Fiorentina - Napoli 3-4 :maniac:

09' :BALL: 1-0 Pulgar (Penalty)
38' :BALL: 1-1 Mertens
43' :BALL: 1-2 Insigne (Penalty)
52' :BALL: 2-2 Milenkovic
56' :BALL: 2-3 Calejon
65' :BALL: 3-3 Boateng
67' :BALL: 3-4 Insigne

Lozano heeft een leuke wedstrijd gezien vanaf de tribune. :D ;)
 
Fiorentina - Napoli 3-4 :maniac:

09' :BALL: 1-0 Pulgar (Penalty)
38' :BALL: 1-1 Mertens
43' :BALL: 1-2 Insigne (Penalty)
52' :BALL: 2-2 Milenkovic
56' :BALL: 2-3 Calejon
65' :BALL: 3-3 Boateng
67' :BALL: 3-4 Insigne

Lozano heeft een leuke wedstrijd gezien vanaf de tribune. :D;)
Ik heb Chucky niet gezien. Maar had Ribery geen Penalty :D moeten hebben?
Het was een heerlijke wedstrijd.
 
Zojuist samenvatting gezien op ziggosport.nl. Die schwalbe van Mertens.. bizar dat daar geen var wat van zei. Idem met Ribéry, duidelijke penal.
Mertens was gisteren sowieso erg vervelend en een matennaaier eerste klas. Fiorentina werd echt benadeeld door die scheids.

Verder: al toen De Ligt voor het geld van Juve koos samen met zijn maffiosi zaakwaarnemer, zei ik hier dat hij het heel lastig gaat krijgen, dat hij beter naar een voetballende ploeg moest gaan, een Real, Barca, City of zelfs PSG. Ik zei al dat het heel lastig voor hem ging worden om twee Italiaanse helden uit de basis te spelen. Gisteren zat hij 90 minuten op de bank en de vraag is ook of dit een incident was of dat de trainer niet wil afgaan als De Ligt speelt en weer eens een steekje laat vallen die hen fataal wordt.
 
Mertens was gisteren sowieso erg vervelend en een matennaaier eerste klas. Fiorentina werd echt benadeeld door die scheids.

Verder: al toen De Ligt voor het geld van Juve koos samen met zijn maffiosi zaakwaarnemer, zei ik hier dat hij het heel lastig gaat krijgen, dat hij beter naar een voetballende ploeg moest gaan, een Real, Barca, City of zelfs PSG. Ik zei al dat het heel lastig voor hem ging worden om twee Italiaanse helden uit de basis te spelen. Gisteren zat hij 90 minuten op de bank en de vraag is ook of dit een incident was of dat de trainer niet wil afgaan als De Ligt speelt en weer eens een steekje laat vallen die hen fataal wordt.

Ben het met alles wat je zegt eens, maar met zo'n prijskaartje is er toch heen en weer, tussen alle betrokken partijen en de suppporters, wel een verwachting dat hij zich in ieder geval mag laten zien.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Inter staat momenteel nog eerste in de Serie A. De hele situatie rond Icardi is me een doorn in het oog. Ik had hem ontzettend graag nog jarenlang als aanvoerder gezien bij Inter, maar helaas is het zo'n verschrikkelijk ventje (met een verschrikkelijk vrouwtje als zaakwaarnemer). Ik geloof dat hij alle aanbiedingen afslaat en bij Inter wil blijven, maar Inter wil van hem af, omdat hij onredelijke eisen stelt. Nu heeft hij toch weer een rugnummer gekregen (nummer zeven) en hij laat een nieuw huis bouwen in Milaan. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, zeker omdat Inter met Lukaku, Sánchez en Martínez al drie uitstekende spitsen in huis heeft.
Frank de Boer en Felipe Melo hebben al aangegeven dat Icardi eigenlijk geen aanvoerder is. Ik denk dat Roberto Mancini hem alleen aanvoerder maakte om hem tevreden te houden. Misschien is Inter beter af zonder Icardi, want waar hij is, is er drama. Ik hoop in ieder geval dat de rust eens wederkeert, of dat nou met of zonder hem is.
Inter staat nu eerste in de Serie A, en heeft goede aankopen gedaan. De spelers die zijn gehaald passen bij het systeem dat Conte hanteert. Een kampioenschap zal er niet inzitten, maar ik hoop stil op de tweede plaats. Dat zou de eerste keer zijn sinds 2011!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zware blessure Chiellini biedt kansen voor De Ligt bij Juventus

link

Giorgio Chielini (35) is voorlopig uitgeschakeld. De Italiaanse verdediger van Juventus liep vandaag op de training schade op aan zijn voorste kruisband. De Italiaan zal binnenkort een operatie moeten ondergaan.
Hoe lang de ervaren verdediger uit de roulatie is, is nog niet bekend. Voor het herstel van een dergelijke blessure staat doorgaans maanden. De kans is groot dat De Ligt zaterdag tegen Napoli de plek van Chiellini overneemt.

Nou die kans is wel 100%. :rolleyes:
 
Zware blessure Chiellini biedt kansen voor De Ligt bij Juventus

link

Giorgio Chielini (35) is voorlopig uitgeschakeld. De Italiaanse verdediger van Juventus liep vandaag op de training schade op aan zijn voorste kruisband. De Italiaan zal binnenkort een operatie moeten ondergaan.
Hoe lang de ervaren verdediger uit de roulatie is, is nog niet bekend. Voor het herstel van een dergelijke blessure staat doorgaans maanden. De kans is groot dat De Ligt zaterdag tegen Napoli de plek van Chiellini overneemt.

Nou die kans is wel 100%. :rolleyes:
Forza Napoli, Forza Lozano !!!
 
Zware blessure Chiellini biedt kansen voor De Ligt bij Juventus

link

Giorgio Chielini (35) is voorlopig uitgeschakeld. De Italiaanse verdediger van Juventus liep vandaag op de training schade op aan zijn voorste kruisband. De Italiaan zal binnenkort een operatie moeten ondergaan.
Hoe lang de ervaren verdediger uit de roulatie is, is nog niet bekend. Voor het herstel van een dergelijke blessure staat doorgaans maanden. De kans is groot dat De Ligt zaterdag tegen Napoli de plek van Chiellini overneemt.

Nou die kans is wel 100%. :rolleyes:

Die kans is niet 100%, de Ligt kan ook zelf geblesseerd raken.
 
Hoppakee, geeft meteen ff zijn visitekaartje af. En bijna was daar weer Chucky voor 3-3.

Geloof me, die gaat het daar echt wel goed doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan