PSV - Vitesse | Zaterdag 14 september | Eindstand: 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik val niet te brainwashen, me directe toon van doen en laten ben ik heel trots op. Een van de beste dingen die je cadeau krijgt wanneer je in mid-NL woont :D

Naar mijn weten is dat directe gewoon typisch Nederlands; niet speciaal iets wat bij midden Nederland hoort ;) Ik doelde meer op de toon van je posts waarin je het gras bij Ajax altijd groener vindt :grin:
 
Ik ben bang voor een Hendrix/Rosario middenveld. Dan zou het wel eens weer erg moeizaam kunnen gaan. Dumfries niet in vorm. Pfoeee... krijg er al zware ogen van, maar laat MvB me verrassen met een wat aanvallender tactiek.
 
Ik ben bang voor een Hendrix/Rosario middenveld. Dan zou het wel eens weer erg moeizaam kunnen gaan. Dumfries niet in vorm. Pfoeee... krijg er al zware ogen van, maar laat MvB me verrassen met een wat aanvallender tactiek.
Doan heeft wel vaker als rechtshalf gespeeld, maar is volgens mij meer een 10.
Is hij al terug in Eindhoven?
Doan ipv van Rosario is zeker het uitproberen waard.
 
Malen, Mitro, Bergwijn met Ihattaran daarachter op 10. Iedereen wilt dat zien, maar Bommeltje blijft dat maar weigeren. En dan Bruma, Doan en Gakpo daarachter. Over luxe gesproken...

Maar vrees dat die vrolijk doorgaat met Malen in de spits, Bergwijn op 10 en Ihattaran hangend op rechts. Onbegrijpelijk, echt onbegrijpelijk. Loopt al wekenlang voor geen tyfus.
 
Ik heb al weken geen Eredivisie meer gekeken. Nu ik er over na denk heb ik überhaupt nog geen wedstrijd in de Eredivisie gezien. Ik laat me graag positief verrassen vandaag. Qua sfeer heb ik lage verwachtingen (ik zit weer op LL). Dus dan maar mijn hoop vestigen op een leuke wedstrijd...
 
Malen, Mitro, Bergwijn met Ihattaran daarachter op 10. Iedereen wilt dat zien, maar Bommeltje blijft dat maar weigeren. En dan Bruma, Doan en Gakpo daarachter. Over luxe gesproken...

Maar vrees dat die vrolijk doorgaat met Malen in de spits, Bergwijn op 10 en Ihattaran hangend op rechts. Onbegrijpelijk, echt onbegrijpelijk. Loopt al wekenlang voor geen tyfus.
Klopt, laatste 2 weken won PSV geen enkele competitiewedstrijd. ;)
 
PSV speelt vanavond in het kader van 75 jaar bevrijding in speciale shirtjes.
Heb de shirts nog niet voorbij gekomen, maar ben wel nieuwsgierig waar ze mee aan komen zetten.
 
Laten ze de supporters dan bevrijden van Rosario en zoet.

Ik had laatst een discussie met een wat oudere vriend die vond dat zo weinig keepers nog wat uitstralen tegenwoordig, dat beeld van een keeper die een spits al het gevoel geeft van "ik vreet je op". Unnerstal heeft dat wel, wat een beer is dat. Zoet keept echter momenteel niet slecht en zal er dus niet zomaar uitgaan. Hij is net op tijd bekomen van zijn verschrikkelijke vorm van de seizoensstart. Misschien realiseert hij zich dat hij sinds lange tijd weer echt concurrentie heeft. Room was dat natuurlijk niet.

Ik kan de wedstrijd overigens niet zien. Ben op Baroeg open air (grote gast met krullen en een zwart Dark Tranquility shirt met "Swedish death metal from Göteborg" op de rug. Ben je er ook? Zeg hoi ;)). Ik zie vanavond wel wat het is geworden. Ik gok nipte overwinning.
 
Ik had laatst een discussie met een wat oudere vriend die vond dat zo weinig keepers nog wat uitstralen tegenwoordig, dat beeld van een keeper die een spits al het gevoel geeft van "ik vreet je op". Unnerstal heeft dat wel, wat een beer is dat. Zoet keept echter momenteel niet slecht en zal er dus niet zomaar uitgaan. Hij is net op tijd bekomen van zijn verschrikkelijke vorm van de seizoensstart. Misschien realiseert hij zich dat hij sinds lange tijd weer echt concurrentie heeft. Room was dat natuurlijk niet.

Ik kan de wedstrijd overigens niet zien. Ben op Baroeg open air (grote gast met krullen en een zwart Dark Tranquility shirt met "Swedish death metal from Göteborg" op de rug. Ben je er ook? Zeg hoi ;)). Ik zie vanavond wel wat het is geworden. Ik gok nipte overwinning.
Nee ik sla een keer over :p Have fun.
 
Yep, Hendrix en Rosario. Hoera! Mja, heeft ie veel andere keuze? Guti er niet bij. Thomas en Afellay nog niet fit genoeg om te beginnen.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Bruma weer in de basis. Helaas blijft die koppigheid groot bij Bommeltje. Wederom weer met Bergwijn op 10, en Ihattaran hangend op rechts. Flikker toch op man met dat idee. Sjezus man.

Rosario - Hendrix. Tja, die zagen we al dagen van te voren aankomen.
 
v5VepuRq
 
Opstelling wel logisch. Hoop alleen dat ihatteren op 10 speelt en bergwijn als buiten maja.....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan