Mark van Bommel

Ja hoor, de story goes on:
Rummenigge waarschuwt Van Bommel inzake Oranje
11/11/2010 17:26

Mark van Bommel moet goed nadenken of hij een eventuele uitnodiging voor de oefeninterland tegen Turkije accepteert. Althans dat zegt Karl-Heinz Rummenigge, die een duidelijk advies heeft voor de Oranje-international.

Van Bommel is hersteld van een knieblessure, die hij overhield aan de laatste twee EK-kwalificatieduels met Nederland. De middenvelder staat na een maand afwezigheid voor een rentree voor Bayern München.

De terugkeer op het trainingsveld van Bayern beidt ook een opening voor een optreden volgende week in de vriendschappelijke interland van Nederland tegen Turkije. Maar bestuursvoorzitter Rummenigge heeft een advies voor Van Bommel.

'Mark moet een beslissing nemen', zei Rummenigge tegen TZ. 'De grote vraag is of het verstandig is om te spelen. Hij moet overleggen met zijn trainer. Ik zou aanraden niet te spelen.'

Mocht Van Bommel ingaan op de uitnodiging van bondscoach Bert van Marwijk, dan kan dat de verhoudingen tussen de KNVB en Bayern verder onder druk zetten. Beide partijen bakkeleien nog over een compensatie voor de blessure van Arjen Robben, terwijl de Beierse club ook al niet te spreken wat over de blessure waarmee Van Bommel terugkeerde van interlandverplichtingen.
Al snap ik het in deze wel beter mocht hij niet meedoen, aangezien hij net terug is en het nu slechts om een oefenwedstrijd gaat.
 
Zoals ik al zei in de kwalificatie-topic, tegen mij hoefde zo'n man niet beginnen te foeteren. Kom nou toch zeg. Ik zou nu zeker gaan, alleen al om die Hoeness te irriteren. :rolleyes:
 
Van Bommel trapt na ruzie met Tymoshchuk nu Schweinsteiger neer
Donderdag, 11 november 2010 om 18:19

Mark van Bommel is hersteld van zijn knieproblemen en laat direct van zich horen op het trainingsveld. De Nederlander kreeg het woensdag al aan de stok met Anatoliy Tymoshchuk en trad donderdag hard op tegen Bastian Schweinsteiger. De Duits international kreeg een harde tackle te verwerken en bleef geblesseerd op de grond liggen.

De overtreding van de aanvoerder van Bayern München was volgens TZ niet gemeen, maar wel spijkerhard. Even vreesde Louis van Gaal dat Schweinsteiger er aankomende zondag niet bij zou kunnen zijn tegen 1. FC Nürnberg, maar na een korte behandeling kon de middenvelder de training hervatten. In het restant bleef hij wat uit de buurt van Van Bommel.

De Nederlander kwam een maand geleden voor het laatst in actie, toen hij met het Nederlands elftal ruim zeventig minuten meespeelde tegen Zweden. Vervolgens revalideerde Van Bommel van een knieblessure en aankomende zondag hoopt Van Gaal dat zijn landgenoot op de bank kan plaatsnemen. Vervolgens moet hij volgende week weer gaan spelen.


Zou hij niet in de winterstop al...
 
Waterreus had net nog een opmerking over van Bommel. Dat er in de winterstop misschien wat zou gebeuren. Want afellay gaat weg in de winterstop. Daarna zegt hij wel tegen JvG dat hij van niemand niks gehoord heeft...
 
Waterreus had net nog een opmerking over van Bommel. Dat er in de winterstop misschien wat zou gebeuren. Want afellay gaat weg in de winterstop. Daarna zegt hij wel tegen JvG dat hij van niemand niks gehoord heeft...

Waterreus zei dat er in de winter bij Bayern iets ging gebeuren en Jack die gaf er zijn eigen invulling aan en vroeg of van Bommel naar PSV ging dan. Maar zoals je ook al aangaf, Ronald wist er niets van. En ik zie het ook niet zo snel gebeuren, na de winter gaan ze denk ik wel eens contact opnemen met van Bommel
 
Waterreus zei dat er in de winter bij Bayern iets ging gebeuren en Jack die gaf er zijn eigen invulling aan en vroeg of van Bommel naar PSV ging dan. Maar zoals je ook al aangaf, Ronald wist er niets van. En ik zie het ook niet zo snel gebeuren, na de winter gaan ze denk ik wel eens contact opnemen met van Bommel

ja ik volgde het zelf niet zo goed :p maar ik dacht, misschien hebben we er iets aan.
 
Vergeet nu maar helemaal dat 'ie naar PSV komt.:(

Dat was precies mijn gedachte.

Die Raiola is alleen geïnteresseerd in z'n eigen beurs. En bij PSV is geen geld te verdienen. Dus als Mark naar die man was gegaan met de boodschap dat 'ie zo snel mogelijk terug naar PSV wenst te komen, dan had die man daar echt geen trek in gehad.

Nee, de deur is nu keihard dichtgeslagen.
 
Dat was precies mijn gedachte.

Die Raiola is alleen geïnteresseerd in z'n eigen beurs. En bij PSV is geen geld te verdienen. Dus als Mark naar die man was gegaan met de boodschap dat 'ie zo snel mogelijk terug naar PSV wenst te komen, dan had die man daar echt geen trek in gehad.

Nee, de deur is nu keihard dichtgeslagen.

Ben er ook bang voor. Als Van Bommel terug wil, dan lijkt me een belletje naar PSV voldoende. "Jongens, ik kom terug. Zorgen jullie voor een behoorlijk contract?". Wat moet ie met zo'n haai als zaakwaarnemer? Daar heb je toch alleen wat aan als je heel erg veel geld wilt verdienen bij een vermogende club.
 
Misschien gaat 'ie, net als van Nistelrooy, zeggen dat hij dat afgesproken had met van Raaij. En die zit er niet meer... :rolleyes:
 
Misschien gaat 'ie, net als van Nistelrooy, zeggen dat hij dat afgesproken had met van Raaij. En die zit er niet meer... :rolleyes:

Volgens mij had hij het na het vertrek van Van Raaij weer geroepen. Ik had er echt hoop op, maar nu schat ik zijn komst op een kleine 5%. Als hij al komt, dan krijg je ook die Raiola er als entourage bij. Moeten we daar blij mee zijn?
 
Volgens mij had hij het na het vertrek van Van Raaij weer geroepen. Ik had er echt hoop op, maar nu schat ik zijn komst op een kleine 5%. Als hij al komt, dan krijg je ook die Raiola er als entourage bij. Moeten we daar blij mee zijn?
Dikke nee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan