dit seizoen hun thuiswedstrijd met 0-2 van Haugesund.
Dit moeten gewoon 3 punten zijn, met minder neem ik eigenlijk geen genoegen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan