Apollon Limassol - PSV | Donderdag 29 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ben jij dan tevreden met de huidige selectie...?? Hiermee worden we kampioen en zullen we ver reiken in de Beker en in de EL...?? Dan ben je wel erg naïef ...:eek:
Tevreden, nee dat niet helemaal. Maar als de trainer mensen gewoon op de goede plek zet dan zie ik ons echt nog wel ver komen.
 
Tevreden, nee dat niet helemaal. Maar als de trainer mensen gewoon op de goede plek zet dan zie ik ons echt nog wel ver komen.
En dat is precies het probleem. Bommel is zo ontzettend eigenwijs / blind / arrogant -geef het maar een naam- dat hij denkt de wijsheid in pacht te hebben en dientengevolge werkelijk de totale voorhoede op de verkeerde positie posteert. Elke keer als Ihattaren vanuit het midden mag komen, speelt hij geweldig. Malen moet op de flank. Mitro moet in de spits. We zien het allemaal en zodra ze op die positie lopen, draait de voorhoede als een tierelier. Maar Bommel begint de komende wedstrijd gewoon weer met alle poppetjes op de verkeerde plek. Ik kan me daar ontzettend boos over maken.
 
En dat is precies het probleem. Bommel is zo ontzettend eigenwijs / blind / arrogant -geef het maar een naam- dat hij denkt de wijsheid in pacht te hebben en dientengevolge werkelijk de totale voorhoede op de verkeerde positie posteert. Elke keer als Ihattaren vauit het midden mag komen, speelt hij geweldig. Malen moet op de flank. Mitro moet in de spits. We zien het allemaal en zodra ze op die positie lopen, draait de voorhoede als een tierelier. Maar Bommel begint de komende wedstrijd gewoon weer met alle poppetjes op de verkeerde plek. Ik kan me daar ontzettend boos over maken.
Ja, stel je voor dat we iedere wedstrijd met de goede poppetjes op de goede plek beginnen, dan is er ook geen reet meer aan he ;),pakken we op onze sloffen de tripel. Maar volkomen eens, zet de poppetjes goed.

Voor de feitjesfetishisten deze nog
 
Ja, stel je voor dat we iedere wedstrijd met de goede poppetjes op de goede plek beginnen, dan is er ook geen reet meer aan he ;),pakken we op onze sloffen de tripel. Maar volkomen eens, zet de poppetjes goed.

Voor de feitjesfetishisten deze nog
De score had veel hoger kunnen en moeten uitvallen. PSV heeft in totaal 25 minuten gevoetbald tegen deze duikelaars. Pas toen -daar gaat 'ie weer- de poppetjes op hun plek stonden liep 't.
Dus het is ondanks Van Bommel, niet dankzij Van Bommel dat we deze cijfers kunnen overleggen.
Maar goed, misschien ben ik inmiddels wat te veel en te vaak teleurgesteld door Bommel, waardoor ik de situatie wat te negatief zie. Ik sluit het niet uit.
 
De score had veel hoger kunnen en moeten uitvallen. PSV heeft in totaal 25 minuten gevoetbald tegen deze duikelaars. Pas toen -daar gaat 'ie weer- de poppetjes op hun plek stonden liep 't.
Dus het is ondanks Van Bommel, niet dankzij Van Bommel dat we deze cijfers kunnen overleggen.
Maar goed, misschien ben ik inmiddels wat te veel en te vaak teleurgesteld door Bommel, waardoor ik de situatie wat te negatief zie. Ik sluit het niet uit.
van Bommel heeft gewoon terecht heel veel krediet verloren in de 2e seizoenhelft afgelopen seizoen. En vooralsnog is hij die niet aan het opbouwen. Het is dat er een aantal mooie lichtpuntjes inzitten dat ik hele wedstrijden blijf kijken. Ik kan gewoon genieten van bijvoorbeeld Mo, lekker onbevangen, leuk joch. En zo zijn er wel meer. En ik blijf hopen dat Mark t licht gaat zien, want dan wordt t allemaal nog en stuk leuker.
 
PSV kan nu (opnieuw) Basel loten in de groepsfase EL. Basel is uitgeschakeld in de voorronde CL en zit nu in pot 1. Revange zou leuk zijn, als het toevallig zo uitkomt .
 
Dit Apollon had overigens slechts 2 punten minder dan Apoel (tegenstander waar Ajax veel moeite mee had in voorronde CL). Tevens een beter doelsaldo dan Apoel. Voor wat het waard is.. We hebben aanvallend in ieder geval enorm veel opties. Een beetje teveel zelfs. Mijn verwachting is dat dit gaat resulteren in een ontevreden speler. Maar wie...
 
De score had veel hoger kunnen en moeten uitvallen. PSV heeft in totaal 25 minuten gevoetbald tegen deze duikelaars. Pas toen -daar gaat 'ie weer- de poppetjes op hun plek stonden liep 't.
Dus het is ondanks Van Bommel, niet dankzij Van Bommel dat we deze cijfers kunnen overleggen.
Maar goed, misschien ben ik inmiddels wat te veel en te vaak teleurgesteld door Bommel, waardoor ik de situatie wat te negatief zie. Ik sluit het niet uit.

Kwam ook tijdens één van de praatprogramma's op Fox voorbij, niet gisteren, maar ergens in de vorige weken. Van Bommel heeft ironisch genoeg dezelfde valkuil als Van Basten, namelijk het feit dat ze zelf uitmuntende voetballers waren die op meerdere plekken uit de voeten konden. Van Basten verwachtte dat ook van zijn spelers, en onze Bommel nu ook. Ik kan me vinden in die mening. Misschien moeten we als PSV inderdaad het niveau voetballer nastreven die dat kan, maar als ze dat -niet- kunnen moet je er niet blind aan vasthouden. Zie als trainer de zwaktes van je elftal en zet de juiste mensen op de juiste plek.
 
Vreemd. Die is toch als spits gehaald. Ik dacht dat Mo op 10 had gespeeld daarna. Maar niet dus.
Dit Apollon had overigens slechts 2 punten minder dan Apoel (tegenstander waar Ajax veel moeite mee had in voorronde CL). Tevens een beter doelsaldo dan Apoel. Voor wat het waard is.. We hebben aanvallend in ieder geval enorm veel opties. Een beetje teveel zelfs. Mijn verwachting is dat dit gaat resulteren in een ontevreden speler. Maar wie...
Ja, volgens mij wordt dat ook een uitdaging. Vorig seizoen daarover weinig klachten gehoord over MVB. Eens kijken of dat dit seizoen ook lukt.
 
Ben iig blij dat Doyell Malen groot aandeel heeft gehad in de overwinning..noemde hem al terloops ergens in een draad hier ooit in een draad..tig maanden geleden.. dat ik hem heel goed vond..snel, secuur, gretig .. je moet de bal maar drin krijgen. Iedereen wel gretig. Maar stukje gezien, helaas van de match.
:DANCE::clap2::BALL:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan