Zakaria Aboukhlal (A)

Als er niets is voorgevallen tussen de TS en Aboukhlal waarom dan geen verhuur...Een groot talent...Hopelijk een doorverkooppercentage van 30%.
Als Ihattaren maar blijft.
 
Laatst bewerkt:
Er is iets gebeurd dat kan niet anders.
Afijn zo dadelijk begint Jong PSV - MVV misschien wordt er een reden vermeld.
 
Je kunt beter eens ophouden met die antipathie tegen JDJ en gewoon naar de feiten kijken. Speler wil niet bijtekenen en laat anders gewoon zijn contract aflopen. Dan is het inderdaad zo dat je beter € 2 mln. + kan vangen dan dat je hem uit zijn contract laat lopen. En ja, hoe goed hij ook is hij kan nog lang niet in de schaduw van Bruma staan. Door selecteren heet dit proces.

Jongeman haalt de bank nog niet, wil niet bijtekenen, levert 2 miljoen op met doorverkooppercentage, minus vergoedingen. Klinkt mij prima hoor.
 
Als er niets is voorgevallen tussen de TS en Aboukhlal waarom dan geen verhuur...Een groot talent...Hopelijk een doorverkooppercentage van 30%.
Als Ihattaren maar blijft.

Ik denk niet dat er een hele zware link is tussen Ihattaren en Aboukhlal.
Aboukhlal zit pas vanaf 2017 in de JO van P.S.V. kwam over van Willem II destijds.
Ihattaren zit er al vanaf de fjes in 2010.
Daarnaast is Ihattaren een veel groter talent dan Aboukhlal want waar de eerste eigenlijk al op basis van zijn kwaliteiten de 10 zou moeten zijn zou de 2de op basis van zijn kwaliteiten nog echt wel wat vlieguren in jong moeten maken.
 
Bij PSV heeft Aboukhlal nog een contract tot medio 2020. De club wil die samenwerking op termijn verlengen, maar veel buitenlandse clubs zitten op het vinkentouw en volgen de ontwikkeling van Aboukhlal met belangstelling. Onder meer uit Duitsland, Engeland en Frankrijk is al naar hem geïnformeerd. Het talent hoopt naar verluidt op snelle duidelijkheid van PSV, dat wel een richting heeft aangegeven (doorgaan) maar nog niet concreet is geworden.

De rest van het artikel: https://www.ed.nl/psv/volop-interesse-voor-talentvolle-aboukhlal-die-wacht-op-psv~a5c4a2eb/

Dit was dus al in maart. We zijn drie maanden verder en zijn contract is nog steeds niet verlengd. In de tussentijd heeft John de Jong wel de zevende keeper bij PSV binnengehaald. Om moedeloos van te worden. Deze jongen heeft echt talent. Heet gemiddeld gezien evenveel gescoord bij JPS als Bergwijn. Met het halen van Bruma en de interesse in Berghuis zou ik als ik zijn zaakwaarnemer was gauw verder kijken. Onbegrijpelijk dat ze deze jongen niet de kans geven boven Berghuis.

I rest my case. Aboukhlal zelf wilde graag verlengen...in de tussentijd haalt PSV een overbodige concurrent die bijna overal is mislukt en in de tussentijd laten ze Aboukhlal in onduidelijkheid achter. Ik wens hem veel succes. Dat ie JDJ goed voor lul mag zetten bij AZ.
 
Als er niets is voorgevallen tussen de TS en Aboukhlal waarom dan geen verhuur...Een groot talent...Hopelijk een doorverkooppercentage van 30%.
Als Ihattaren maar blijft.

Maak ik me geen zorgen over. Coach ziet het in hem zitten en geeft een basisplek. Het kan bijna niet beter voor de speler.

Met zoveel mensen voor hem in de pikorde had Zakaria nog een jaar in Jong moeten ballen. Prima niveau daar voor een jonge speler. Dat hij dat niet wil valt te begrijpen maar meer kan en mag PSV niet bieden op dit moment. Next.
 
Ik ben benieuwd wat hier de reden van is. Zonde vind ik het wel, ondanks dat ik niet weet hoe talentvol hij is.
 
I rest my case. Aboukhlal zelf wilde graag verlengen...in de tussentijd haalt PSV een overbodige concurrent die bijna overal is mislukt en in de tussentijd laten ze Aboukhlal in onduidelijkheid achter. Ik wens hem veel succes. Dat ie JDJ goed voor lul mag zetten bij AZ.

Vraag me af op welke voorwaarden. Malen, Bergwijn, Rosario, Sadilek, Piroe, Ihattaren....allemaal verlengd! Dit ligt niet aan John de Jong denk ik.
 
Vraag me af op welke voorwaarden. Malen, Bergwijn, Rosario, Sadilek, Piroe, Ihattaren....allemaal verlengd! Dit ligt niet aan John de Jong denk ik.

Dat zijn jongen in wie JDJ het klaarblijkelijk wel zag zitten. Rosario zien wij de komende 5 jaar bij PSV. Geen club die zijn salaris zal ophoesten.
 
Vervelend dat hij weggaat, maar ik denk dat we er niet te lang bij hoeven stil te staan. Goed talentje, net als Gudmundsson dat was, maar als ze genoeg hebben van Jong PSV kan dat gewoon. Blijkbaar was hij nog niet goed genoeg voor PSV1? Madueke is in ieder geval overgeheveld naar Jong PSV, dus dat is mooi ingevuld.
 
Ik ben benieuwd wat hier de reden van is. Zonde vind ik het wel, ondanks dat ik niet weet hoe talentvol hij is.
Hij is zowieso véél beter dan Rosario. Hij speelt naar voren en heeft een actie in huis. Ach, wat maakt het ook uit.
De TS wil het toch niet zien.
 
I rest my case. Aboukhlal zelf wilde graag verlengen...in de tussentijd haalt PSV een overbodige concurrent die bijna overal is mislukt en in de tussentijd laten ze Aboukhlal in onduidelijkheid achter. Ik wens hem veel succes. Dat ie JDJ goed voor lul mag zetten bij AZ.

Aboukhlal wilde waarschijnlijk te veel te snel.
Als je ziet welke talenten allemaal getekend hebben.......
Aboukhlal was en is nog lang niet klaar voor P.S.V. 1 de aankoop van Bruma is daarom ook gewoon legitiem of je hem nu goed vind of niet.
Anders had je met Gakpo en Bergwijn maar 2 buitenspelers gehad die op eredivisie niveau kunnen presteren. Nu met Bruma is het nog steeds zeer smal op de flanken zelfs toen Aboukhlal er nog was.
 
Aboukhlal wilde waarschijnlijk te veel te snel.
Als je ziet welke talenten allemaal getekend hebben.......
Aboukhlal was en is nog lang niet klaar voor P.S.V. 1 de aankoop van Bruma is daarom ook gewoon legitiem of je hem nu goed vind of niet.
Anders had je met Gakpo en Bergwijn maar 2 buitenspelers gehad die op eredivisie niveau kunnen presteren. Nu met Bruma is het nog steeds zeer smal op de flanken zelfs toen Aboukhlal er nog was.

Met Bergwijn en Gakpo had je twee uitstekende linksbuitens. Toen Lozano nog bij PSV speelde zelfs nog 3. Bruma is de vierde linksbuiten die JDJ haalde. Met Aboukhlal hadden we maar 1 echte rechtsbuiten. Ipv Bruma had JDJ een rechtsbuiten moeten halen. Met verkoop Lozano zouden de flanken goed bezet zijn en in balans. Maar JDJ besloot in zijn wijsheid anders waardoor de trainer door de disbalans vreemde capriolen uit gaat halen zoals Bergwijn op '10 zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan