Bart Ramselaar (M)

IK ben er ook totaal niet rauwig om. Ik hoop dat Heracles Mauro na dit seizoen gaat vastleggen, en dat Bologna, of een ander club, met een bod komt op Rosario en Hendrix die gewoon niet te weigeren is.
Oh, en dan krijgen ze Zoet, Luckassen, Sadilek, en Sainsbury er gratis bij.
Dat noemen ze pas doorselecteren, zodat je (potentiële) toppers overhoudt die PSV daadwerkelijk verder brengen naar de Europese top.
 
IK ben er ook totaal niet rauwig om. Ik hoop dat Heracles Mauro na dit seizoen gaat vastleggen, en dat Bologna, of een ander club, met een bod komt op Rosario en Hendrix die gewoon niet te weigeren is.
Oh, en dan krijgen ze Zoet, Luckassen, Sadilek, en Sainsbury er gratis bij.
Dat noemen ze pas doorselecteren, zodat je (potentiële) toppers overhoudt die PSV daadwerkelijk verder brengen naar de Europese top.

Ik snap je wat betreft Luckassen en Sainsbury.
Maar Zoet vind ik gewoon een prima keeper veel te goed om gratis weg te doen.
Sadilek is een talentvolle middenvelder die voor het team ook achterin gaat staan, die nu al afschrijven is waanzin.
Hendrix is een bruikbare speler die op een gebalanceerd middenveld echt wel van waarde kan zijn.
Rosario zit in een gruwelijke dip maar was vorig seizoen rond deze tijd de revelatie, ik zou hem de tijd geven om uit deze dip te komen want het kan toch niet zijn dat hij er niks meer van kan. Wel uit de basis op dit moment en even aan zichzelf denken.
Mauro vind ik best een apart verhaal, vond hem onder Cocu echt een leuk talentje maar onder Van Bommel speelde hij niks, ik zou even afwachten hoe hij het jaartje Heracles verteert.
Je kan nu eenmaal niet 22 Moreno's of Van Nistelrooys hebben helaas.
 
Laatst bewerkt:
Ramselaar kan met de kin omhoog naar FC Utrecht

link

Voor Bart Ramselaar (23) komt een einde aan zijn pijnlijke situatie bij PSV. Hij keert na een periode zonder perspectief terug naar zijn vorige club FC Utrecht.
Drie jaar geleden kwam de Utrechter voor 4,3 miljoen euro naar PSV. Bedragen zijn nu niet bekend gemaakt, maar PSV krijgt maar een gering deel terug. Wel houdt de club grip op zijn transferrechten en strijkt PSV bij een eventuele mooie transfer in de toekomst nog een behoorlijk bedrag op.

Veel succes bij FC Utrecht Bart bij de club waar je de beste wedstrijd uit je loopbaan gespeeld hebt nl de bekerwedstrijd tegen PSV waarin je 2 x scoorde en de man of the match was. Helaas is het daarna bij PSV niet gelukt om dat niveau te bereiken. Bedankt voor de jaren bij PSV en je inzet. Nooit gezeurd en altijd gedragen als een echte prof. Het ga je goed. (Y) :bye:
En O ja ... Als je weer tegen PSV speelt speel dan niet zo goed als destijds. Bewaar dat maar voor de wedstrijden tegen Ajax. ;)

Het is de eerste keer in vijf jaar dat FC Utrecht het tot de laatste vier van het bekertoernooi heeft geschopt. De bijzonder knappe overwinning kreeg met name in de eerste helft gestalte. Na een half uur was het Bart Ramselaar die een hoekschop tot een doelpunt promoveerde.
Ramselaar draaide Jetro Willems, voor het eerst dit seizoen in de basis, dol en bracht de sensationele tussenstand van 0-3 op het bord.


718702_V169_1944.jpg
 
Blijft zonde dat hij het niet gered heeft, wel knap hoe hij zich heeft gedragen. Ik denk dat hij wel wat meer kansen verdiende;jammer. Zal me niks verbazen als hij het via Utrecht nog haalt, ik hoop het! Ook voor het doorverkooppercentage maar vooral voor Bart zelf. Succes!
 
Ging mij dr meer om dat Ramselaar zijn beste wedstrijd in EHV speelde toen Utrecht ons uitschakelde in de beker.

Oh die wedstrijd. Die mooie deal tussen Cocu en Ten Hag. Jullie door in de beker, en 3 of 4 dagen later wij de 3 punten. Aparte week was dat.

Ik ben benieuwd of deze Ramselaar ook bij Utrecht aan de bak gaat komen. Daar staan nu Gustafson en Maher in de basis, en die gaan er niet zomaar uit bij Sjonnie.
 
Oh die wedstrijd. Die mooie deal tussen Cocu en Ten Hag. Jullie door in de beker, en 3 of 4 dagen later wij de 3 punten. Aparte week was dat.

Ik ben benieuwd of deze Ramselaar ook bij Utrecht aan de bak gaat komen. Daar staan nu Gustafson en Maher in de basis, en die gaan er niet zomaar uit bij Sjonnie.
Als dat n deal was doen voel ik mij als bezoeker van die wedstrijd aardug bekocht.
Utrecht wist dat wij voor de titel gingen, klapte er dus vol op. Waren zondag nog moe waardoor wij wonnen.
 
Ik snap je wat betreft Luckassen en Sainsbury.
Maar Zoet vind ik gewoon een prima keeper veel te goed om gratis weg te doen.
Sadilek is een talentvolle middenvelder die voor het team ook achterin gaat staan, die nu al afschrijven is waanzin.
Hendrix is een bruikbare speler die op een gebalanceerd middenveld echt wel van waarde kan zijn.
Rosario zit in een gruwelijke dip maar was vorig seizoen rond deze tijd de revelatie, ik zou hem de tijd geven om uit deze dip te komen want het kan toch niet zijn dat hij er niks meer van kan. Wel uit de basis op dit moment en even aan zichzelf denken.
Mauro vind ik best een apart verhaal, vond hem onder Cocu echt een leuk talentje maar onder Van Bommel speelde hij niks, ik zou even afwachten hoe hij het jaartje Heracles verteert.
Je kan nu eenmaal niet 22 Moreno's of Van Nistelrooys hebben helaas.
Als Zoet zo keept als tegen Apollon mag hij blijven. Dan heeft Unnerstall het nakijken.
Sadilek heeft het niveau niet.
Sainsbury heeft het niveau niet.
Luckassen heeft het niveau niet.
Rosario heeft het niveau niet.
Hendrix mag blijven als backup voor Gutierrez.
Sainsbury heeft het niveau niet.
Ramselaar had het niveau niet.
Mauro heeft te weinig karakter/ het niveau niet.
Maar jij mag daar anders over denken hoor !
Ik was in een gulle bui vannacht....;)
 
Laatst bewerkt:
Als Zoet zo keept als tegen Apollon mag hij blijven. Dan heeft het Unnerstall het nakijken.
Sadilek heeft het niveau niet.
Sainsbury heeft het niveau niet.
Luckassen heeft het niveau niet.
Rosario heeft het niveau niet.
Hendrix mag blijven als backup voor Gutierrez.
Sainsbury heeft het niveau niet.
Ramselaar had het niveau niet.
Mauro heeft te weinig karakter/ het niveau niet.
Maar jij mag daar anders over denken hoor !
Ik was in een gulle bui vannacht....;)
Sadilek is nog jong, ik zie potentie in hem. Daarnaast flauw om een speler te beoordelen op een positie die hij niet gewend is (net als de ondergewaardeerde Hutchinson).
Luckassen en Sainsbury beide laten gaan betekent dat we een andere backup nodig hebbem, wat qua kosten en tijd lastig wordt deze transferperiode.
 
Sadilek is nog jong, ik zie potentie in hem. Daarnaast flauw om een speler te beoordelen op een positie die hij niet gewend is (net als de ondergewaardeerde Hutchinson).
Luckassen en Sainsbury beide laten gaan betekent dat we een andere backup nodig hebbem, wat qua kosten en tijd lastig wordt deze transferperiode.
Nee hoor, we hebben Schwaab als back-up voor Baumgartl.
En Viergever kan backup voor Boscagli zijn of the other way round.
En Boscagli en Lato kunnen allebei als LB uit de voeten.
Lekker eurootjes op zak houden zou ik willen adviseren.
Dus in feite zijn alle 3 posities dubbel bezet.
 
Jammer dat ramselaar weg is. Ik vond het wel een speler die een leuke drang naar voren had. Af en toe wat blind misschien maar dit zou een prima kracht voor de bank zijn geweest. Hij miste misschien wat kracht op het middenveld. Toch was dit een jongen die ik wel eens achter de spitsen had willen zien.
 
Ik las net dat Bart een zware knieblessure opgelopen heeft op de training en geopereerd moet worden. Daarna volgt een maandenlange revalidatie. Hij gaf van de week aan te dromen van een transfer. Sterkte jongen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan