Apollon Limassol - PSV | Donderdag 29 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
De tegenstander en de eerste helft waren natuurlijk erg matig, maar in de tweede helft zijn de goals prima uitgespeeld, geen lucky's, maar gewoon door goed samenspel. Mitroglu vond ik wederom erg sterk aan de bal en technisch prima wat hij liet zien, met goede passes etc. Ben benieuwd wat hij kan laten zien tegen een betere tegenstander, maar vooralsnog lijkt hij een belangrijke toevoeging te zijn voor dit PSV.
 
Gelukkig heeft Mitroglou me avondje vermaakt met al dat anti-voetbal. Pas na 70 minuten, begon het pas te lopen. Logisch natuurlijk tegen zulke amateur's.

Gelukkig had je geen echte thuisfluiter, want wilde Dumfries nam weer alle risico van de wereld, en Boscagli mocht ook niet klagen bij die 1 tegen 1 situatie. Er zijn scheidsrechter's die hem beide gewoon geven en misschien wel rood aan Boscagli. Maar goed, gelukkig was dat vandaag niet het geval.

Ondanks dat Malen twee keer heeft gescoord, blijf ik geen fan van hem in de spits. Rendeert zoveel beter op de vleugels.

Bergwijn - Ihattaran - Malen
Mitroglou

Dit zou mij voorhoede zijn. Maarja, dan heb je wel een dure bank met Doan en Bruma. Bij elkaar fftjes rond de 28-30 miljoen.
 
Gelukkig heeft Mitroglou me avondje vermaakt met al dat anti-voetbal. Pas na 70 minuten, begon het pas te lopen. Logisch natuurlijk tegen zulke amateur's.

Gelukkig had je geen echte thuisfluiter, want wilde Dumfries nam weer alle risico van de wereld, en Boscagli mocht ook niet klagen bij die 1 tegen 1 situatie. Er zijn scheidsrechter's die hem beide gewoon geven en misschien wel rood aan Boscagli. Maar goed, gelukkig was dat vandaag niet het geval.

Ondanks dat Malen twee keer heeft gescoord, blijf ik geen fan van hem in de spits. Rendeert zoveel beter op de vleugels.

Bergwijn - Ihattaran - Malen
Mitroglou

Dit zou mij voorhoede zijn. Maarja, dan heb je wel een dure bank met Doan en Bruma. Bij elkaar fftjes rond de 28-30 miljoen.
Ik heb nog steeds het vage gevoel dat Bergwijn verkocht gaat worden (Bayer, ManUnited?) voor 40+. Enkel gebaseerd op de aankoop van Doan en plotselinge verklaring niet-wedstrijdfit. Dat zou ruimte scheppen voor de dure bankzitters.
 
Gelukkig heeft Mitroglou me avondje vermaakt met al dat anti-voetbal. Pas na 70 minuten, begon het pas te lopen. Logisch natuurlijk tegen zulke amateur's.

Gelukkig had je geen echte thuisfluiter, want wilde Dumfries nam weer alle risico van de wereld, en Boscagli mocht ook niet klagen bij die 1 tegen 1 situatie. Er zijn scheidsrechter's die hem beide gewoon geven en misschien wel rood aan Boscagli. Maar goed, gelukkig was dat vandaag niet het geval.

Ondanks dat Malen twee keer heeft gescoord, blijf ik geen fan van hem in de spits. Rendeert zoveel beter op de vleugels.

Bergwijn - Ihattaran - Malen
Mitroglou

Dit zou mij voorhoede zijn. Maarja, dan heb je wel een dure bank met Doan en Bruma. Bij elkaar fftjes rond de 28-30 miljoen.
Die 2 goals scoorde hij dan ok nadat Mitro het veld in kwam, en Donyell weer gewoon vanaf de zijkant speelde.
 
Ik heb nog steeds het vage gevoel dat Bergwijn verkocht gaat worden (Bayer, ManUnited?) voor 40+. Enkel gebaseerd op de aankoop van Doan en plotselinge verklaring niet-wedstrijdfit. Dat zou ruimte scheppen voor de dure bankzitters.

Gelukkig hebben we een trainer die een opstelling maakt aan de hand van beste spelers, en niet aan de hand van een transfersom.
Anders stond Luckassen in het veld.....
 
Ik heb nog steeds het vage gevoel dat Bergwijn verkocht gaat worden (Bayer, ManUnited?) voor 40+. Enkel gebaseerd op de aankoop van Doan en plotselinge verklaring niet-wedstrijdfit. Dat zou ruimte scheppen voor de dure bankzitters.
ManUnited kan geen spelers halen, maar dat idee had ik ook direct toen bekend werd gemaakt dat Bergwijn geblesseerd thuis zou blijven. Maar ik vraag me af of Bayern Bergwijn wil halen, ik weet niet wat die op de vleugels hebben, maar volgens mij hebben ze best veel spelers gehaald deze transferzomer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan