PSV - Vitesse | Zaterdag 14 september | Eindstand: 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
En de elf van de Arnhemmers

EEcVI5uXYAAj-27
 
Bruma weer in de basis. Helaas blijft die koppigheid groot bij Bommeltje. Wederom weer met Bergwijn op 10, en Ihattaran hangend op rechts. Flikker toch op man met dat idee. Sjezus man.

Rosario - Hendrix. Tja, die zagen we al dagen van te voren aankomen.
Drama...Doan is terug.
Nog niet speelgeregtigd?
 
Jawel, alleen denk je dat Bommel met Doan EN Bergwijn op het middenveld gaat spelen? Veel te aanvallend voor hem
Ik zie ze ook graag beiden spelen, maar tegen een beetje tegenstander (wat Vitesse zeker is) kan je onmogelijk met Doan en Bergwijn/Ihattaren spelen... Dan gooi je je hele middenveld open.
 
Rosario - Hendrix. Tja, die zagen we al dagen van te voren aankomen.
Je weet dat ik de laatste ben die het op zal nemen voor Hendrix in de basis, maar met de blessure van Guti zit er weinig anders op toch? We kunnen nodig Doan of Gakpo daar neerzetten :S:
 
Je weet dat ik de laatste ben die het op zal nemen voor Hendrix in de basis, maar met de blessure van Guti zit er weinig anders op toch? We kunnen nodig Doan of Gakpo daar neerzetten :S:

Mja, Sadilek, maar dat is net zo controlerend, dus er zit inderdaad weinig anders op.
 
Gezien de blessure van Guti (die eindelijk lekkerder begin te draaien op t middenveld) lijkt me Rosario + Hendrix niet zo raar toch? Ga ervan uit dat als zij hun taken goed doen (onderscheppen en Vitesse niet laten komen) er met de vier mannen daarvoor genoeg ruimte moet komen tegen Vitesse om leuk aanvallend voetbal te laten zien?
 
Misschien had ik Bergwijn nog even gespaard voor de komende 2 wedstrijden en Malen op de flanken gedaan en Mitro in de spits, maar oke blijkbaar is Bergwijn 100% topfit.
 
Vanavond is het de echte testcase voor PSV en Van Bommel: als we vanavond tegen Vitesse in ons eigen Philipsstadion punten verspelen, dan zie ik het erg somber in wanneer we straks tegen Ajax, Feyenoord, AZ en Utrecht moeten....dus, Mark, hoe heb je je jongens voorbereid op deze wedstrijd en met welk strijdplan en strategie ga je Vitesse bestrijden...?? Het uur van de waarheid voor Mark en PSV begint over 5 minuten....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan