Ritsu Doan (A)

Mag toch hopen dat hij komende zomer rust heeft en niet aan de Olympische Spelen hoeft mee te doen. Ik verwacht van wel. Heeft pas nog de Azie cup gespeeld.
 
Doan is gewoon onze nieuwe Lozano, wat betreft PR. Toptalent (in ieder geval voor de begrippen van land in kwestie) uit een voetbalgek land aan je binden, waardoor dat land spontaan fan van je club wordt

Wist trouwens niet dat Doan de jongeste debutant OOIT is in de Japanse league. Hij was 16..
 
Dat ze Doan hebben aangetrokken houdt in dat ze definitief een streep hebben gezet door een fitte Afellay.
 
Dat ze Doan hebben aangetrokken houdt in dat ze definitief een streep hebben gezet door een fitte Afellay.
Hoeft niet. Afellay heeft in verleden toch vooral op de positie van Rosario gespeeld (en nog een tijdje als RB)? In ieder geval in de meest recente jaren bij PSV.
 
Dat is toch niet verboden. Als een club interesse heeft in een speler mag een andere club toch proberen om deze speler zelf ook te kopen.

Kik Pierie speelt overigens bij Jong Ajax. Die had beter bij Heerenveen kunnen blijven. :rolleyes:
Dat laatste zeiden we ook over F de Jong, Cillissen en Eriksen enz....,
 
Hoeft niet. Afellay heeft in verleden toch vooral op de positie van Rosario gespeeld (en nog een tijdje als RB)? In ieder geval in de meest recente jaren bij PSV.
Dat moet ik dan helemaal hebben gemist. Affellay speelde als aanvallend middenvelder en heeft volgens mij nooit rechtsback gespeeld.
 
Dat is toch niet verboden. Als een club interesse heeft in een speler mag een andere club toch proberen om deze speler zelf ook te kopen.

Kik Pierie speelt overigens bij Jong Ajax. Die had beter bij Heerenveen kunnen blijven. :rolleyes:

Dat is momenteel gewoon een voorbeeld van slecht transferbeleid van Ajax. Of ze wilden Pierie per se al voor de toekomst binden. De CV positie bij Ajax is namelijk overvol, en ook op de back positie (waar hij ook uit de voeten kan volgens mij) lopen er momenteel al teveel concurrenten rond. Als ik Pierie was zou ik in de wintertranferperiode direct vragen om uitgeleend te gaan worden, want spelen gaat hij dit seizoen al helemaal niet doen bij Ajax. En nee, Kozakken Boys in de KNVB beker telt niet.
 
Was en ben geen fan van de komst van Doan, vind hem niet goed genoeg (gevalletje Nijland, Ramselaar, Luckassen). Maar hij is nu PSV'er dus krijgt hij het voordeel van de twijfel. Hopen dat hij zal laten zien dat mijn kennis van voetbal zeer beperkt is en dat ik het volkomen verkeert heb gezien.
 
Was en ben geen fan van de komst van Doan, vind hem niet goed genoeg (gevalletje Nijland, Ramselaar, Luckassen). Maar hij is nu PSV'er dus krijgt hij het voordeel van de twijfel. Hopen dat hij zal laten zien dat mijn kennis van voetbal zeer beperkt is en dat ik het volkomen verkeert heb gezien.

Verkeert heb je volkomen verkeerd gezien. Het kan verkeren. ;)
 
Was en ben geen fan van de komst van Doan, vind hem niet goed genoeg (gevalletje Nijland, Ramselaar, Luckassen). Maar hij is nu PSV'er dus krijgt hij het voordeel van de twijfel. Hopen dat hij zal laten zien dat mijn kennis van voetbal zeer beperkt is en dat ik het volkomen verkeert heb gezien.
Dat wordt gewoon een nieuwe publiekslieveling...:D
 
Veel?? Heb de socials toennin de gaten gehouden. Was een enkeling met gematigde toon en een nog kleiner deel dat boos was. De term 'Veel' in de opening slaat dan ook nergens op.
Ik neem maar aan wat hier staat, heb de post in kwestie niet zelf gezien en dus ook de reacties daarop niet. Ik neem dus voor waarheid aan wat er in het artikel staat, daar wordt naar het aantal reacties zelfs verwezen als 'wagonlading'. Zou goed kunnen dat je gelijk hebt, maar dat kan ik niet controleren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan