Derrick Luckassen (V)

Volgens Sports World Ghana, dat Luckassen in de gaten houdt vanwege diens roots in Ghana, heeft Fenerbahçe zich gemeld bij PSV voor Luckassen. Het zou gaan om een huurperiode.

Turkish club Fenerbahce are ready to sign Ghanaian defender Derrick Luckassen on loan from Dutch side PSV Eindhoven this summer, SportsworldGhana.com can exclusively report.
Baumgartl basis, Sainsbury back-up, hoeveel minder die ook is.
 
Misschien bedoelen ze 4,9 miljoen euro voor Luckassen ......dan breng ik hem persoonlijk naar Istanbul, en plak er direct een weekje stedentrip Istanbul aan vast.
Een, of 2 komma"s naar links ook wel hoor.
Of zouden ze € 4,90 bedoelen ?
 
Derrick Luckassen krijgt nieuwe herkansing: Anderlecht huurt hem van PSV

link

Anderlecht wil Derrick Luckassen huren van PSV en heeft daarover in grote lijnen overeenstemming bereikt met PSV. De deal moet zaterdag rondkomen, bevestigt technisch manager Frank Arnesen van Anderlecht aan het ED.

De miskoop Luckassen wordt weer verhuurd. Geen enkele club wil hem kopen. Hij heeft nog een contract tot 30-6-2022. Nou komend seizoen kan hij bij PSV niemand in de weg lopen. :bye:
 
Lijkt me een prima zaak als Luckassen zich verder kan ontwikkelen bij Anderlecht....wie weet is hij volgend zomer wel zover dat hij een goede versterking vormt voor PSV...
 
Lijkt me een prima zaak als Luckassen zich verder kan ontwikkelen bij Anderlecht....wie weet is hij volgend zomer wel zover dat hij een goede versterking vormt voor PSV...
Ben aal blij als die jongen zonder verlies verkocht gaat worden.
 
Ben aal blij als die jongen zonder verlies verkocht gaat worden.

Je kunt ook je verlies nemen en hem transfervrij laten vertrekken.
Het verlies heb je toch al gehad met de speelminuten die hij op het veld stond.
Zie het als damage control als hij niet meer terug komt.
 
Je kunt ook je verlies nemen en hem transfervrij laten vertrekken.
Het verlies heb je toch al gehad met de speelminuten die hij op het veld stond.
Zie het als damage control als hij niet meer terug komt.

Kunnen ze geen schadeclaim indienen bij Brands; dat was namelijk de enige ter wereld die Luckassen wel zag zitten en er meerdere miljoenen voor over had.:maniac:
 
Wordt er wel moe van dat het vertrek in een deel van de media geframed wordt als “afgerekend op 1 fout tegen Basel’

Hij is niet goed genoeg voor PSV, is dat ook nooit geweest en ik denk dat hij het ook nooit zal worden
 
Je kunt ook je verlies nemen en hem transfervrij laten vertrekken.
Het verlies heb je toch al gehad met de speelminuten die hij op het veld stond.
Zie het als damage control als hij niet meer terug komt.

Zul je zien dat hij dan goed gaat spelen.

Blijf erbij dat hij best kan uitgroeien tot een behoorlijke verdediger. Laat hem maar eens een jaartje spelen in een competitie.
 
If anything dan zie ik hem eerder uitgroeien tot een goede verdedigende middenvelder. Hij heeft het fysiek en de inzet. weet niet zeker of hij genoeg echte kansen heeft gehad bij PSV maar voor nu, blij dat hij van de loonlijst af is.
 
Zul je zien dat hij dan goed gaat spelen.

Blijf erbij dat hij best kan uitgroeien tot een behoorlijke verdediger. Laat hem maar eens een jaartje spelen in een competitie.
Eens. Hij viel me deze zomer niet eens tegen. Een stuk beter dan voorheen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan