PSV - Apollon Limassol | Donderdag 22 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Guti en Rosario zijn niet in staat om de bal bij de aanvallers te krijgen. Dan is er nog maar 1 opkomende back i.p.v. 2, en die is ook uit vorm. Bergwijn staat te dicht bij de aanvallers en is te weinig middenvelder.
 
Mo op 10 en Bergwijn van de flank lijkt me de belangrijkste omzetting. En misschien toch maar gewoon Mitroglu dan brengen voor Malen voor plan B. Want met kapstok Luuk ging 't ook best aardig.
 
Daaaag ga maar lekker slapen. Aan supporters die al wensen dat de trainer oprot na 2 competitie wedstrijden hebben we niet zo veel.
Positief is dat de Cyprioten met hun camping elftal geen kans krijgen
Gakpo, Ihattaren, Baumgartl, Viergever spelen wel goed. Maar ik begrijp de kritiek in het algeneen wel. In het uitduel zal het misschien een stuk moeilijker worden, dan is dit je kans. En ik denk dat je met deze manier van aanvallen ookgeen potten kunt breken in de Eredivisie. Positief is dat we verdedigend prima zijn, maar we zullen aanvallend uit een ander vaatje moeten tappen
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp t hele spel voorin ook niet. We hebben allemaal snelle jongens lopen en ik zie ze alleen maar in de bal komen met zn allen om hm vervolgens in te leveren. Totaal geen diepgang, worden geen gaten getrokken. Ik snap niks van dit concept en ik heb t idee dat de spelers nog minder er van begrijpen.
 
Positief is dat de Cyprioten met hun camping elftal geen kans krijgen
Gakpo, Ihattaren, Viergever spelen wel goed. Maar ik begrijp de kritiek in het algeneen wel. In het uitduel zal het misschien een stuk moeilijker worden, dan is dit je kans. En ik denk dat je met deze manier van aanvallen ookgeen potten kunt breken in de Eredivisie. Positief is dat we verdedigend prima zijn, maar we zullen aanvallend uit een ander vaatje moeten tappen

Geen kans? Volgens mij hadden ze de beste en redt Zoet ternauwernood.
 
Mo op 10 en Bergwijn van de flank lijkt me de belangrijkste omzetting. En misschien toch maar gewoon Mitroglu dan brengen voor Malen voor plan B. Want met kapstok Luuk ging 't ook best aardig.
Ach van Bommel wil het gewoon niet zien, zéér pijnlijk voor iedere PSV supporter.
 
Mo op 10 en Bergwijn van de flank lijkt me de belangrijkste omzetting. En misschien toch maar gewoon Mitroglu dan brengen voor Malen voor plan B. Want met kapstok Luuk ging 't ook best aardig.

Ik vraag me ook af in hoeverre je het met Malen gaat redden tegen twee bomen. Die gasten duiken er continu met 2 man op zodra de bal achterin komt. Altijd in meerderheid
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan