Ho, PSV is degene die dit aanvraagt. Als PSV geen uitstel vraagt, dan hoeft de KNVB ook geen wedstrijden te verplaatsen.


Gebrands hier de schuld van geven is van de zotte.
KNVB heeft dit belachelijke middel in het leven geroepen en als P.S.V. er niks mee doet en Ajax zou er wel gebruik van maken en die zouden verder komen wordt er ook op Gebrands gemopperd.

Ik ben hier op tegen, vind dat wedstrijden maximaal een dag (van zaterdag naar zondag of andersom) verzet mogen worden in verband met vliegreizen en dergelijke.

Maar de schuld ligt hier zoals zovaak bij fouten in het Nederlandse voetbal bij de incompetente KNVB.

Zeg toch ook niet dat P.S.V. het niet vraagt.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...jax-en-vervroegt-competitieduel-in-venlo.html

Het hek is nu van de dam. Zaadje is vorig jaar geplant, nu volgt ene verzoek na het andere en ze worden gehonoreerd ook. Wachten is op het verzoek dat afgewezen wordt en dan hebben we de volgende rel te pakken.

Misschien een volgende keer echte bestuurders met een bewezen staat van dienst in Zeist zetten i.p.v. mensen die toevallig eens tegen een bal getrapt hebben.
Dit gaat om een verplaatsing van 75 minuten, dat moet toch geen probleem zijn lijkt me? Het wordt wat mij betreft pas een issue als er wedstrijden naar doordeweeks worden verplaatst zoals vorig seizoen met Ajax-PEC of zelfs complete speelrondes. Dat vind ik niet kunnen.
Maar dit...
 
Dit gaat om een verplaatsing van 75 minuten, dat moet toch geen probleem zijn lijkt me? Het wordt wat mij betreft pas een issue als er wedstrijden naar doordeweeks worden verplaatst zoals vorig seizoen met Ajax-PEC of zelfs complete speelrondes. Dat vind ik niet kunnen.
Maar dit...

Zoals wij die nu lekker op woensdagavond om 18.30 mogen aftrappen.

Overigens waar gaat het over, een wedstrijd 75 minuten willen verplaatsen. Wat zijn het voor watjes tegenwoordig.
 
Dit gaat om een verplaatsing van 75 minuten, dat moet toch geen probleem zijn lijkt me? Het wordt wat mij betreft pas een issue als er wedstrijden naar doordeweeks worden verplaatst zoals vorig seizoen met Ajax-PEC of zelfs complete speelrondes. Dat vind ik niet kunnen.
Maar dit...
Gaat mij gewoon om het nut en hellend vlak waarop je terecht komt. Is het Nederlands voetbal geholpen met 75 minuten ja? Zowel KNVB als aanvrager (dus zowel Ajax als PSV) maken zich belachelijk met dit soort aanvragen.
 
Dit gaat om een verplaatsing van 75 minuten, dat moet toch geen probleem zijn lijkt me? Het wordt wat mij betreft pas een issue als er wedstrijden naar doordeweeks worden verplaatst zoals vorig seizoen met Ajax-PEC of zelfs complete speelrondes. Dat vind ik niet kunnen.
Maar dit...

Dit slaat nergens op. De reden: 'Op sportieve gronden wordt het verzoek van Ajax dus ingewilligd en de wedstrijd teruggezet naar 18.30 uur.'
In het vervolg zal de KNVB zulke verzoeken honoreren zodat Nederlandse clubs zich optimaal kunnen voorbereiden op hun duels in de Champions League en Europa League.

Het is een lachertje. Maar liefst een dik uur meer "rust". :ROFL: :lmao:
Ik wil nogmaals benadrukken dat het me geen reet uitmaakt op welk tijdstip Ajax de wedstrijden speelt, maar zo maken ze er toch met zijn allen een potje van. De KNVB is volledig de weg kwijt. Compleet van de pot gerukt. :maniac:
 
Dit slaat nergens op. De reden: 'Op sportieve gronden wordt het verzoek van Ajax dus ingewilligd en de wedstrijd teruggezet naar 18.30 uur.'
In het vervolg zal de KNVB zulke verzoeken honoreren zodat Nederlandse clubs zich optimaal kunnen voorbereiden op hun duels in de Champions League en Europa League.

Het is een lachertje. Maar liefst een dik uur meer "rust". :ROFL: :lmao:
Ik wil nogmaals benadrukken dat het me geen reet uitmaakt op welk tijdstip Ajax de wedstrijden speelt, maar zo maken ze er toch met zijn allen een potje van. De KNVB is volledig de weg kwijt. Compleet van de pot gerukt. :maniac:

De aansluiting van de ns is dan stukken beter. Daardoor scheelt het behoorlijk wat reistijd.
 
Argument dat 75 minuten niks voorstelt vind ik enigszins kort door de bocht. Een wedstrijd op zondagavond 20.00 zou voor mij betekenen dat ik direct vanuit Eindhoven met het OV naar Wageningen moet en pas om 00.30 's nachts op m'n kamer ben. Die 75 minuten zouden in mijn geval veel uitmaken. Een wedstrijd om 19.45 betekent dat je om 21.30 klaar bent, vertrekt om 22.00 en pas rond middernacht terug in Amsterdam zou zijn. Aangezien je Dinsdag al voor de Champions League speelt wil je een zo optimaal mogelijke zondag en maandag. Sterker nog, ik weet niet of je maandag nog veel gaat voorbereiden, want je moet ook nog naar Cyprus reizen. Ik vind het vergelijkbaar met die waardeloze fruitschaal. Daardoor is de voorbereiding van PSV op Basel een rommeltje geworden. Met als kanttekening dat de fruitschaal een nietszeggende prijs is en wat mij betreft überhaupt niet gespeeld had hoeven worden.

Wat mij wel zorgen baart is dat deze verzoeken zo eenvoudig voor lief worden genomen. Volgens mij hebben de clubs en de KNVB helemaal geen oog voor de supporters. Enfin, 75 minuten eerder, daar zal niemand om mekkeren. Maar ik zie de KNVB en clubs met nog krankzinnigere tijden komen, doordeweeks of zondagavond later dan 20 uur bijvoorbeeld. Maar zolang men het argument 'in het belang van het Nederlands voetbal' voor lief blijft nemen, komt er een dag dat de supporters de pineut worden. Ikzelf kan dit seizoen als minstens 5 van de 17 thuiswedstrijden niet meer. Ik vrees dat dit aantal nog op gaat lopen en ik over enkele jaren zelfs mijn seizoenskaart beter kan opzeggen. Er vanuit gaande dat de KNVB en in mijn geval PSV bezig blijven met het sjoemelen van de tijden :mad:.
 
Argument dat 75 minuten niks voorstelt vind ik enigszins kort door de bocht. Een wedstrijd op zondagavond 20.00 zou voor mij betekenen dat ik direct vanuit Eindhoven met het OV naar Wageningen moet en pas om 00.30 's nachts op m'n kamer ben. Die 75 minuten zouden in mijn geval veel uitmaken. Een wedstrijd om 19.45 betekent dat je om 21.30 klaar bent, vertrekt om 22.00 en pas rond middernacht terug in Amsterdam zou zijn. Aangezien je Dinsdag al voor de Champions League speelt wil je een zo optimaal mogelijke zondag en maandag. Sterker nog, ik weet niet of je maandag nog veel gaat voorbereiden, want je moet ook nog naar Cyprus reizen. Ik vind het vergelijkbaar met die waardeloze fruitschaal. Daardoor is de voorbereiding van PSV op Basel een rommeltje geworden. Met als kanttekening dat de fruitschaal een nietszeggende prijs is en wat mij betreft überhaupt niet gespeeld had hoeven worden.

Wat mij wel zorgen baart is dat deze verzoeken zo eenvoudig voor lief worden genomen. Volgens mij hebben de clubs en de KNVB helemaal geen oog voor de supporters. Enfin, 75 minuten eerder, daar zal niemand om mekkeren. Maar ik zie de KNVB en clubs met nog krankzinnigere tijden komen, doordeweeks of zondagavond later dan 20 uur bijvoorbeeld. Maar zolang men het argument 'in het belang van het Nederlands voetbal' voor lief blijft nemen, komt er een dag dat de supporters de pineut worden. Ikzelf kan dit seizoen als minstens 5 van de 17 thuiswedstrijden niet meer. Ik vrees dat dit aantal nog op gaat lopen en ik over enkele jaren zelfs mijn seizoenskaart beter kan opzeggen. Er vanuit gaande dat de KNVB en in mijn geval PSV bezig blijven met het sjoemelen van de tijden :mad:.

Heb je helemaal gelijk in. Vanwege mijn reistijd en werk moet ik ook vrij veel wedstrijden laten schieten nu. Als het nog gekker wordt zeg ik zeker mijn seizoenkaart op. Zou zonde zijn want inheb er al bijna 40 jaar 1
 
https://www.vi.nl/nieuws/europees-succes-psv-zorgt-voor-uitgeklede-speelronde-in-eredivisie

Blijkbaar is Ajax-Fortuna ook al verplaatst naar 25 september en dat zal ook met Feyenoord-AZ gebeuren.
Hemeltergend. Maar aangezien we inlopen op Oostenrijk, zal KNVB het uitleggen als een succes, hoewel het geen donder te maken heeft met alle uurtjes winst voor het fysieke herstel. Dacht dat KNVB niet beroerder kon, maar die verwachting van mij hebben ze toch maar mooi gelogenstraft.
 
Ik denk dat de KNVB de competitie moet vervroegen om echte successen te waarborgen. Dan heb je een beter ingespeeld team die aantreed in de voorrondes. Twee keer spelen per week is wat mij betreft een minder probleem.
 
Ik denk dat de KNVB de competitie moet vervroegen om echte successen te waarborgen. Dan heb je een beter ingespeeld team die aantreed in de voorrondes. Twee keer spelen per week is wat mij betreft een minder probleem.

En dan de supporters weer klagen dat ze op vakantie zijn?
 
Ik snap overigens dat de wedstrijd verplaatst wordt, maar 14:30 is een prima tijdstip toch? Waarom 20:00? PSV heeft dan juist minder rust in aanloop naar de volgende Europese wedstrijd.
 
PSV - Vitesse om 20.45 uur i.p.v. 18.30 uur.

De wedstrijden Ajax – sc Heerenveen en PSV – Vitesse in speelronde 6 van de Eredivisie krijgen een andere aanvangstijd. Door de kwalificatie van Ajax voor de groepsfase van de Champions League spelen de Amsterdammers op 14 september nu om 18.30 uur. De wedstrijd van Europa League-deelnemer PSV begint om 20.45 uur.

link

Door al die gekke aanvangstijden moeten er steeds veranderingen plaatsvinden.
Het wordt het seizoen van verschuiven van wedstrijden en tijdstippen. :maniac:
 
Wat ik persoonlijk raar vind is dat de clubs eerst met een voorstel bij de KNVB komen om de de competitie aan te passen met een aparte kampioens competitie op het eind zodat de weerbaarheid van de elftallen omhoog gaat ivm betere prestaties in Europa, dit is gelukkig niet door gegaan. Vervolgens komt de KNVB met het idee om wedstrijden te verplaatsen ivm een optimale voorbereiding voor de Europese wedstrijden, beetje tegenstrijdig lijkt me ( In hetzelfde weekend maar een dag eerder of later vind ik dan wel prima, eigenlijk zoals het al was). Ik vind het persoonlijk dan ook een beetje hypocriet dat de clubs hier dankbaar gebruik van maken. Dat doen ze in mijn ogen dan ook alleen maar om het bekende puntverlies na een Europese wedstrijd te ontlopen. Gewoon competitie vervalsing in mijn ogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan