PSV - Sporting CP | Donderdag 19 september | Eindstand: 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
IrV6EKr.png
 
En toch ben ik soort van nerveus, dat ze na gister de boel gaan onderschatten en we zo weer in onnodige problemen komen
 
Ik had niet anders van jou verwacht. Btw, je was ook nerveus voor Vitesse, maar na de 5-0 overwinning heb je in dat topic niks meer gezegd??

Klopt, jullie noemde al het positieve zelf al, ik kon niet echt iets vinden om de gevoelige vinger op te leggen dus had een avondje vrij :D
 
Kan iemand de UEFA even bellen en vragen of ze de wedstrijd een uurtje willen uitstellen? Ik kom die dag met de auto terug uit Spanje en lijk pas rond 19:30 uur bij het hotel in Frankrijk aan te komen.
 
Kan iemand de UEFA even bellen en vragen of ze de wedstrijd een uurtje willen uitstellen? Ik kom die dag met de auto terug uit Spanje en lijk pas rond 19:30 uur bij het hotel in Frankrijk aan te komen.
Ga je gang. Suc6 !

UEFA
Route de Genève 46 Tel: +41 (0) 848 00 2727
Case postale Web: UEFA.com ; UEFA.org
CH-1260 Nyon 2 Media desk: Tel: +41 (0) 848 04 2727
Switzerland
 
Heb er zin in! Voor het eerst in jaren weer 3x erbij in de Europese thuiswedstrijden, laatste keer was in het geweldige jaar 2015/2016. Hopelijk kunnen onze voorste jongens weer het verschil maken, met steun van (al hoop ik dat misschien tegen beter weten in) een uitverkocht stadion. Als ik een voorspelling moet doen, dan zeg ik 2-0.
 
Het zal me een klein beetje niks verbazen, als Bommeltje hier en daar wat andere spelers gaat opstellen. Misschien een Mitroglou in de spits, en Doan op 10. Malen en Ihattaran rust geven voor Ajax bijvoorbeeld. Je hebt een brede bank, dus daar moet je ook optimaal van profiteren. Neemt niet weg dat je de Europa League natuurlijk heel serieus moet gaan nemen. Het zou ook fijn zijn als Afellay ook terugkeert, al weet ik niet hoe goed die kerel nog is. Maar met Afellay erbij en mocht die blijkbaar nog goed zijn, dan heb je ook daar meer optie's op het middenveld, en ga je ook niet achteruit.

Sporting thuis. Hier kan je gelijk goede zaken doen. Sporting is ook niet meer wat het geweest is. Ze hebben alleen 1 hele goede speler, en dat is die Bruno Fernandes op het middenveld. Dus die moet je echt in de gaten houden. Voorderest ken ik er geen 1 uit dat team. Yannick Bolasie dan een klein beetje, die speelde volgens mijn bij Crystal Palace. Ohja, Jese speelt ook daar. Weet je wel ex- Real en PSG. Maar dat is ook niet meer wat het geweest is.

Spelen ook 442 als ik livescore moet geloven, en ze staan ook op dit moment achter in hun competitiewedstrijd.

Sporting thuis winnen, en je doet gelijk goede zaken. Eigenlijk zijn we ook verplicht, om in de top 2 te eindigen.
 
Het zal me een klein beetje niks verbazen, als Bommeltje hier en daar wat andere spelers gaat opstellen. Misschien een Mitroglou in de spits, en Doan op 10. Malen en Ihattaran rust geven voor Ajax bijvoorbeeld. Je hebt een brede bank, dus daar moet je ook optimaal van profiteren. Neemt niet weg dat je de Europa League natuurlijk heel serieus moet gaan nemen. Het zou ook fijn zijn als Afellay ook terugkeert, al weet ik niet hoe goed die kerel nog is. Maar met Afellay erbij en mocht die blijkbaar nog goed zijn, dan heb je ook daar meer optie's op het middenveld, en ga je ook niet achteruit.

Sporting thuis. Hier kan je gelijk goede zaken doen. Sporting is ook niet meer wat het geweest is. Ze hebben alleen 1 hele goede speler, en dat is die Bruno Fernandes op het middenveld. Dus die moet je echt in de gaten houden. Voorderest ken ik er geen 1 uit dat team. Yannick Bolasie dan een klein beetje, die speelde volgens mijn bij Crystal Palace. Ohja, Jese speelt ook daar. Weet je wel ex- Real en PSG. Maar dat is ook niet meer wat het geweest is.

Spelen ook 442 als ik livescore moet geloven, en ze staan ook op dit moment achter in hun competitiewedstrijd.


Sporting thuis winnen, en je doet gelijk goede zaken. Eigenlijk zijn we ook verplicht, om in de top 2 te eindigen.
Zijn zich nu al aan t sparen...
 
Het zal me een klein beetje niks verbazen, als Bommeltje hier en daar wat andere spelers gaat opstellen. Misschien een Mitroglou in de spits, en Doan op 10. Malen en Ihattaran rust geven voor Ajax bijvoorbeeld. Je hebt een brede bank, dus daar moet je ook optimaal van profiteren. Neemt niet weg dat je de Europa League natuurlijk heel serieus moet gaan nemen. Het zou ook fijn zijn als Afellay ook terugkeert, al weet ik niet hoe goed die kerel nog is. Maar met Afellay erbij en mocht die blijkbaar nog goed zijn, dan heb je ook daar meer optie's op het middenveld, en ga je ook niet achteruit.

Sporting thuis. Hier kan je gelijk goede zaken doen. Sporting is ook niet meer wat het geweest is. Ze hebben alleen 1 hele goede speler, en dat is die Bruno Fernandes op het middenveld. Dus die moet je echt in de gaten houden. Voorderest ken ik er geen 1 uit dat team. Yannick Bolasie dan een klein beetje, die speelde volgens mijn bij Crystal Palace. Ohja, Jese speelt ook daar. Weet je wel ex- Real en PSG. Maar dat is ook niet meer wat het geweest is.

Spelen ook 442 als ik livescore moet geloven, en ze staan ook op dit moment achter in hun competitiewedstrijd.

Sporting thuis winnen, en je doet gelijk goede zaken. Eigenlijk zijn we ook verplicht, om in de top 2 te eindigen.
Tezamen met Ajax is Sporting een van de rivalen van de ploegen waar ik een zwak voor heb. In dit geval Benfica. Hier in Portugal is er een hoop heisa momenteel binnen Sporting. Vroeg de trainer de laan uit gestuurd, Bas Dost verloren die hier in Portugal een absoluut fenomeen was en eigenlijk door een groot deel van de fans op handen werd gedragen. Enkele maloten -al dan niet aangestuurd vanuit de rivaal van de huidige voorzitter van Sporting- vielen vorig jaar vervolgens op de training een aantal eigen spelers aan. Het rommelde al langer, maar dit was funest voor de samenhang binnen Sporting.

Vanuit daar is er vervolgens een hoop veranderd binnen de club, spelers vertrokken. Gezeur met zaakwaarnemers, contractverlengingen en nog veel meer.

Het klopt niet geheel dat de ploeg momenteel 4-4-2 speelt. Ze spelen momenteel meer in een 4-2-3-1 formatie, waarbij de door jou genoemde Bolasie de diepste spits is. Bruno Fernandes is in de huidige formatie zijn "aanvalspartner c.q. 10" en verbind hem met het middenveld. Op de flanken staan vervolgens Acuna en Plata momenteel.

Verder hebben ze achterin een redelijke ploeg staan met Neto en Mathieu (voormalig F.C Barcelona) als centrale verdedigers. Renan Ribeiro is een zeer aardige en ervaren Braziliaanse keeper. Daarnaast is het vreemd dat momenteel voormalig PSV-target Tiago Ilori op de bank plaats neemt.

De ploeg is niet meer wat het geweest is maar het heeft absoluut een aantal wapens in huis. PSV is echter absoluut in staat om van dit bij elkaar geraapte zooitje spelers te winnen. Zoals vermeld is de trainer pas bij de club en spelen er momenteel een hele hoop zaken nog aldaar. De onrust binnen de club lijkt maar door te gaan, daar waar FC Porto en Benfica profiteren van de genoemde sores binnen de club.

Er wordt vanuit Sporting ook met jaloezie gekeken richting die "blauwe en rode" van Portugal, die momenteel de zaakjes gewoon veel beter op orde hebben.

PSV zal gewoon vanuit de eigen organisatie het spel dienen te maken en de druk op Sporting moeten houden. De wapens van het elftal neutraliseren en dan heb je met de kwaliteiten die wij voorin hebben voldoende mogelijkheden om deze ploeg volledig aan flarden te spelen. Zodra je tegen deze ploeg een doelpunt weet te maken, begint de organisatie als een kaartenhuis in elkaar te vallen.

De ploeg staat nu ook niet voor niets met de huidige stand op de 8e plek in de competitie.
 
Deze aanval met haar snelheid en positie wisselingen komt t best uit de verf tegen tegenstanders die durven te voetballen. Vooraf zou ik dus eens blij zijn als Mark besluit om t te laten zoals het stond en Mitro zeker niet te laten starten (zou ook weinig fair naar Malen zijn).
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan