Ritsu Doan (A)

Ik ben wel een klein beetje fan van Doan. Goeie techniek, functioneel, en echt een goede knal voor zijn leeftijd. Die kan de Nederlandse top echt wel aan denk ik.
Maar voor 10 miljoen of meer zou ik 'm niet halen.
13,5 plus doorverkoop is natuurlijk gestoord.

Plus ik dacht dat ze op zoek waren naar ervaring en stootkracht. Met alle respect, dat is Doan natuurlijk niet.
 
Admin, mag deze man een gele kaart? :cry:

Nijland...De meest voorspelbare miskoop. Dat je me daar aan moet herinneren..
Ik kan me het moment dat Mocro me een smsje stuurde met de mededeling dat Stefke was aangetrokken ook nog goed herinneren. Ik was op vakantie in Italië en liep net m'n stacaravan in om een pilsje te pakken. Trauma!

.......Dus onder het mom van gedeelde smart is halve smart. Lest we forget! :maniac:
 
Ik kan me het moment dat Mocro me een smsje stuurde met de mededeling dat Stefke was aangetrokken ook nog goed herinneren. Ik was op vakantie in Italië en liep net m'n stacaravan in om een pilsje te pakken. Trauma!

.......Dus onder het mom van gedeelde smart is halve smart. Lest we forget! :maniac:
Ik werkte op dat moment tijdens studie bij een telemarketing bedrijf (gewoon callcenter). Had training die dag voor Nuon, Mn oren klapperden bij t bericht.
Mooi hoe bepaalde levensgrote wereld gebeurtenissen je bij blijven en je weet waar en wat je aan het doen was.

Doan, 13,5 milj? Ik zeg, nait doan.
 
Nu vind ik Doan wel veel beter dan Nijland toen was, niet 13,5 miljoen beter, maar wel veel beter.
 
Waar zijn ze bij PSV mee bezig??? Doan is waarschijnlijk te duur 13,5 miljoen euro en als het afketst is het vizier gericht op Nicolas Ivan Gonzalez een rechterspits??? Je zoekt een creatieve middenvelder die blijkt te duur en dan neem je nog een flankspeler, wat een prutser die JDJ WANBELEID.
Een spits en een creatieve middenvelder moet er komen niet nog een flankspeler.
 
Waar zijn ze bij PSV mee bezig??? Doan is waarschijnlijk te duur 13,5 miljoen euro en als het afketst is het vizier gericht op Nicolas Ivan Gonzalez een rechterspits??? Je zoekt een creatieve middenvelder die blijkt te duur en dan neem je nog een flankspeler, wat een prutser die JDJ WANBELEID.
Een spits en een creatieve middenvelder moet er komen niet nog een flankspeler.
Inderdaad, mismanagement van jewelste.
Ik snap dan ook niet dat Gerbrands en de RVC, dit achterlijk gedoe geen halt toeroept.
Het voortbestaan van PSV als club moeten zij waarborgen.
 
Laatst bewerkt:
Waar zijn ze bij PSV mee bezig??? Doan is waarschijnlijk te duur 13,5 miljoen euro en als het afketst is het vizier gericht op Nicolas Ivan Gonzalez een rechterspits??? Je zoekt een creatieve middenvelder die blijkt te duur en dan neem je nog een flankspeler, wat een prutser die JDJ WANBELEID.
Een spits en een creatieve middenvelder moet er komen niet nog een flankspeler.
En die Busquets hoor je niets meer van.
 
Ik ben wel een klein beetje fan van Doan. Goeie techniek, functioneel, en echt een goede knal voor zijn leeftijd. Die kan de Nederlandse top echt wel aan denk ik.
Maar voor 10 miljoen of meer zou ik 'm niet halen.
13,5 plus doorverkoop is natuurlijk gestoord.

Plus ik dacht dat ze op zoek waren naar ervaring en stootkracht. Met alle respect, dat is Doan natuurlijk niet.
 
Doan is erg duur. Het zal een speler zijn voor de breedte, tenzij hij zich super ontwikkelt. Met Doan haal je wel een fan base binnen, de Japanse supporter. Nu we Lozano kwijtraken zal de commercie in Mexico minder positieve resultaten laten zien. Japan is een heel groot afzetgebied.
 
Doan is erg duur. Het zal een speler zijn voor de breedte, tenzij hij zich super ontwikkelt. Met Doan haal je wel een fan base binnen, de Japanse supporter. Nu we Lozano kwijtraken zal de commercie in Mexico minder positieve resultaten laten zien. Japan is een heel groot afzetgebied.

Wat levert zo'n fanbase op? Heeft PSV echt veel verdiend aan bijvoorbeeld Lozano in Mexico?
 
Terug
Bovenaan Onderaan