Engels voetbal

Van Gaal is weer eens losgegaan op de Player of the year award ceremony..

Een klein snippetje over dat er teveel gepraat wordt naar zijn zin.. :D
Nee joh, pay attention to the mansion, alleen spreekt ie het beroerd uit en snap ik nit wat ie bedoelt :D
 
Muller is wat mij betreft behoorlijk door de mand gevallen na het wegvallen van Ribéry en Robben. Heeft laten zien over te weinig technisch vermogen te beschikken om in afwezigheid van die twee een wedstrijd open te kunnen breken.
Voor van Persie hoeft dat geen gevaar te leveren want Falcao gaat weg en Muller of een andere komt voor hem in plaats. Robin kan ook niet meer een heel jaar 3 wedstrijden per week spelen.

Inderdaad. Müller is Duitser oude stijl, inclusief nare trekjes en matennaaien.

Kortom: goed als deel der sommen, maar als deel niks bijzonders.
 
T4V105t.jpg
 
En Dickie heeft het weer gedaan, mooi(Y)

Inderdaad...vind ik mooi voor hem. Hij was zelf ook onder de indruk...

[video]https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/2983F498CC1212910500971724800_39036676ce4.3.2.10670556920737605203.mp4?versionId=JaL.U_KyBmpzhFJ7LUJXWhKQMhzDOZLw[/video]
 
Edit: ik zie nu wat voor lijdensweg Gerrard heeft gehad in zijn laatste wedstrijd voor Liverpool, had hem toch beter gegunt

Inderdaad jammer voor Gerrard, een échte living legend. Ook een ander icoon van het Engelse voetbal heeft vandaag afscheid genomen: Frank Lampard deed dat met een doelpunt voor Manchester City. Ze hebben elkaar nooit veel ontlopen, Gerrard en Lampard. Gerrard was iets completer, vooral verdedigend. Lampard was aanvallend sterker. En daar in het nationale team nog Beckham bij... Daar gaan ze met weemoed aan terugdenken in de UK.

Zowiezo een generatie die ermee ophoudt. Lampard, Gerrard, Xavi, wellicht Pirlo... Toch vaste namen in de top 10 beste middenvelders de afgelopen 10-15 jaar.
 
Jonas Guiterrez, de man met de mooie nam maar de verschrikkelijke lijdensweg. Toen hij de diagnose kanker kreeg, wilde Newcastle United manager Alan Pardew hem verkopen. Oké, hij was het seizoen daarvoor verhuurd aan Norwich City en dus al overbodig bevonden, maar het is uitermate lullig om dat dan te zeggen tegen een speler. Maar vooral tegen een man, een vader, een zoon of een broer die voor de strijdt van zijn leven staat. Toen hij was genezen was Pardew gevlogen naar Crystal Palace en John Carver gaf hem een eerlijke kans. Mooi dat het goed is afgelopen en hij juist vandaag ontzettend belangrijk was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan