Nederlands Elftal

Zal wel een PSV bril ophebben, maar vind Veltman echt niks brengen dan tikkies breed en overtredingen. Zet dan Promes daar neer, als we gaan handballen. Verdedigt ook nog beter dan Veltman.
Verdet valt weer Babel op. Propper minder dan ik hoopte.
En Memphis valt ook tegen. Weer veel te veel voor eigen glorie
 
Veltman het lachertje van Oranje. Pröpper matig.
De Ligt goede dieptepasses. Die keeper van hun heeft Gomesachtige reddingen.
Nou nou, Gomes was toch echt andere koek. Toevallig een paar dagen geleden nog eens oude beelden van hem bekeken. Wat een fenomenale reach en wat een reflexen. Gomes is zijn PSV tijd was wereldklasse destijds.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Hoe is die Veltman toch in godsnaam voetballer geworden? Serieus waar? Hoe kan die jongen in de basis staan bij Ajax, en regelmatig ook bij Oranje? Dit kan toch niet? Propper valt me ook enorm vies tegen. Bij PSV vond ik hem nog een sierlijke speler. Maar bij Brighton hebben ze hem blijkbaar ' tikkie breed ' speler van gemaakt.

Hier zie je ook de oude Memphis weer. Teveel met zichzelf bezig. Bal ophalen en dan rare trucjes proberen te doen. Het is niet veel. Dit is een zo wedstrijd van: punten ophalen en direct wegwezen.
 
Nou, val net binnen maar als ik het zo zie kan ie beter Luuk inbrengen.
Klopt, maar voor wie. memphois zal hij er niet uithalen, en die komt dan het meest in aanmerking. Babel en Malen spelen prima, middenvelder eruit is ook geen goed plan. Voor De Ligt zou kunnen, maar dat gaat zeker niet gebeuren
 
Klopt, maar voor wie. memphois zal hij er niet uithalen, en die komt dan het meest in aanmerking. Babel en Malen spelen prima, middenvelder eruit is ook geen goed plan. Voor De Ligt zou kunnen, maar dat gaat zeker niet gebeuren
Op basis van dat kwartier ga ik niet beslissen wie d'r uit moet, maar gevoelsmatig zou het achterin wel met n mannetje minder kunnen.
 
Klopt, maar voor wie. memphois zal hij er niet uithalen, en die komt dan het meest in aanmerking. Babel en Malen spelen prima, middenvelder eruit is ook geen goed plan. Voor De Ligt zou kunnen, maar dat gaat zeker niet gebeuren
Memphis mag je er nooit uit halen. Nu weer betrokken bij de goal. Hij heeft het vertrouwen van Koeman vrijwel nooit beschaamd. Dat hij veel balverlies lijdt, is gewoon ingecalculeerd. Hij gaat iig telkens weer voor de actie i.p.v. balletjes breed en terug.
 
Memphis mag je er nooit uit halen. Nu weer betrokken bij de goal. Hij heeft het vertrouwen van Koeman vrijwel nooit beschaamd. Dat hij veel balverlies lijdt, is gewoon ingecalculeerd. Hij gaat iig telkens weer voor de actie i.p.v. balletjes breed en terug.
En haalt een ongekend rendement.
 
Memphis mag je er nooit uit halen. Nu weer betrokken bij de goal. Hij heeft het vertrouwen van Koeman vrijwel nooit beschaamd. Dat hij veel balverlies lijdt, is gewoon ingecalculeerd. Hij gaat iig telkens weer voor de actie i.p.v. balletjes breed en terug.
ben ik het helemaal mee eens. Gaat Kpoeman ook nooit doen. Ik probeerde alleen te bedenken voor wie Luuk erin zou kunnen. Conclusie is eigenlijk, Luuk is in het Nl elftal geheel overbodig, wellicht 10 minuutjes als er een stormram nodig is
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Berghuis voor Babel. Wel terecht dat Berghuis de kans krijgt te laten zien wat hij kan
 
Terug
Bovenaan Onderaan