Mohamed Ihattaren (M)

Laten we bij deze vaststellen dat het bij bepaalde uitspraken handig is om meteen een bronvermelding te plaatsen.

Moet ik nu in elk topic als een soort schoolmeester optreden om het weer on topic te krijgen? Graag weer inhoudelijk over Ihattaren vanaf nu.
 
Ihatarren heeft Jong Oranje afgezegd in overleg met PSV en de KNVB. Hij schuift de stress even voor zich uit. Misschien niet gek.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ihatarren heeft Jong Oranje afgezegd in overleg met PSV en de KNVB. Hij schuift de stress even voor zich uit. Misschien niet gek.

Logisch. Kan mij voorstellen dat hij zich even op PSV wil focussen, zeker nu hij hier aan het doorbreken is. Hij heeft eerder al aangegeven dat hij Marokko ook zou afzeggen, dus hij maakt de keuze nog niet.
 
De kop dekte niet geheel de lading Metalium ;)
Het wordt gesteld dat zijn ouders willen dat hij voor Marokko kiest terwijl zijn broer aangeeft dat hij “een slimme keuze moet maken die ten goede komt van zijn carierre. Die twee dingen zijn gezien alle factoren die hierin een rol spelen, niet helemaal met elkaar te rijmen.
 
De kop dekte niet geheel de lading Metalium ;)
Het wordt gesteld dat zijn ouders willen dat hij voor Marokko kiest terwijl zijn broer aangeeft dat hij “een slimme keuze moet maken die ten goede komt van zijn carierre. Die twee dingen zijn gezien alle factoren die hierin een rol spelen, niet helemaal met elkaar te rijmen.
Ik hoop ook dat hij voor Nederland uitkomt...;)
 
De kop dekte niet geheel de lading Metalium ;)
Het wordt gesteld dat zijn ouders willen dat hij voor Marokko kiest terwijl zijn broer aangeeft dat hij “een slimme keuze moet maken die ten goede komt van zijn carierre. Die twee dingen zijn gezien alle factoren die hierin een rol spelen, niet helemaal met elkaar te rijmen.

Als die jongen nou slim is, dan kiest die voor Oranje. Veel beter voor zijn carriere. Tegen de Portugal's, Duitsland's, Spanje's van deze wereld wil je toch tegen spelen? EK's, WK's? Of wil je tegen een of ander raar land in Afrika op een kut veld je ding doen waar geen moer naar kijkt en amper aandacht aan besteed?

Die jongen staat onder immense druk om nu al te kiezen. Terwijl die pas 17(!) is.
 
Schijnt dat de finale van de Africa Cup meer dan 1 miljard kijkers had. Meer dan de finale van het EK (600 miljoen).
En wat betekende dat commercieel? Weinig daar veel landen of in oorlog, omwenteling of economische crisis verkeren. En buiten dat keken weinig Europeanen naar die wedstrijden. Dat betekent dus bijna geen aandacht van de clubs en scouts enz. Dit soort nadelen ondervindt Ziyech al. Want hoe kan het dat Real wel voor met alle respect een lopertje als vd Beek komt maar niet voor de sierlijke voetballer Ziyech?
 
De Africa Cup interesseert me ook niet veel, maar dat betekent dus niet gelijk dat dat voor iedereen geldt.

Kan me ook niet voorstellen dat voetbalclubs niet naar dat toernooi kijken.
 
De Africa Cup interesseert me ook niet veel, maar dat betekent dus niet gelijk dat dat voor iedereen geldt.

Kan me ook niet voorstellen dat voetbalclubs niet naar dat toernooi kijken.
neem aan dat scouts dit wel volgens, zeker in de knock-out fase.
 
Met 17 vond ik het al lastig om een goede vervolgopleiding te kiezen (achteraf ook nog niet helemaal goed gekozen), laat staan een keuze waar je deels je sportieve leven mee bepaalt...kan goed begrijpen dat hij nu even helemaal geen signaal wil afgeven. Qua gevoel kan ik prima begrijpen als hij voor Marokko zou kiezen, carrièretechnisch gezien is dat niet echt handig, ivm de agenda van de Afrika-cup.
 
Met 17 vond ik het al lastig om een goede vervolgopleiding te kiezen (achteraf ook nog niet helemaal goed gekozen), laat staan een keuze waar je deels je sportieve leven mee bepaalt...kan goed begrijpen dat hij nu even helemaal geen signaal wil afgeven. Qua gevoel kan ik prima begrijpen als hij voor Marokko zou kiezen, carrièretechnisch gezien is dat niet echt handig, ivm de agenda van de Afrika-cup.
Inderdaad, t is me ook wel ff een keuze. En hij kan de kool en de geit niet sparen. Kiest ie voor Marokko dan heeft ie half NL tegen zich en kiest ie voor Oranje dan gaat t andersom.
 
Inderdaad, t is me ook wel ff een keuze. En hij kan de kool en de geit niet sparen. Kiest ie voor Marokko dan heeft ie half NL tegen zich en kiest ie voor Oranje dan gaat t andersom.

Da's ook de enige reden dat hij wordt opgeroepen, om hem alvast "vast te leggen".
En je hebt gelijk, elke keuze zal zorgen voor veel kritiek. Geen leuk vooruitzicht.

Ihattaren die de geit niet spaart. Nee, ik doe het niet.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan