PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik moest ook gniffelen maar dacht wel dat je het oneens met me was. Vergeet niet dat we met bergwijn en Lozano zo 80 miljoen kunnen bijschrijven. Denk dat je met een bod van 35 a 40 miljoen een hele eind moet komen.

Ik heb het vermoeden dat dit de eerste keer is dat op dit forum het woord 'gniffelen' is gevallen. Dank. Ik sluit ondanks de waardeloze pot toch af met een voldaan gevoel.
 
Na zoveel elende toch een paar lichtpunten

1)Wederom de 0 gehouden is een fundamentele vereiste in het voetbal
2)Veel eigen jeugd stroomt nu snel door
3)verwachting patroon is laag
4)Viergever en Baumgartl een sterk centrum
5)Ihataren is 17 jaar oud en nu al enorm goed groot talent groter dan de bewierookte Az’ers
3) 3 oranje spelers
6) financiële positie is prima

Alle ingrediënten aanwezig voor een mooie toekomst
 
Ja, klopt. Een patron. Een speler ook die desnoods het spel weet dood te leggen als het niet gaat. Dan maar 0-0. Wedstrijd is volgende week toch vergeten.

Met Guardado en Ibi heb je twee patrons die hun geadopteerde voetbalzoon Mo als ware herders mogen leiden.
 
Ik heb het vermoeden dat dit de eerste keer is dat op dit forum het woord 'gniffelen' is gevallen. Dank. Ik sluit ondanks de waardeloze pot toch af met een voldaan gevoel.

Dat ik nog mag meemaken dat ik dit teweeg breng bij de Yoda van het PSV forum
 
5)Ihataren is 17 jaar oud en nu al enorm goed groot talent groter dan de bewierookte Az’ers

Ho even. Op basis van wat? Ik vind Ihattaren ook een groot talent, maar voorlopig heeft hij nog alles te bewijzen in het eerste. Stengs en Boadu nemen AZ geregeld bij de hand, ook met goals en assists. Dat zijn twee enorme talenten. Je kunt gewoon niet objectief al stellen dat Ihattaren al beter is.
 
Ho even. Op basis van wat? Ik vind Ihattaren ook een groot talent, maar voorlopig heeft hij nog alles te bewijzen in het eerste. Stengs en Boadu nemen AZ geregeld bij de hand, ook met goals en assists. Dat zijn twee enorme talenten. Je kunt gewoon niet objectief al stellen dat Ihattaren al beter is.

Nee maar ook niet slechter en AZ is toch een ander Nivo daar hebben we voorbeelden genoeg van....:cool:
 
Ho even. Op basis van wat? Ik vind Ihattaren ook een groot talent, maar voorlopig heeft hij nog alles te bewijzen in het eerste. Stengs en Boadu nemen AZ geregeld bij de hand, ook met goals en assists. Dat zijn twee enorme talenten. Je kunt gewoon niet objectief al stellen dat Ihattaren al beter is.

Ooit zal er ook bij AZ een talent zijn dat uitblinkt en zal slagen. En dat zie ik het meeste gebeuren bij Stengs. Over het algemeen heeft AZ een veel leuker team om naar te kijken dan ons bij elkaar geraapte zooitje.
 
Beantwoord gewoon de vraag of is dat moeilijk. Zijnde centrums van onze concurrenten.

Leuk dat je ook af en toe debatten volgt in de 2e kamer. Ik vind Martinez en Baumgartl op dit moment goede verdedigers overgens moeten ze zich allebei nog bewijsen de rest vind ik zwakkelingen. Dit is mijn antwoord. :)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan