PSV - Apollon Limassol | Donderdag 22 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mitroglu....missing link in het huidige PSV.....nu nog een creatieve aanvallende middenvelder en we worden kampioen...!!
 
Laatste 25 of zo moeten missen. Mooi om te lezen dat onze nieuwe aanwinst zoveel positieve reacties losmaakt. Morgen de laatste minuten eens terugkijken
 
Ik ben blij met de opportunisme maar miss zijn we nog wat vroeg met sommige uitspraken over onze nieuwe griek. Viel lekker in maar t laatste kwartier tegen een ploeg die al 3-0 achterstond en al compleet vermoeid was. Maargoed bracht teminste veel energy met zich mee hopen dat hij dit vasthoud!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik ben blij met de opportunisme maar miss zijn we nog wat vroeg met sommige uitspraken over onze nieuwe griek. Viel lekker in maar t laatste kwartier tegen een ploeg die al 3-0 achterstond en al compleet vermoeid was. Maargoed bracht teminste veel energy met zich mee hopen dat hij dit vasthoud!

Ach, ik denk dat iedereen het prachtig vind dat hij net uit het vliegtuig komt gestapt en dan even de trukkendoos ala Messi opengooit en eigenlijk alleen maar goede dingen doet.
 
Laatste 25 of zo moeten missen. Mooi om te lezen dat onze nieuwe aanwinst zoveel positieve reacties losmaakt. Morgen de laatste minuten eens terugkijken
Stel je er niet al te veel van voor. Leuke techniek, maar ik vraag me af of dit nou echt de missing link is, waar zou hij moeten spelen? Ten koste van wie? Leuk voor de laatste 15 minuten. Wel een coole baard
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan