Zakaria Aboukhlal (A)

Zakaria Aboukhlal maakt per direct de overstap naar AZ. Dat weet het Eindhovens Dagblad te melden. De vleugelaanvaller is verkocht aan AZ. Aboukhlal had nog een contract voor een jaar in Eindhoven en had weinig perspectief op speeltijd in het eerste elftal. Ondanks dat de club in hem een groot talent ziet, is in goed overleg besloten hem te verkopen aan AZ.

Beide clubs hebben zelf nog niets bekend gemaakt en ook zaakwaarnemer Ali Dursun wilde niets bevestigen of ontkennen. Aboukhlal zou maandagavond met Jong PSV meespelen in de competitiewedstrijd tegen MVV, maar is nu buiten de wedstrijdselectie gelaten. De spelers van Jong PSV zijn over de beslissing al ingelicht. De aanvaller kwam vorige week in het competitieduel tegen Heracles Almelo nog als invaller binnen de lijnen.

Bron: https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/46625/'Zakaria-Aboukhlal-verkocht-aan-AZ'
 
Ja ik las het net. Dat is vervelend, want ik vond hem een van de besten. Terwijl bij AZ Albert Gudmundsson altijd nog op de bank zit.

Misschien halen we er toch Stengs voor terug?
 
Zeer vreemde en verrassende move. Had ik niet verwacht, zeker aangezien hij al meerdere keren minuten mocht invallen. Hopelijk krijgen ze er geen spijt van bij PSV. Had eigenlijk wel verwacht dat Retro Willems het tegen zou houden, dat valt me een beetje tegen van hem :unsure::maniac:

Het bedrag zal wel weer voor een appel en een ei zijn, aangezien ze daar niet over naar buiten willen treden. :rolleyes:
 
Zeer vreemde en verrassende move. Had ik niet verwacht, zeker aangezien hij al meerdere keren minuten mocht invallen. Hopelijk krijgen ze er geen spijt van bij PSV. Had eigenlijk wel verwacht dat Retro Willems het tegen zou houden, dat valt me een beetje tegen van hem :unsure::maniac:

Het bedrag zal wel weer voor een appel en een ei zijn, aangezien ze daar niet over naar buiten willen treden. :rolleyes:

1 euro, maar je mist de strategie. We stallen bij elke eredivisie club een PSV mol en die helpen ons aan 3 punten.
 
Ik kijk hier niet raar van op. Dit krijg je als er geen natural progression is.
Komt onder andere door de aankoop van Bruma.
 
:unsure: Ondanks dat de club in hem een groot talent ziet, is in goed overleg besloten hem te verkopen aan AZ. :confused: :maniac:

o.O Goed overleg met wie? Een goot talent verkoop je niet zomaar. Aboukhlal zal wel genoeg hebben gehad van Jong PSV en heeft PSV :fy: getoond.
 
Ik ben officieel klaar met JDJ. Wat een oetl*l! Je koopt Bruma voor 12 miljoen op 24-jarige leeftijd voor een positie waar we al flink bezet zijn. En nu verkoopt hij de enige rechtsbuiten, een groot talent van 19 jaar die alleen nog kan groeien.
 
Zeer vreemde en verrassende move. Had ik niet verwacht, zeker aangezien hij al meerdere keren minuten mocht invallen. Hopelijk krijgen ze er geen spijt van bij PSV. Had eigenlijk wel verwacht dat Retro Willems het tegen zou houden, dat valt me een beetje tegen van hem :unsure::maniac:

Het bedrag zal wel weer voor een appel en een ei zijn, aangezien ze daar niet over naar buiten willen treden. :rolleyes:

JDJ stijgt met stip op de Jan Reker index
 
Heel raar zeg, kan het alleen begrijpen als hij niet wilde verlengen. Maar ook dat begrijp ik dan weer niet vanuit zijn kant.
Dit heb je volledig aan jezelf te danken natuurlijk. Indien het inderdaad het geval is dat hij niet wilde verlengen sowieso. De ene na de andere buitenspeler wordt in verband gebracht met PSV, ondertussen wordt er een nummer '10' op de buitenspeler positie geplaatst en vice versa, en Aboukhlal staat zijn wedstrijden in Jong PSV te ballen.

Vervolgens geeft dit talent intern meerdere malen aan het gevoel te hebben er klaar voor te zijn en in ieder geval zijn kans te willen krijgen. Indien als reactie hierop, elke vorm van duidelijkheid uitblijft snap ik dondersgoed dat Aboukhlal zijn horizon gaat verbreden.

Alsof de technische leiding erom vraagt. Nu staan ze elkaar allemaal verbaasd aankijken: "Zag jij dit aankomen?" "Nee?" "Nee... Ik ook niet"

Amateurisme ten top dit.

Deze transfer valt enkel uit te leggen indien PSV morgen aankondigd dat dit onderdeel was van een Stengs/Boadu constructie maar dit zal ongetwijfeld niet het geval zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik ben officieel klaar met JDJ. Wat een oetl*l! Je koopt Bruma voor 12 miljoen op 24-jarige leeftijd voor een positie waar we al flink bezet zijn. En nu verkoopt hij de enige rechtsbuiten, een groot talent van 19 jaar die alleen nog kan groeien.

Je kunt beter eens ophouden met die antipathie tegen JDJ en gewoon naar de feiten kijken. Speler wil niet bijtekenen en laat anders gewoon zijn contract aflopen. Dan is het inderdaad zo dat je beter € 2 mln. + kan vangen dan dat je hem uit zijn contract laat lopen. En ja, hoe goed hij ook is hij kan nog lang niet in de schaduw van Bruma staan. Door selecteren heet dit proces.
 
Je kunt beter eens ophouden met die antipathie tegen JDJ en gewoon naar de feiten kijken. Speler wil niet bijtekenen en laat anders gewoon zijn contract aflopen. Dan is het inderdaad zo dat je beter € 2 mln. + kan vangen dan dat je hem uit zijn contract laat lopen. En ja, hoe goed hij ook is hij kan nog lang niet in de schaduw van Bruma staan. Door selecteren heet dit proces.

Dit dus.
De beste jongen is helemaal nog niet klaar voor P.S.V. 1.
Als hij dan niet wil verlengen om in zichzelf te investeren dan is dit de beste oplossing.
Zal de beste jongen denken dat hij nu al Idrissi en Stengs eruit speelt?
 
Dit dus.
De beste jongen is helemaal nog niet klaar voor P.S.V. 1.
Als hij dan niet wil verlengen om in zichzelf te investeren dan is dit de beste oplossing.
Zal de beste jongen denken dat hij nu al Idrissi en Stengs eruit speelt?
Stengs hoeft hij er niet uit te spelen.

Die komt deze kant op.

:cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan