Apollon Limassol - PSV | Donderdag 29 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jazeker maar kennelijk moet hij een onmogelijk verwachting patroon inlossen. 2 goals en 2 voorzetten en wij willen meer meer en meer.

Dat is natuurlijk niet wat ze zeggen. Hij rendeerde toen hij vanaf de flank ging spelen. Toeval? Misschien. Conclusie hier is dat hij in de spits verkeerd wordt gebruikt. Verder is de toon overwegend positief. Het is vooral commentaar op Bommel.
 
Je kunt ook zeggen dat die Cyprioten na 1,5 helft op waren.

Het zijn ook maar kleine mannetjes die Cyprioten. Zit niet veel vlees aan. :D;P

Er speelden maar erg weinig Cyprioten mee overigens.
2 in de basisopstelling en na wissels nog maar 1. Er werd zelfs een Cyprioot voor een Cyprioot gewisseld. :unsure: Die zal wel helemaal afgekloven zijn geweest. ;)
 
Ik heb de verkeerde helft gekeken, ik kom terug en zie dat Mitrogol weer bezig is geweest en Malen, die jeugdspeler en Ihattaren ook hebben gesnoept. Heerlijk
:edit: bijzonder hoe Ihattaren op 17 jarige leeftijd al zo veel betrokken is bij goals. En dat op de buitenpositie. Bijzonder knap
 
Sjongejonge, heb ik 60 minuten naar een bedroevend PSV zitten kijken. Geen enkele intentie om elkaar een keer een goede bal te geven. Verschrikkelijk. Maar dan plotseling gaat het blijkbaar toch los. Ook knap. Mooie goals (qua samenspel) zag ik.
 
Toch maar:
Bergwijn - Mitro - Malen
Ihattaren

Bruma/Doan/Lammers/Gakpo op de bank (als alles fit is) O ja, en dan heb je Pereiro ook nog.
Dat nu juist is het grote probleem bij PSV: te veel aanvallers, te weinig middenvelders en een fragiele defensie...daar word je dan ook geen kampioen mee, want er is nauwelijks een balans in het elftal...er moet nog een creatieve aanvallende middenvelder en een ervaren kracht voor de achterhoede gehaald worden binnen 3 dagen ...!!
 
Heet avondje Cyporiotisch theater. Vallende spelers, ontploffende coaches, fluitende supporters met een of andere afgrijselijke sirene. Voetbal was bijzaak, wel genoten van Mitro.
 
Laatst bewerkt:
Dat nu juist is het grote probleem bij PSV: te veel aanvallers, te weinig middenvelders en een fragiele defensie...daar word je dan ook geen kampioen mee, want er is nauwelijks een balans in het elftal...er moet nog een creatieve aanvallende middenvelder en een ervaren kracht voor de achterhoede gehaald worden binnen 3 dagen ...!!

Gaat het goed met je? Jij wil constant maar kopen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan