Nederlands Elftal

De keren dat Brenet het op rechtsback mocht proberen was het vaak 1 groot drama, op links deed hij het m.i. beter dan op rechts.

Waarbij aangetekend dat in het geval Brenet op rechts mocht spelen dat betekende dat sterkhouder Arias geschorst of geblesseerd was en dus de halve verdediging uit spelers die niet of nauwelijks op elkaar ingespeeld waren bestond. Daarnaast is ook Moreno als buurman iets anders dan Isimat-Mirin.. ;)

Heb ff zijn stats gezien, vorig seizoen ondanks 6 potjes (inval) en daarin 3 goals (zeer knap als back) geen basisspeler bij Hoffenheim. Sneu dat zijn RB concurrent daar een van hun sterren is (marktwaarde 20 miljoen).

Wie weet dit jaar n leuke combi met Locadia daar? Als ie kansen krijgt..?

Hoewel niet een van de sterkhouders heb ik eigenlijk wel een zwak voor Brenet gehad; een fijne gast die hard werkt, nooit zeurde en oprecht van PSV leek te houden. Hoop voor hem dat ie slaagt in zijn loopbaan.
 
Kortom, warm benaderen die jongens, niet de standaard NLse aanpak gebruiken.

https://m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=359149
Wat een onzin die die broer van Ziyech uitkraamt: zijn gevoelige broertje zat al bij Oranje! Alleen raakte hij tijdens de training geblesseerd en kon hij daarom zijn debuut niet maken in die officiële wedstrijd. Toen hoorde ik ze niet over de houding van de KNVB... Gelijk daarna kwam de Marokkaanse Bond hem te paaien met hun zogenaamde warme benadering: zij moeten wel zou ik zeggen... Iedereen uit zomaar kritiek op Danny Blind. Maar de beste man had, gezien het feit dat Ziyech alle jeugdelftallen had doorlopen en de uitnodiging van Oranje had geaccepteerd, nooit gedacht dat hij ineens een andere afslag zou nemen.
En Idrissi is niet goed genoeg voor Oranje, of die vader het nu wel of niet leuk vindt.
 
Wat een onzin die die broer van Ziyech uitkraamt: zijn gevoelige broertje zat al bij Oranje! Alleen raakte hij tijdens de training geblesseerd en kon hij daarom zijn debuut niet maken in die officiële wedstrijd. Toen hoorde ik ze niet over de houding van de KNVB... Gelijk daarna kwam de Marokkaanse Bond hem te paaien met hun zogenaamde warme benadering: zij moeten wel zou ik zeggen... Iedereen uit zomaar kritiek op Danny Blind. Maar de beste man had, gezien het feit dat Ziyech alle jeugdelftallen had doorlopen en de uitnodiging van Oranje had geaccepteerd, nooit gedacht dat hij ineens een andere afslag zou nemen.
En Idrissi is niet goed genoeg voor Oranje, of die vader het nu wel of niet leuk vindt.
Zeg ook niet dat we iedere speler moeten paaien maar die in aanmerking komen voor Oranje mag je best wat aandacht geven.
 
Zeg ook niet dat we iedere speler moeten paaien maar die in aanmerking komen voor Oranje mag je best wat aandacht geven.
Klopt, zeker omdat ze in dubbele loyaliteit terecht komen. Maar het zijn verkeerder mensen die geïnterviewd worden.
 
Zeg ook niet dat we iedere speler moeten paaien maar die in aanmerking komen voor Oranje mag je best wat aandacht geven.
Plus, het is ook weer niet zo dat het om tientallen spelers per dag gaat die de bondscoach moet benaderen. En soms (zo niet vaak) zijn het de kleine dingen die het hem doen.
 
Plus, het is ook weer niet zo dat het om tientallen spelers per dag gaat die de bondscoach moet benaderen. En soms (zo niet vaak) zijn het de kleine dingen die het hem doen.
Plus: ik vraag me af hoe druk een bondscoach nu helemaal is tussen de interlandperiodes in.
 
Plus: ik vraag me af hoe druk een bondscoach nu helemaal is tussen de interlandperiodes in.
Die volgevreten mannetjes leven niet meer voor het vak. Bij van Gaal was dit nooit gebeurd.
 
[..]zij moeten wel zou ik zeggen...

En dat is het. Nederland hoeft niet per sé de jongens met dubbele nationaliteit te paaien. Marokko is daarentegen wel actief op zoek om voetballers van Nederland af te snoepen, voetballers waar zij wel echt iets mee kunnen.

