Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Iemand aanwezig geweest tijdens de Otten Cup die zou kunnen bevestigen of de wedstrijd tussen PSV O19 en Barcelona O19 beinvloed is geweest door de arbitrage?

Het niet door willen spelen is uiteraard een bijzonder trieste ontwikkeling. Spijtig ook dat dit nu voor de eerste keer in 72 jaar is dat dit gebeurd.

PSV is echter de organisator van de Otten Cup uiteraard en het feit dat uitgerekend de wedstrijd tegen PSV door de Catelanen en twijfel wordt getrokken, zet enigszins vraagtekens bij mij.

Hoewel, nog altijd de keuze om niet verder te spelen een onsportieve is in mijn optiek.
 
Iemand aanwezig geweest tijdens de Otten Cup die zou kunnen bevestigen of de wedstrijd tussen PSV O19 en Barcelona O19 beinvloed is geweest door de arbitrage?

Het niet door willen spelen is uiteraard een bijzonder trieste ontwikkeling. Spijtig ook dat dit nu voor de eerste keer in 72 jaar is dat dit gebeurd.

PSV is echter de organisator van de Otten Cup uiteraard en het feit dat uitgerekend de wedstrijd tegen PSV door de Catelanen en twijfel wordt getrokken, zet enigszins vraagtekens bij mij.

Hoewel, nog altijd de keuze om niet verder te spelen een onsportieve is in mijn optiek.

Ik heb die wedstrijd half gezien. Gedeelte wat ik zag, niks bijzonders.

Bovendien, al was er iets discutabels. Dat gebeurt. Als je nu al de jeugd leert dat je dan wedstrijden gewoon niet speelt, lijkt me dat tamelijk overdreven.
 
Kjolo tot nu toe meest in het oog springende speler voor mij bij O19. Doet bijna alles goed aan de bal. Heerlijke speler.
 
Kjolo tot nu toe meest in het oog springende speler voor mij bij O19. Doet bijna alles goed aan de bal. Heerlijke speler.
Valt mij ook op, zeker nu de wedstrijd tegen Inter. Madueke geeft ook veel dreiging, net als Antonisse. Kreekels en Thomas vallen mij in mindere zin op.
 
PSV had de finale moeten winnen. Inter deed helemaal niks. Uur lang met ze alle lopen hangen in hun eigen zestien.

Hoe die 1-1 ook weer wordt wegegeven. Jezus, zo kansloos verdedigd.

Zul je zien dat Inter nu de penaltyserie wint, net als 2 jaar geleden. Vaak zie je dat betere teams, ook de penaltyserie verliezen. Was bij Liverpool - Chelsea om de Uefa Super Cup ook zo.
 
Was te verwachten, dat de penaltyserie verloren zou gaan. PSV had het ook binnen een uur moeten afmaken. Kom je zo goed op 0-1, maar hoe er dan kansloos wordt verdedigd bij de 1-1. Ff balletje panklaar terug koppen op de spits die hem wel geweldig afmaakt. Tja.

Jammer, maar goed. Wel weer paar parels gezien. Rechtsback Sambo, Antonisse vind ik ook een mooie speler, en die Engelse(?) jongen die van Tottenham kwam. 3 spelers om zeker weten in de gaten te houden.
 
Valt mij ook op, zeker nu de wedstrijd tegen Inter. Madueke geeft ook veel dreiging, net als Antonisse. Kreekels en Thomas vallen mij in mindere zin op.

Helemaal eens. Bij Madueke wil ik nog wel zien als hij in het eerste voetbalt en fysiek voordeel wegvalt of hij dan nog steeds het verschil kan maken. Hoop niet dat het een gevalletje Scammaca wordt. Bij Kjolo zie je dat hij beschikt over een zeer goed inzicht voor de vrije man en vrije ruimte. Hij duikt op de goede plekken om ballen te onderscheppen. Technisch aan de bal ooo zeer vaardig. Ik zie het wel zitten met hem.
 
Helemaal eens. Bij Madueke wil ik nog wel zien als hij in het eerste voetbalt en fysiek voordeel wegvalt of hij dan nog steeds het verschil kan maken. Hoop niet dat het een gevalletje Scammaca wordt. Bij Kjolo zie je dat hij beschikt over een zeer goed inzicht voor de vrije man en vrije ruimte. Hij duikt op de goede plekken om ballen te onderscheppen. Technisch aan de bal ooo zeer vaardig. Ik zie het wel zitten met hem.
Weet jij of PSV hem definitief heeft vastgelegd of is hij nog steeds gehuurd van Valerenga? Hij ziet er ook uit als een hele nuchtere jongen, kan zomaar eens ver komen.
 
Weet jij of PSV hem definitief heeft vastgelegd of is hij nog steeds gehuurd van Valerenga? Hij ziet er ook uit als een hele nuchtere jongen, kan zomaar eens ver komen.

Geen idee of hij definitief vastligt. Wat mij betreft niet te lang mee wachten.
 
Voor het eerst een paar wedstrijden van de Otten cup bekeken, maar er zitten zeker een paar leuke talenten in die lichting.
Zeer benieuwd wie er ook echt doorbreken
 
Helemaal eens. Bij Madueke wil ik nog wel zien als hij in het eerste voetbalt en fysiek voordeel wegvalt of hij dan nog steeds het verschil kan maken. Hoop niet dat het een gevalletje Scammaca wordt. Bij Kjolo zie je dat hij beschikt over een zeer goed inzicht voor de vrije man en vrije ruimte. Hij duikt op de goede plekken om ballen te onderscheppen. Technisch aan de bal ooo zeer vaardig. Ik zie het wel zitten met hem.
Ik had van Noni echt wel hoge verwachtingen, echter tegen Barcelona speelde hij zéér matig, met als negatieve uitschieter, zijn abominabel slecht genomen penalty. Kan gebeuren. Het is wel een groot talent.
Bovendien bleef die wedstrijd spannend tot letterlijk de laatste minuut van de 2e helft...:)
 
Ajax O19 - PSV O19 1-2 ruststand. :)
10' 0-1 :BALL: Daniels
19' 1-1 :BALL: Ünüvar
45' 1-2 :BALL: Daniels
 
PSV O19 na de overwinning tegen Ajax O19.

EFkB8SsX0AA8LtG.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan