Algemene transfergeruchten

Dolberg wordt hier genoemd.

Zodra PSV zich momenteel voor Dolberg zou melden zeggen ze in Amsterdam heel simpel: "Prima, maar dan willen we Bergwijn in de deal betrekken en daar nog slechts enkele miljoenen voor bijleggen, gezien jullie Dolberg van ons krijgen".

Voor PSV totaal niet interessant dus.

Eerder heb ik hier al gezegd: er zijn voor PSV slechts een beperkt aantal Eredivisie spelers goed genoeg, of interessant genoeg -mits we niet in de daadwerkelijke jeugdselecties O17, O16, O15 meetellen- Dolberg is er hier niet een van. (categorie: niet interessant genoeg)
 
En is dat erg? Malen kan dan naar de zijkant en Met Dolberg heb je dan ook een aanval om te smullen. Plus 20 miljoen , lijkt mij een prima deal hoor.
 
Over Dolberg kunnen we wel ophouden, dat gaat niet gebeuren. Zou Batshuayi haalbaar zijn? Komt niet in de plannen voor van Chelsea. Anderlecht heeft ook interesse, maar ik denk dat een transfer voor beide niet realistisch is. Defour mag vertrekken bij Burnley vanwege een eenjarig contract. We waren ooit dicht bij zijn komst, maar ik twijfel of hij nu nog een meerwaarde is voor ons.
 
Over Dolberg kunnen we wel ophouden, dat gaat niet gebeuren. Zou Batshuayi haalbaar zijn? Komt niet in de plannen voor van Chelsea. Anderlecht heeft ook interesse, maar ik denk dat een transfer voor beide niet realistisch is. Defour mag vertrekken bij Burnley vanwege een eenjarig contract. We waren ooit dicht bij zijn komst, maar ik twijfel of hij nu nog een meerwaarde is voor ons.

Dufour direct halen ......kan na zijn zoveelste revalidatie (wie weet hoelang) misschien dit seizoen nog meedoen................
 
Misschien den ervaren cv halen? Ooh wacht.. Schwaab is er en we hebben al 6 c’s Onder contract staan.

Doe dan maar een spits of cm met ervaring, wel voor de basis. Schwaab is al terug gehaald voor de kleedkamer namelijk.
 
Ik zou met de 35 miljoen voor Lozano en hopelijk verkassen sainsbury, Luckassen en Ramselaar nog eerst het geld gaan steken in het middenveld.
* Koopmeiners, wat zal hij kosten? Kan als
nood aan de man is ook nog op LCV, anders
zou ik op die positie Sadilek gaan zetten,
een bijtertje als LCVM. Gutti is verdedigend
niet goed genoeg.
* als aanvallende middenvelder zou ik het
aandurven met Ihattaren, transfervrij zou
ik dan gaan voor de ervaren Honda. Prima
speler met ervaring, werklust en perfecte
pass. Kost geen som, is redelijk blessure
gevoelig maar samen met Afallay en Mo
moet dat kunnen.
* met Rosario ben ik klaar, het liefste zou ik
Propper daar zien staan maar weet niet
wat hij moet kosten, interesse heeft en of
hij uberhaupt verkocht mag worden.
* psv mist een type de Jong, er is geen echte
spits en men heeft een type Dost, de jong
nodig, er zal bij een topclub toch wel een
goede spits rondlopen, bv een Raffael van
BMG, speelt niet veel is 34 en 3e spits daar
Een jaartje huren tot dat Piroe en lammers
er zijn. ( is niet mijn eerste keus maar er
zal bij City, UTD of BVB toch wel wat rond
lopen.

------------------------Unnerstall - - - - - - - - - - - - - - - -
------------------------zoet----------------------------------------
-----------------------ruiter---------------------------------------
Dumfries-----Schwaab----baumgartl----------lato
Teze------------boscagli-----viergever-------gloster

Propper-----------Ihattaren------------Koopmeiners
Rosario-----------honda--------------------------sadilek
Afellay------------thomas-----------------------------------

Malen-------------echte spits-----------------bergwijn
Gakpo------------lammers---------------------bruma

Tja en gutti???
 
Misschien interessante optie/out of the box oplossing:
Fellaini terug naar Europa halen?
(Al verdient die vast en zeker bakken geld in China. )

Pröpper zou ik graag zien komen, maar denk dat die liever nog eens een stapje omhoog doet binnen de Premier league, dan terugkeren bij zijn oude club.. Gewaarde kracht zonder sterallures, prima speler voor heel wat teams denk ik.
 
Luckassen en Sainsbury beide laten vertrekken vind ik toch wel redelijk risicovol. Je houdt dan 3 cv's over, mocht 1 van die drie een langdurige blessure oplopen dan heb je geen alternatieven meer, voor op de bank, invalbeurten en in geval van schorsingen.

Daarnaast denk ik wel dat er middenvelders moeten vertrekken: Guti, Rosario, Ihattaren, Sadilek, Ramselaar, Thomas, Afellay, Pereiro, Hendrix. Zeker als je nog een middenvelder wil aantrekken is dit echt te veel. (Of toch overgaan op 4-4-2)

Pereiro en Ramselaar lijkt mij de meest voor de hand liggend om te vertrekken, Pereiro omdat hij het meest zal opbrengen en Ramselaar omdat hij het minste uitzicht heeft op een basisplaats (of zelfs plek op de bank). In het geval dat er een extra middenvelder komt is het misschien zelfs beter dat een derde speler vertrekt: Hendrix, Thomas?
 
Iemand een idee hoe/wanneer van Ginkel fit is?
Hij is wat mij betreft 'the missing link' in dit psv, en kan zo gauw ook geen betere optie bedenken..
 
Luckassen en Sainsbury beide laten vertrekken vind ik toch wel redelijk risicovol. Je houdt dan 3 cv's over, mocht 1 van die drie een langdurige blessure oplopen dan heb je geen alternatieven meer, voor op de bank, invalbeurten en in geval van schorsingen.

Daarnaast denk ik wel dat er middenvelders moeten vertrekken: Guti, Rosario, Ihattaren, Sadilek, Ramselaar, Thomas, Afellay, Pereiro, Hendrix. Zeker als je nog een middenvelder wil aantrekken is dit echt te veel. (Of toch overgaan op 4-4-2)

Pereiro en Ramselaar lijkt mij de meest voor de hand liggend om te vertrekken, Pereiro omdat hij het meest zal opbrengen en Ramselaar omdat hij het minste uitzicht heeft op een basisplaats (of zelfs plek op de bank). In het geval dat er een extra middenvelder komt is het misschien zelfs beter dat een derde speler vertrekt: Hendrix, Thomas?
3 CV's? 4 toch? Baumgartl, Viergever, Schwaab en Boscagli? lijkt mij prima.

Overbodige spelers moeten echt verkocht worden: Sainsbury, Luckassen, Ramselaar en wat mij betreft ook Thomas. Rosario, Hendrix, Sadilek is er ook een te veel, vind ik.
 
Laat ik dan maar weer eens een mening verkondigen waar ik mogelijkerwijs raar op aangekeken ga worden.

Het verkopen van Pereiro en Ramselaar levert een positie op in het middenveld, er is al een het een en het ander gezegd over het gebrek aan diepgang en scorend vermogen in ons middenveld.

Mijn voormalig clubgenoot en dorpsgenoot Branco van den Boomen, speelt gewoon momenteel op de Aalsterweg nadat zijn avontuur bij Ajax hem geen basisplaats opleverde en hij bij SC Heerenveen stelselmatig genegeerd is ten faveure van spelers die minder aanspraak maakten toen der tijd op een basisplaats.

Nu inmiddels al weer een tijdje aan de Aalsterweg, maar nog altijd een middenvelder met enorme potentie, goede techniek en diepgang. Uiteraard een gok, maar een goedkope gok en tevens iemand die onder de rook van Eindhoven vandaan komt. Doet mij een beetje denken aan Marco van Ginkel qua speelstijl, waar hij mogelijkerwijs iets meer oog heeft nog voor zijn verdedigende aspect.

In mijn optiek een waardevolle aanvulling op de selectie die niet veel hoeft te kosten. Iedereen die deze jongen gevolgd heeft is altijd verbaasd geweest over het feit dat hij na zijn jeugdperiode bij Willem II, het niet gered heeft bij Ajax en SC Heerenveen. Ik begrijp wel waarom, gezien dit gewoon een goede middenvelder is.

Ben benieuwd of welke club (wij waarschijnlijk niet) de gok nog gaat wagen met Branco van den Boomen voor 1 september...
 
Laat ik dan maar weer eens een mening verkondigen waar ik mogelijkerwijs raar op aangekeken ga worden.

Het verkopen van Pereiro en Ramselaar levert een positie op in het middenveld, er is al een het een en het ander gezegd over het gebrek aan diepgang en scorend vermogen in ons middenveld.

Mijn voormalig clubgenoot en dorpsgenoot Branco van den Boomen, speelt gewoon momenteel op de Aalsterweg nadat zijn avontuur bij Ajax hem geen basisplaats opleverde en hij bij SC Heerenveen stelselmatig genegeerd is ten faveure van spelers die minder aanspraak maakten toen der tijd op een basisplaats.

Nu inmiddels al weer een tijdje aan de Aalsterweg, maar nog altijd een middenvelder met enorme potentie, goede techniek en diepgang. Uiteraard een gok, maar een goedkope gok en tevens iemand die onder de rook van Eindhoven vandaan komt. Doet mij een beetje denken aan Marco van Ginkel qua speelstijl, waar hij mogelijkerwijs iets meer oog heeft nog voor zijn verdedigende aspect.

In mijn optiek een waardevolle aanvulling op de selectie die niet veel hoeft te kosten. Iedereen die deze jongen gevolgd heeft is altijd verbaasd geweest over het feit dat hij na zijn jeugdperiode bij Willem II, het niet gered heeft bij Ajax en SC Heerenveen. Ik begrijp wel waarom, gezien dit gewoon een goede middenvelder is.

Ben benieuwd of welke club (wij waarschijnlijk niet) de gok nog gaat wagen met Branco van den Boomen voor 1 september...
Branco is wat mij betreft welkom bij PSV...!
Zijn vader is die-hard PSV-er en hijzelf ook...:DANCE:
 
Laatst bewerkt:
Laat ik dan maar weer eens een mening verkondigen waar ik mogelijkerwijs raar op aangekeken ga worden.

Het verkopen van Pereiro en Ramselaar levert een positie op in het middenveld, er is al een het een en het ander gezegd over het gebrek aan diepgang en scorend vermogen in ons middenveld.

Mijn voormalig clubgenoot en dorpsgenoot Branco van den Boomen, speelt gewoon momenteel op de Aalsterweg nadat zijn avontuur bij Ajax hem geen basisplaats opleverde en hij bij SC Heerenveen stelselmatig genegeerd is ten faveure van spelers die minder aanspraak maakten toen der tijd op een basisplaats.

Nu inmiddels al weer een tijdje aan de Aalsterweg, maar nog altijd een middenvelder met enorme potentie, goede techniek en diepgang. Uiteraard een gok, maar een goedkope gok en tevens iemand die onder de rook van Eindhoven vandaan komt. Doet mij een beetje denken aan Marco van Ginkel qua speelstijl, waar hij mogelijkerwijs iets meer oog heeft nog voor zijn verdedigende aspect.

In mijn optiek een waardevolle aanvulling op de selectie die niet veel hoeft te kosten. Iedereen die deze jongen gevolgd heeft is altijd verbaasd geweest over het feit dat hij na zijn jeugdperiode bij Willem II, het niet gered heeft bij Ajax en SC Heerenveen. Ik begrijp wel waarom, gezien dit gewoon een goede middenvelder is.

Ben benieuwd of welke club (wij waarschijnlijk niet) de gok nog gaat wagen met Branco van den Boomen voor 1 september...

Helaas is die vacature al vergeven aan De Bondscoach
 
3 CV's? 4 toch? Baumgartl, Viergever, Schwaab en Boscagli? lijkt mij prima.

Overbodige spelers moeten echt verkocht worden: Sainsbury, Luckassen, Ramselaar en wat mij betreft ook Thomas. Rosario, Hendrix, Sadilek is er ook een te veel, vind ik.

Thomas krijgt van mij net als iedere aanwinst de kans om zich te bewijzen. Verder eens, er is echt een grondige schoonmaak nodig in de selectie. Kunnen we Overmars geen Porsche onder zijn reet schuiven en aan hem de verkoop overlaten?
 
3 CV's? 4 toch? Baumgartl, Viergever, Schwaab en Boscagli? lijkt mij prima.

Overbodige spelers moeten echt verkocht worden: Sainsbury, Luckassen, Ramselaar en wat mij betreft ook Thomas. Rosario, Hendrix, Sadilek is er ook een te veel, vind ik.
Oja, ik telde Boscagli als LVV
 
Terug
Bovenaan Onderaan