Cody Gakpo (A)

PSV verlengt met Cody Gakpo

link

PSV heeft het contract met Cody Gakpo (20) opengebroken en verlengd tot 2023.
De club beloont en investeert daarmee in de ontwikkeling van de aanvaller uit de eigen jeugdopleiding. “Dit nieuwe contract geeft me het gevoel dat de club mij waardeert. Dat zijn dingen die je als voetballer moet koesteren”, reageert een opgewekte Gakpo.
 
Leuk voor hem. Moet het nog zien of hij zich hier echt in de basis kan knokken, want als iedereen fit is, is de concurrentie niet mals. Hij heeft misschien wel de beste voorzet van de hele selectie en een van de betere (afstands)trappen, hoewel hij niet oogt als iemand die structureel langs verdedigers glipt. Heeft natuurlijk ook te maken met zijn lengte. Hij oogt bijvoorbeeld niet zo snel en beweeglijk als een Malen/Bergwijn. Desondanks prettig verrast met wat hij tot dusver heeft laten zien. Het seizoen is nog lang, benieuwd dus hoeveel hij uiteindelijk gaat spelen en wat zijn rendement zal zijn.
 
Laatst bewerkt:
De verlenging van zijn contract is gepost om 17:04 en nu, om 18:50, bijna 2(!) uur later, is er pas 1(!) reactie binnengestroomd op dit bericht.

Moet ik jullie eraan helpen herinneren dat Cody Mathes Gakpo een Eindhovenaar is in hart en nieren. Een jongen van stratum, van de club, iemand die vanaf de F-jes onze gehele jeugdopleiding heeft doorlopen en nu de kans krijgt zich daadwerkelijk binnen het elftal te knokken. (Iets dat vanaf volgend seizoen definitief moet gebeuren.)

LEKKER CODY! :PSV:

EDIT: Nu niet mijn post verkloten Metalium.

Okey 2, 2 reacties zijn er binnengekomen. ;) (Inclusief deze drie)
 
De verlenging van zijn contract is gepost om 17:04 en nu, om 18:50, bijna 2(!) uur later, is er pas 1(!) reactie binnengestroomd op dit bericht.

Moet ik jullie eraan helpen herinneren dat Cody Mathes Gakpo een Eindhovenaar is in hart en nieren. Een jongen van stratum, van de club, iemand die vanaf de F-jes onze gehele jeugdopleiding heeft doorlopen en nu de kans krijgt zich daadwerkelijk binnen het elftal te knokken. (Iets dat vanaf volgend seizoen definitief moet gebeuren.)

LEKKER CODY! :PSV:

EDIT: Nu niet mijn post verkloten Metalium.

Okey 2, 2 reacties zijn er binnengekomen. ;) (Inclusief deze drie)
Huh? Verkloten...ik?
 
Ik zie in Gakpo wel een potentieel Nederlands Elftal speler die naar een mooie 'subtopper' als Napoli, Arsenal, Lyon of Atletico kan verkassen. Zo'n mooie traptechniek, alsnog een goede actie in huis voor zijn lengte! Ik denk dat we gewoon enigszins verwend worden met talenten zoals Malen en Bergwijn die er nu staan, die de echte wereldtop kunnen halen. Ik ben in ieder geval blij met deze verlenging!
 
Verhaal van Gakpo doet me enorm denken aan dat van Otman Bakkal....kennen we die nog..?? En hoe vergaat het Bakkal tegenwoordig? Speelt hij nog en zo ja, waar..?? Kind van de club....kind van Eindhoven....prachtig...!!
 
Verhaal van Gakpo doet me enorm denken aan dat van Otman Bakkal....kennen we die nog..?? En hoe vergaat het Bakkal tegenwoordig? Speelt hij nog en zo ja, waar..?? Kind van de club....kind van Eindhoven....prachtig...!!
Nou, mag hopen dat hun carrièreverloop niet op elkaar zal gaan lijken. Na dat jaartje bij Dinamo Moskou is hij dus voor een jaar naar Feyenoord gegaan. Daar werd zijn contract opgezegd en daarna kon hij geen nieuwe club meer vinden en heeft daardoor zijn carrière beëindigd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Geweldig nieuws rondom een geweldige jongen uit 040! :cool::star:
 
Proficiat met dit nieuws. Ontzettend interessante speler en het zoveelste talent dat doorbreekt bij PSV momenteel, waar ik als Ajacied - gezien het feit dat de rollen qua talenten voortbrengen nu omgedraaid lijken - in alle eerlijkheid nog steeds aan moet wennen. Voor het Nederlandse voetbal te hopen dat hij zich door blijft ontwikkelen en uiteindelijk een stap naar een mooie competitie kan maken, om vervolgens te schitteren bij Oranje.

Naast Ihattaren (en uiteraard Malen/Bergwijn, maar ook Aboukhlal) ook gecharmeerd van hem en vind dat hij nog best magere credits krijgt hier; volgens mij kan hij een stuk beter worden dan de gemiddelde forum.psv.nl-forummer denkt :sneaky:
 
Zijn traptechniek is echt heel sterk en alleen al wbt corners en het invrengen van vrije trappen zou hij PSV veel assists kunnen brengen. Mooi dat ie verlengd heeft! :D
 
Bergwijn, Malen, Gakpo.....nu Ihattaren nog, zodra het mogelijk is.
12 februari 2020 wordt hij 18. Dan per direct contract openbreken, verlengen en salarisverhoging geven.
Geen clausules, zo wel, dan een afkoopsom van minimaal 50M - 60M in zijn contract zetten.
 
12 februari 2020 wordt hij 18. Dan per direct contract openbreken, verlengen en salarisverhoging geven.
Geen clausules, zo wel, dan een afkoopsom van minimaal 50M - 60M in zijn contract zetten.
Hij heeft zelf de mond vol dat ie de duurste verkoop wil worden. Maak die clausule maar 70M
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zijn traptechniek is echt heel sterk en alleen al wbt corners en het invrengen van vrije trappen zou hij PSV veel assists kunnen brengen. Mooi dat ie verlengd heeft! :D

Wat dat betreft jammer dat Luuk er niet meer is, want die twee waren wel heel complementair. Dan maar Gakpo ze panklaar laten leggen op het hoofd van Mitroglou.
 
Terug
Bovenaan Onderaan