Ritsu Doan (A)

Ja, maar weet dat t allemaal vrijwilligers hier zijn, en een deel houdt, terecht, niet van dat commanderen.

Ach, ik voelde me niet aangevallen hoor. Maar op het moment van dit bericht stond hij er al (en nee, ik heb hem niet net pas overgeplaatst).
 
Ik dacht dat dat pas mocht als hij én medisch gekeurd was, en wanneer hij officieel als PSV -er gepresenteerd werd.
Wanneer heb je hem dan in PSV 1 gezet, want dat is mij totaal ontgaan Sander.?

Kerel, waarom is dat belangrijk? Let it go, man. :S:
 
Ik dacht dat dat pas mocht als hij én medisch gekeurd was, en wanneer hij officieel als PSV -er gepresenteerd werd.
Wanneer heb je hem dan in PSV 1 gezet, want dat is mij totaal ontgaan Sander.?

Volgens mij ben ik niet degene geweest die hem heeft verplaatst. Maar PSV heeft de overgang natuurlijk eerder al via sociale media gepresenteerd, dat zal de trigger geweest zijn. Hoe dan ook, hij is er. Laten we vanaf nu weer inhoudelijk over de speler zelf doorgaan. Vragen over de omgang met topics en berichten kunnen op de daarvoor bestemde plekken gesteld worden.
 
Volgens mij ben ik niet degene geweest die hem heeft verplaatst. Maar PSV heeft de overgang natuurlijk eerder al via sociale media gepresenteerd, dat zal de trigger geweest zijn. Hoe dan ook, hij is er. Laten we vanaf nu weer inhoudelijk over de speler zelf doorgaan. Vragen over de omgang met topics en berichten kunnen op de daarvoor bestemde plekken gesteld worden.
Doen we, bedankt voor je uitleg...(Y)
 
Ik dacht dat dat pas mocht als hij én medisch gekeurd was, en wanneer hij officieel als PSV -er gepresenteerd werd.
Wanneer heb je hem dan in PSV 1 gezet, want dat is mij totaal ontgaan Sander.?

Het is een doan deal, geen weg meer terug. Benieuwd hoe van Bommel deze ritsu aan aanvallers gaat managen. Niet doan was het devies. Maar helaas aan dovemansoren gericht.
 
De bevestiging van Ritsu op twitter gaat als een gek. Honderden japanners liken en delen. Hij is echt populair daar....:HB:
 
Terug
Bovenaan Onderaan