Marokko heeft iets te verkopen, namelijk voetballen voor Marokko, en daarvoor gaan ze ouderwets leuren. Regelmatig bellen ("hey, je stond weer op m'n lijstje"), contact warm houden ("als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me weten!"), persoonlijk uitnodigen ("wil je anders een keertje proefdraaien..?") ontvangst met grote delegaties ("morgen is m'n manager er ook bij, die wilde ook graag met je kennismaken.."), etentje en drankje erbij, etc. Ik zie alleen maar typische sales tactieken voorbijkomen. Hopen op die handtekening.
 
EGBql21WkAEZ7RA


Zoet keept dramatisch -> gaat mee met het Nederlands Elftal
Zoet keept goed -> legt het af tegen Vermeer die de afgelopen weken meer heeft gevist dan de gemiddelde sportvisser

Jaaaa jaaa. Logica

Edit; ik ben nog overdonderd door de wedstrijd van gisteren. Grote kans dat Zoet geblesseerd is afgehaakt
 
EGBql21WkAEZ7RA


Zoet keept dramatisch -> gaat mee met het Nederlands Elftal
Zoet keept goed -> legt het af tegen Vermeer die de afgelopen weken meer heeft gevist dan de gemiddelde sportvisser

Jaaaa jaaa. Logica

Edit; ik ben nog overdonderd door de wedstrijd van gisteren. Grote kans dat Zoet geblesseerd is afgehaakt

Zoet heeft een liesblessure en is daarom voor de zekerheid niet opgeroepen begreep ik.
 
EGBql21WkAEZ7RA


Zoet keept dramatisch -> gaat mee met het Nederlands Elftal
Zoet keept goed -> legt het af tegen Vermeer die de afgelopen weken meer heeft gevist dan de gemiddelde sportvisser

Jaaaa jaaa. Logica

Edit; ik ben nog overdonderd door de wedstrijd van gisteren. Grote kans dat Zoet geblesseerd is afgehaakt
Zoet is geblesseerd, evenals Propper
 
Snap ook niet waarom er dan gekozen wordt voor een keeper van de oude generatie in plaats van de volgende lichting.
Tja Koeman... Die blijft ook Stengs negeren of Koopmeiners een keer de kans geven, iig in de voorselectie. Nee nog steeds de Roon en Hateboer oproepen of zoals zo vaak Tete blijven oproepen. Duidelijk iemand die geen afscheid kan nemen van zijn oude spullen.
 
Met deze namen is de vaste opstelling voor mij eerlijk gezegd een no-brainer:

Memphis - Malen - Bergwijn (die drie kun je evt nog laten wisselen van posities)
Gini - Frenkie - Donny
Blind - Virgil - Matthijs - Dumfries (Blind vervangen door Ake/vAanholt en vaste stand-in op LCV maken, mits die zich gaan ontwikkelen)
Cillessen (bij gebrek aan beter; niet de ideale doelman maar alles erachter is nog veel matiger)

En hopelijk komt Ihattaren zsm in dit team ten koste van Gini of Donny (of Malen/Bergwijn, indien Koeman te laf is - en die kans zit er dik in - om Mo op het middenveld te posteren).
 
Tja Koeman... Die blijft ook Stengs negeren of Koopmeiners een keer de kans geven, iig in de voorselectie. Nee nog steeds de Roon en Hateboer oproepen of zoals zo vaak Tete blijven oproepen. Duidelijk iemand die geen afscheid kan nemen van zijn oude spullen.
Koeman houdt de selectie intact totdat hij zich heeft gekwalificeerd. Pas dan gaat hij kijken naar de samenstelling van de EK selectie. Verstandige keus van een ervaren trainer. Volgens mij kan dat kwalificeren in deze period al gebeuren, dan zal je zien dat de selectie verandert. Voor het EK gaan Mo, Stengs, Koopmeibers en anderen gewoon geselecteerd worden, en Strootman en de Roon etc blijven lekker thuis
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Mwa ik vind dat Koeman vrij logisch selecteerd. De enige waarvan je nu zou zeggen dat ie erbij moet zitten ten faveure van bv een Berghuis/Luuk de Jong is Stengs, Dest en Mo even erbuiten gelaten. Koeman houd vast aan een vaste kern, en ik zie dat wel als iets positiefs: de synergie en spelpatronen komen steeds duidelijker naar voren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan