Het idee achter deze meme is dat je in het lijstje een foto shopt van iets of iemand waar je ooit close of anderzijds nauw bij betrokken was of die belangrijk voor je was en die nu weg is of die je mist. Vul maar in wat ik daar mee bedoel ;) (spoiler: Luuk de Jong, zijn goals en kwaliteiten in de lucht, ik mis ze)
Vrees dat je m ook moet uitleggen wat n meme is..
 
Ja, maar het gaat er meer om dat jij je in het karakter verplaatst. Verder ga ik hem niet uitleggen, want grappen uitleggen is oncomfortabel :oops:
Ja, dat is ook niet leuk. Laten we het er maar op houden dat ik te oud ben voor memes.
Wie is Wolverine?? :mad:
Deze?:
ababca39b72d256cd8f47a8f114169165f42dba3.jpg
 
Ik vind het wel leuk om te zien dat Luuk vooralsnog belangrijker voor zijn club is dan de zogeheten megatalenten Frenkie en De Ligt.

Luuk is gewoon enorm ondergewaardeerd. Ja, zijn techniek is niet fijnbesnaard, zullen we maar zeggen. Maar hij maakt dat meer dan goed door zijn leiderschap en personality, sluwheid, loopvermogen en ongelooflijke kopkracht. Koeman mag hem van mij zo op 9 zetten.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel leuk om te zien dat Luuk vooralsnog belangrijker voor zijn club is dan de zogeheten megatalenten Frenkie en De Ligt.

Luuk is gewoon enorm ondergewaardeerd. Ja, zijn techniek is niet fijnbesnaard, zullen we maar zeggen. Maar hij maakt dat meer dan goed door zijn leiderschap en personality, sluwheid, loopvermogen en ongelooflijke kopkracht. Koeman mag hem van mij zo op 9 zetten.
Eens. Alleen kun je de rollen niet met elkaar vergelijken: in een elftal waar Messi alles bepaalt, speelt een ieder in principe een bijrol. Bovendien is Frenkie bijv een controleur, weliswaar opbouwend maar toch niet een 10 of zo. Opvallen doe je dan ook niet zo snel. Je moet het elftal onopgemerkt beter laten spelen. Pas nu hij weg is, zie je hoe belangrijk hij was voor Ajax.
 
Eens. Alleen kun je de rollen niet met elkaar vergelijken: in een elftal waar Messi alles bepaalt, speelt een ieder in principe een bijrol. Bovendien is Frenkie bijv een controleur, weliswaar opbouwend maar toch niet een 10 of zo. Opvallen doe je dan ook niet zo snel. Je moet het elftal onopgemerkt beter laten spelen. Pas nu hij weg is, zie je hoe belangrijk hij was voor Ajax.

Oh, dat is zonder meer waar. Frenkie is een briljante voetballer, hoewel in mijn optiek nog steeds erg kwetsbaar onder druk.

Maar ik wilde de schijnwerpers even op onze Luukieluukieluuk zetten.

Daar had ik gewoon zin in, en ik vond dat het moest gebeuren.
 
Tja de Ligt kan alvast wennen aan de bank Chiellini en Bonucci spelen altijd gewoon en hij mag ze aflossen bij blessure of een onbelangrijke pot. Goede keus.....
 
Oh, dat is zonder meer waar. Frenkie is een briljante voetballer, hoewel in mijn optiek nog steeds erg kwetsbaar onder druk.

Maar ik wilde de schijnwerpers even op onze Luukieluukieluuk zetten.

Daar had ik gewoon zin in, en ik vond dat het moest gebeuren.
En dat heeft u goed gedaan!
 
Ik vind het wel leuk om te zien dat Luuk vooralsnog belangrijker voor zijn club is dan de zogeheten megatalenten Frenkie en De Ligt.

Luuk is gewoon enorm ondergewaardeerd. Ja, zijn techniek is niet fijnbesnaard, zullen we maar zeggen. Maar hij maakt dat meer dan goed door zijn leiderschap en personality, sluwheid, loopvermogen en ongelooflijke kopkracht. Koeman mag hem van mij zo op 9 zetten.
Gescoord of zo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan