Goed nieuws, de cotractverlenging!

Ik heb nog een stukje van de wedstrijd tegen Grauhund terug gekeken - omdat ik toch geen leven heb - en dan zie je dat Bergwijn het op 10 eigenlijk echt niet zo slecht doet als ik hier lees. Hij komt bijna altijd uit de drukte met een passeeractie (Dat zie je niet vaak meer), en ik zie hem toch regelmatig Malen en Bruma in kansrijke posities brengen. En. hij heeft een goede klik met Guti. Hij is alleen zelf in kansrijke positie te wild. Als hij rustiger voor de goal wordt, zie ik hem op 10 eigenlijk best slagen.

Sorry, mensen.
 
Goed nieuws, de cotractverlenging!

Ik heb nog een stukje van de wedstrijd tegen Grauhund terug gekeken - omdat ik toch geen leven heb - en dan zie je dat Bergwijn het op 10 eigenlijk echt niet zo slecht doet als ik hier lees. Hij komt bijna altijd uit de drukte met een passeeractie (Dat zie je niet vaak meer), en ik zie hem toch regelmatig Malen en Bruma in kansrijke posities brengen. En. hij heeft een goede klik met Guti. Hij is alleen zelf in kansrijke positie te wild. Als hij rustiger voor de goal wordt, zie ik hem op 10 eigenlijk best slagen.

Sorry, mensen.
Dat is wat ik bedoelde gisteren. Je creëert best veel kansen (veel gaat via Bergwijn). Maar niemand schiet ze er in. Dan lijkt elke wedstrijd moeizaam.
 
Dat is wat ik bedoelde gisteren. Je creëert best veel kansen (veel gaat via Bergwijn). Maar niemand schiet ze er in. Dan lijkt elke wedstrijd moeizaam.

Ja, eigenlijk lijkt me dat het grootste probleem. Er is geen rust voor de goal. De net-geen tieners hebben een mentor nodig, ook in het veld.
 
Goed nieuws, de cotractverlenging!

Ik heb nog een stukje van de wedstrijd tegen Grauhund terug gekeken - omdat ik toch geen leven heb - en dan zie je dat Bergwijn het op 10 eigenlijk echt niet zo slecht doet als ik hier lees. Hij komt bijna altijd uit de drukte met een passeeractie (Dat zie je niet vaak meer), en ik zie hem toch regelmatig Malen en Bruma in kansrijke posities brengen. En. hij heeft een goede klik met Guti. Hij is alleen zelf in kansrijke positie te wild. Als hij rustiger voor de goal wordt, zie ik hem op 10 eigenlijk best slagen.

Sorry, mensen.

Het is echter tweeledig, als Bergwijn (op 10) de bal heeft is t ok (vaak), maar ik vrees dat de ballen die richting Bergwijn op 10 gespeeld worden heel vaak onderschept werden. De aanspeelbaarheid en/of passing moet dus beter om Bergwijn op 10 te laten werken. Ik weet niet of dat trainbaar is (wellicht wel).

Qua balvaardigheid en gezien zijn schot (tweebenigheid) lijkt me Bruma op CAM en Bergwijn naar de flank veel logischer (als je perse met dezelfde 11 wil spelen.
 
Ajax heeft zich nooit bij PSV gemeld voor Bergwijn

link

Rondom Bergwijn werd het half mei al onrustig, omdat Ajax naar hem informeerde bij zijn management. Tot een melding bij PSV kwam het overigens nooit. De leiding van PSV sprak zich direct uit tegen een transfer naar de Amsterdammers en deed dat via verklaringen van trainer Mark van Bommel en technisch manager John de Jong. Bergwijn zelf nam de twijfel met een verklaring op de website van PSV niet helemaal weg, maar heeft dat nu wel gedaan. Niet alleen Ajax was geïnteresseerd, maar een heel contingent buitenlandse clubs van allerlei pluimage. Hij blijft PSV echter trouw.
 
Dit hele verhaal is gewoon door de media opgeblazen en in leven gehouden om publiciteit te genereren en dingen om over te schrijven. Ajax zal hem vast op het lijstje hebben gehad, maar er nooit serieus werk van hebben gemaakt. Simpelweg te duur. Ik heb zelf in ieder geval nooit gevreesd dat Bergwijn naar Ajax zou gaan.
 
Ajax is bezig geweest, geholpen door hun eigen mediakanalen, om paniek en chaos te creëren bij PSV in de zomer....en dat is ze aardig gelukt. Gelukkig hebben we Bergwijn uiteindelijk voor nog een extra jaar weten te behouden.
 
Ajax is bezig geweest, geholpen door hun eigen mediakanalen, om paniek en chaos te creëren bij PSV in de zomer....en dat is ze aardig gelukt. Gelukkig hebben we Bergwijn uiteindelijk voor nog een extra jaar weten te behouden.
Paniek bij PSV of bij de fans? Neem aan dat in de hoogste regionen men rustig blijft zolang er geen bod komt.
 
Nou PSV zelf reageerde ook niet bepaald kalm en professioneel... JdJ en MvB hebben zelf ook veel geroepen over deze zaak en paniekerig wel te verstaan...
 
Nou PSV zelf reageerde ook niet bepaald kalm en professioneel... JdJ en MvB hebben zelf ook veel geroepen over deze zaak en paniekerig wel te verstaan...

Gelukkig maar dat niemand hier op dit mooie forum erin trapte en iedereen de rust zelve bleef. Je hebt hier en op Twitter niemand horen suggeren dat "het niet door speler en staff over die klickbait artikelen praten en teken was van bekennen"..

Sorry voor de cynische ondertoon maar in mijn ogen is (social) media meer t probleem en dit keer niet JdJ of MvB. Blijven genoeg zaken over die je ze uiteraard wel kwalijk kan nemen. Maar goed, dat is slechts mijn mening natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan