PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ooit zal er ook bij AZ een talent zijn dat uitblinkt en zal slagen. En dat zie ik het meeste gebeuren bij Stengs. Over het algemeen heeft AZ een veel leuker team om naar te kijken dan ons bij elkaar geraapte zooitje.

Alleen worden ze nooit of zelden kampioen.
 
Maar ligt het dan puur aan MvB? Want met spelersmateriaal is niet zo heel veel mis volgens mij.
We hebben een voorhoede met creatieve spelers, die inderdaad te veel door het midden breien. Het lijken wel zaalvoetballers die de ander een schot op goal gunnen, maar dat schot komt er maar niet. Ik heb al zo vaak gebeden : schiet nou toch eens op goal. Het komt er helaas niet van. Daar moet MvB eens op trainen. Voetballen kunnen ze wel, maar afmaken daar gaat het toch om. Goals tellen en balbezit niet.
 
Alleen worden ze nooit of zelden kampioen.

AZ verliest nog sneller haar talentvolle spelers en daarnaast doen ze eigenlijk amper grote aankopen. Ze zijn juist nu bezig steeds meer talenten in te passen en kapitaal op te bouwen. AZ is in die zin voorlopig nog erg afhankelijk van de talenten, wat zo'n elftal grillig maakt. Daarom komen ze over een heel seizoen niet mee met de topclubs, maar kijk in het recente verleden en je ziet dat er steeds vaker resultaten of sterke wedstrijden volgen tegen de topploegen. Grote talenten helpen daarbij, dat zag je bij Ajax met De Jong en De Ligt. AZ heeft nu een zeer talentvolle lichting, waarbij het van belang is dat ze even blijven. Ik zie AZ bij voortzetting van dit beleid Feyenoord wel voorbij gaan. PSV en vooral Ajax kunnen door de begroting AZ nog wel even afhouden, maar zoals gezegd, AZ werkt zich ook financieel langzaam op.
 
Ik kan dit topic denk ik beter de komende 24 uur vermijden. Alle kritiek overigens volledig terecht, maar ik heb mijn frustraties gelukkig al kwijtgekund bij mijn vader en ondertussen heb ik me neergelegd bij onze falende coach Markie van Bommel. Voor de rest heb ik een hele leuke avond gehad, dus vooral het positieve vasthouden.

Kom maar op met de kritiek jongens. Het was echt waardeloos :zien:.
 
Oh Alvarez die nog niets speelde en Martinez zie ik alleen maar aankloten en miskleunen. Kennelijk zien wij het volledig anders.

Alvarez is nog maar net binnen bij Ajax, niet zo gek. Was de eerste keuze om onze verdediging te versterken. Martinez was de beste man tegen Paok. We zien het zeker anders...
 
Het is ook prijsschieten op dit moment. Misschien het meest verdrietige vind ik nog wel Sadilek op de LB. Verdedigend is dat zo enorm zwak dat je gewoon enorme risico's hiermee neemt, ook praktische alle kansen van Haugesund kwamen van die kant.

En dan halen we 2 LB's, hebben er zelfs nog eentje in het centrum staan. En we zetten een middenvelder (dwerg-uitvoering) op de backpositie omdat hij wel wat wegheeft van Angelino, behalve dan dat hij niet kan verdedigen, niet een vergelijkbare kracht is in de aanval en ook niet dezelfde traptechniek heeft. Ik vraag me echt af hoe slecht Boscagli en Lato zijn.
Waarom hebben wij Boscagli en Lato gehaald ??? Kapitaalvernietiging voordat het seizoen is begonnen.
 
Ik kan dit topic denk ik beter de komende 24 uur vermijden. Alle kritiek overigens volledig terecht, maar ik heb mijn frustraties gelukkig al kwijtgekund bij mijn vader en ondertussen heb ik me neergelegd bij onze falende coach Markie van Bommel. Voor de rest heb ik een hele leuke avond gehad, dus vooral het positieve vasthouden.

Kom maar op met de kritiek jongens. Het was echt waardeloos :zien:.
Hoezo is jou vader toevallig supporter van Ajax ?
 
Hoezo is jou vader toevallig supporter van Ajax ?

Nee ook gewoon een PSV'er :maniac:. Maar vanaf de eerste minuut van de wedstrijd tot aan het moment dat ik thuis kom heb ik geen internet en dus kom ik ook niet langs op het forum. Tijdens de wedstrijd, na de wedstrijd en in de auto heb ik dezelfde praatjes als die ik hier meestal houd al gehouden tegen mijn vader. Oftewel, ik heb mijn ei al kwijtgekund ;P. Geen behoefte om nu al mijn kritiek nogmaals te posten, gelukkig. Tijd om vooruit te kijken en van de leuke momenten vanavond te genieten :giggle:.
 
Heel droevig, vooral op het middenveld is het bar en boos. We komen kwaliteit te kort. Zou zo'n Toornstra niet iets voor ons zijn of had die net verlengd?
Koopmeiners vind ik ook een goede speler.
 
Heel droevig, vooral op het middenveld is het bar en boos. We komen kwaliteit te kort. Zou zo'n Toornstra niet iets voor ons zijn of had die net verlengd?
Koopmeiners vind ik ook een goede speler.
Ze moeten zich de ogen uit hun kop schamen. Volgende wedstrijd gelijk vanaf het begin Ihattaren op 10 zetten
Rosario eruit voor toch maar Hendrix. Die wil tenminste voetballen. En als Ryan Thomas fit is dan hij erin . Zolang die nep-reserve aanvoerder er maar uitvlliegt. Die kan niet eens een bal stil leggen, om dan met een zuiver schot de keeper te passeren. Dat doel is verdorie 7.32M breed...:eek::sleep:
 
Aanvallers die snel zijn en kunnen dribbelen, maar fysiek weinig bijzetten en geen enkele kopkracht

Middenvelders zonder creativiteit

Centrale verdedigers zonder inspeelpas of dribbel richting het middenveld. Backs zonder voorzet. En verdedigend houdt het bij de hele achterhoede ook niet over.

Geen enkele speler met een schot.

Nauwelijks beweging zonder bal.

Ga er maar aan staan

Bergwijn heeft vandaag nogmaals bewezen geen 10 te zijn , we spelen met vier aanvallers en 2 middenvelders vandaar dat we geen vat krijgen op het middenveld . De 2 middenvelder mogen blijkbaar ook nog niet aansluiten. De aanvallers gaan dan telkens maar solo' s doen via een overbevolkt centrum en breien zich telkens vast .
Goede spelers doch helaas nog geen ploeg
 
Ze moeten zich de ogen uit hun kop schamen. Volgende wedstrijd gelijk vanaf het begin Ihattaren op 10 zetten
Rosario eruit voor toch maar Hendrix. Die wil tenminste voetballen. En als Ryan Thomas fit is dan hij erin . Zolang die nep-reserve aanvoerder er maar uitvlliegt. Die kan niet eens een bal stil leggen, om dan met een zuiver schot de keeper te passeren. Dat doel is verdorie 7.32M breed...:eek::sleep:
Weet je wat gek is! Vroeger toen ik nog een super talent was bij onze plaatselijke voetbalvereniging “kuch kuch” schoot ik op de kleine doeltjes altijd net naast, en bij de grote doelen ook net naast???
 
Dit was wederom een schandalige vertoning. Elke keer wanneer ik denk dat het niet slechter kan zit ik er toch weer naast :)
Is er nou niemand in de technische staf/directie die ziet dat dit niet meer kan. Onze aanvoerder die er bij loopt als een papzak en die niet eens een beetje normaal op doel kan schieten. Maar het is net wat Advocaat gister zei...het team is niet in in balans...voorin staan 4 dezelfde spelers die zonder idee een actie beginnen en wanneer ze zich vastlopen ligt het hele veld open. Speel gewoon met Bergwijn en Bruma voorin en Malen in de spits. Dan 3 middenvelders waarvan Ihittaren de meest vooruitgeschoven is. Denk dat dat al een heleboel scheelt. Maar het team speelt zonder idee en vertrouwen en dat is terug te zien. Denk dat je dat van Bommel wel kan aanrekenen.
 
Hoewel een slechte wedstrijd gisteren, vind ik het oprecht leuk hoeveel spelers uit eigen jeugd er gisteren op het veld stonden. Sadilek, Rosario, Gakpo, Teze, Malen, Bergwijn, Ihattaren... Waarbij zeker de laatste drie bij elkaar wel eens richting de 150 miljoen zouden kunnen gaan opleveren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan